Здравейте,
от няколко години съм във форума,но сега дойде момента да задавам въпроси и във този раздел.
Поради причина,която не искам да коментирам се налага да карам колата ,а именно- (пасат б5.5 помпа дюза) още поне 7-8години.
И така реших да си го направя приятна ежедневна.
В момента колата е със турбоKkk BV43 и е около 200 коня и въртящ момент ограничен на 425нм
.Работи на 1.7(3-4предавка)и около( 1.8 на 5-6 предавка)нямам обяснение.
Дюзите са си моите Al като на 150АРЛ.
Все още съм с оригиналната генерация и изпразнен катализатор.
Със заводския кулер съм все още ,но предстои слагане на втори интеркулер или челен ,според зависи.
Сменен съединител с маховик чисто нови на люк,колата засега държи на напън.
Колата е доста приятна извън града особено след 2200 до към 4700об извън града.
Сега обаче ми изпадна една Gtb 1756 vk,което го конвертирам в момента на вакуум и се подготвя за трансплантация в пасата,и логично идва момента да попитам какви разпръсквачи да подготвя за около 220-240кс,което е и целта на занятието?Не искам високи ЕГТ и да пуши като локомотив,тряя да е културна ралтатта.
Насочил съм се към фирад но колко +30....+50.?
Знам че ще ми трябва 4баров мап,засега карам с 3баровия.
На какво налягане ще е добре да се кара 2бар?
Някои въпроси може да звучат тъпо,но се уча в движение и имам кураж да си счупя колата.
passat 1.9 tdi AVF 200+ въпросителни.
Re: passat 1.9 tdi AVF 200+ въпросителни.
Сложи челен кулер и гтб-то , покарай малко така , и после ще го мислиш за пръскалките . Ако смениш само турбото и кулера можеш да караш със сегашния софтуер , ако смениш и разпръсквачите НЕ можеш . А когато смениш много неща наведнъж вероятността нещо да се оплеска не е никак малка!
На конкретните въпроси , и с двата вида разпръсквачи ще изкараш исканата мощност . Но това е на теория , на практика е според зависи . Налягане на 2 бара е добре за тази турбина, а в реалния живот , дали исканото налягане ( манометрично) е 1.9 , 2 , или 2,1 е все тая
На конкретните въпроси , и с двата вида разпръсквачи ще изкараш исканата мощност . Но това е на теория , на практика е според зависи . Налягане на 2 бара е добре за тази турбина, а в реалния живот , дали исканото налягане ( манометрично) е 1.9 , 2 , или 2,1 е все тая
- Danny boy
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: passat 1.9 tdi AVF 200+ въпросителни.
И а мислих така да постъпя.
Със сегашния софт гтб-то ще си почива,докато тая ККК като я напъна незнам дали ще устиска на тормоз.
Чисто информативно,възможно ли е да постигна тази мощност ,ако реша въртящият момент да е ограничен на сегашните стойности,и какво се случва ако сменя разпръсквачите с по-големи?,пушене,стопени бутала ?.
В крайна сметка нали преди да я настроят ,някой ден ще трябва да ги сменя преди да я закарам?.
Със сегашния софт гтб-то ще си почива,докато тая ККК като я напъна незнам дали ще устиска на тормоз.
Чисто информативно,възможно ли е да постигна тази мощност ,ако реша въртящият момент да е ограничен на сегашните стойности,и какво се случва ако сменя разпръсквачите с по-големи?,пушене,стопени бутала ?.
В крайна сметка нали преди да я настроят ,някой ден ще трябва да ги сменя преди да я закарам?.
Re: passat 1.9 tdi AVF 200+ въпросителни.
Зависи в какво състояние ти е сегашното ККК. Аз на мойта в продължение на година и нещо всяка вечер си правех експерименти и настройки по компа (забравих да спомена че е ККК Кp39a) стокова на помпа-дюза 101. Издъжа на много бой , след като сложих 3 баров мап сензор и като видях как прави пикове на 1.7 ми причерня направо( със стоковия повече от 1.3 не може да чете) . Както и да е турбината я убих като се опитах да развърта актуатора от топлата част- и двата болта се скъсаха с поглед. Не съм сигурен обаче дали може да се изкара такава мощност с ограничение на тези нютон-метри. Това с разликите на 3-4 и 5-6 предавка е от PID картите които коригират предварително зададените стойности на картата на N75 според натоварването на двигателя. Ако ще слагаш фирада се уговори преди това с мапер и като насадиш дюзите да го закача с лаптопа. Нещо от сорта на 20-30 км не мисля че ще има някакъв яд да се предвижи колата , естествено през това време е хубаво да се въздържаш да не отива на 4700 .
Re: passat 1.9 tdi AVF 200+ въпросителни.
Пушека няма как да си го спестиш ако сложиш пръскалки ( затова и се отказах от пд , а и от дизела като цяло). Разхода ще ти е поне литър нагоре при нормално каране . А стопените бутала ….с разпръсквачите , едва ли . То и 1756 не е чак толкова голямо , че да стопи буталата . Не е зле и болтовете на главата да смениш , ако ще надуваш на 2 бара
Ако колата ти е ежедневка и нямаш друга кола , не прави нищо от горното , а си карай и си свиркай !
Ако колата ти е ежедневка и нямаш друга кола , не прави нищо от горното , а си карай и си свиркай !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта