Здравейте,
По принцип пиша в audibg.com, тук предимно следя нещата, но се натъкнах на общ според мен пронлем за 1.8Т та затова отварям тема и тук да рзширя аудиторията.
И така.. понеже наближава момента за борване на моя блок се сблъсках с проблема наречен торк плейт. Питах тук-там, но като че ли никой не е използвал такова нещо в БГ, което намирам за много странно. Ако на някой му е известно да се ползва/наема някъде моля да сподели тук.
За това нещо става въпрос:
http://www.performancebyie.com/integrat ... rque-plate
Идеята е че при борване/шлайфане на блока геометрията на цилиндрите е леко по-различна от тази след асемблирането на блока с главата, а опасенията са, че при надути двигатели това е от съществено значение.
Ако не намеря в БГ или не мога да наема от европа на смислена цена очевидно ще трябва да се купува. Това е до някаква степен проблем тъй като е нещо, което ползваш рядко и за кратко, но струва немалко.
Ако има желаещи да се включат да купим заедно един брой всеки ще го ползва на прилична цена, а ще може да го отдаваме под наем на други колеги, които имат нужда или да се препродаде на някой, който се занимава с това всеки ден. Всичко това разбира се по български маниер - за да може да ти е хубаво за по-малко пари.
Транспорта от САЩ ще е за моя сметка!
1.8T torqe plate - има ли почва у нас?
Re: 1.8T torqe plate - има ли почва у нас?
относно почвата...
1/ мислиш ли, че в заводски условия се използва туй чудо?
2/ какво се разбира под " по-надут двигател" и какво отношение има това с торк плейта?
3/ "геометрията" на цилиндрите става различна заради стягането на болтовете в блока. С какъв уред/точност смяташ, че ще го измериш туй различие, та евентуално да знаеш какво гониш?
4/ това може да си го направиш и сам с малко повече вдъхновение и един фрезист под ръка. Виждал съм такова нещо направено и от преработена стара цил.глава от/за същия блок.
5/Успех! Трябва постоянно да се дерзае, но все пак това са пълни щуротии при цивилна употреба.
1/ мислиш ли, че в заводски условия се използва туй чудо?
2/ какво се разбира под " по-надут двигател" и какво отношение има това с торк плейта?
3/ "геометрията" на цилиндрите става различна заради стягането на болтовете в блока. С какъв уред/точност смяташ, че ще го измериш туй различие, та евентуално да знаеш какво гониш?
4/ това може да си го направиш и сам с малко повече вдъхновение и един фрезист под ръка. Виждал съм такова нещо направено и от преработена стара цил.глава от/за същия блок.
5/Успех! Трябва постоянно да се дерзае, но все пак това са пълни щуротии при цивилна употреба.
Re: 1.8T torqe plate - има ли почва у нас?
vagman написа:относно почвата...
1/ мислиш ли, че в заводски условия се използва туй чудо?
2/ какво се разбира под " по-надут двигател" и какво отношение има това с торк плейта?
3/ "геометрията" на цилиндрите става различна заради стягането на болтовете в блока. С какъв уред/точност смяташ, че ще го измериш туй различие, та евентуално да знаеш какво гониш?
4/ това може да си го направиш и сам с малко повече вдъхновение и един фрезист под ръка. Виждал съм такова нещо направено и от преработена стара цил.глава от/за същия блок.
5/Успех! Трябва постоянно да се дерзае, но все пак това са пълни щуротии при цивилна употреба.
1/ - Не, с редки изключения.
2/и 3/ - За мен планове за 2 бара буyст налага повече внимание в подобни детайли. Американците цитират разлики от порядъка на 0.003" - 0.004" и както един от тях ефемистично се изрази за торк плейта " ...if you do not use it, the engine will not going to blow up, but there will be more blow by.."
4/ - Вече се работи по въпроса, включително и по варианта да бастисам старата ми глава. Просто не мисхлех, че ще трябва откривам топлата вода.
5/Благодаря! Почнах да свиквам, всяка стъпка да става бавно и със зор.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта