Значи.. КР-ския блок еднакъв ли е с този на PG ?
буталата на КР до колко бууст ще издържат ?
въртят ми се едни работи в главата такива
какво ще причини 16 клапанова глава на PG ?
А кр блок бутала биели вал + всичко останало от PG ?
с 2 думи .. ако не взема едно поло което се прави в момента (със сигурност ще го погледна да видя за какво иде реч .. но ми дива малко нагорнище с париците) ще взема един много симпатичен КР.. само че някакси атмосферна кола не ми е толкова на сърчицето та за това искам да намеря някакъв компромисе вариянт без да сменям блока (сиреч номера на двигателя)
намерих един PG за 400лв .. човека си е сложил турбо дизел и не му трябва двигателя (все пак мисля, че е без компресор-а .. но това не е проблем голям) и просто няма ли да стане да се изтърбуши кр-а и да се сложи на негово място PG-то без да се сменя номера на двигателя.. друг начин не виждам ? и така добре ще ми влезе и в бюджета
съжалявам за глупавия въпрос но нямам просто кой да питам..
Инфо за блокове и двигатели
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не можеш да ги каращисаш както ти се иска
ПГ е с по къси биели и с 16в глава ст на сгъстяване пада под 7 май беше ..
което не ти върши работа
за тия 400 лв за ПГ мотора по добре търси бутала от Ауди С2 , но са трудно за намиране .
Буталата на КР държат 1 бар и после нищо не държат
А кр блок бутала биели вал + всичко останало от PG ? - кое всичко останало - глава ли ?
последното е възможно - но трябва да мериш износване
ПГ е с по къси биели и с 16в глава ст на сгъстяване пада под 7 май беше ..
което не ти върши работа
за тия 400 лв за ПГ мотора по добре търси бутала от Ауди С2 , но са трудно за намиране .
Буталата на КР държат 1 бар и после нищо не държат
А кр блок бутала биели вал + всичко останало от PG ? - кое всичко останало - глава ли ?
последното е възможно - но трябва да мериш износване
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дори и да разкарам кр-ската глава
значи то ще се вземе целия двигалел.. степента ще се изчисли това е бял кахър
нищо не ми пречи да взема и буталата и биелите .. все пак е целия за 400лв ?
просто да се избегне хамалогията при катаджиите
предполагам разбираш ?
+ това.. аз искам нещо определено .. няма да се надува този мотор над 0.7-0.8 .. според мен няма смисъл (това си е лично мое мнение)
та.. така..
значи то ще се вземе целия двигалел.. степента ще се изчисли това е бял кахър
нищо не ми пречи да взема и буталата и биелите .. все пак е целия за 400лв ?
просто да се избегне хамалогията при катаджиите
предполагам разбираш ?
+ това.. аз искам нещо определено .. няма да се надува този мотор над 0.7-0.8 .. според мен няма смисъл (това си е лично мое мнение)
та.. така..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:Имам един френд, който беше с Г60 мотор, а след много преправяния и проби, сега е с блок от АБФ/2Е и глава от КР и според него - това е истината. Пробвано на няколко КР-а и дава резултат.
значи мусурски според мен за да развиваме тунинг раздела трябва да изкараме някакви изводи (от експертите не от ламарини като нас )..
не "кой, какво" .. а "защо така.."
добре до колкото знам абф-ската глава е почти като на кр ? каква е логиката ? да се променя степента на сгъстяване ? и да тръгва повечко ?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Ами аз не съм спец, но според пича, КР-ската глава е по-добра, обяснява ми нещо за отвори на клапаните и т.н.
Иначе ползва блока от АБФ, а буталата не са сток, но са принципно за АБФ, абе все едно АБФ с глава от КР и валове от АБФ-а пак... За съжаление, човека не пише тук, но мога да го поразпитам по-подробно за какво иде реч.
На сток КР му слагат долнище от 2л и колата тръгва поне с 4-5 десети на 400 метра по-добре. И аз си мислех, че неможе да е само от това, ама е факт, който съм виждал с очите си. Една астра на мой приятел, с която се пускаме редовно, ми прави между 1 и 3-4 коли разлика, в зависимост от старта, горивото и т.н., а това голфче преправяния мотор върви наравно с Астрата, а та е 15.5 мерена.
Иначе ползва блока от АБФ, а буталата не са сток, но са принципно за АБФ, абе все едно АБФ с глава от КР и валове от АБФ-а пак... За съжаление, човека не пише тук, но мога да го поразпитам по-подробно за какво иде реч.
На сток КР му слагат долнище от 2л и колата тръгва поне с 4-5 десети на 400 метра по-добре. И аз си мислех, че неможе да е само от това, ама е факт, който съм виждал с очите си. Една астра на мой приятел, с която се пускаме редовно, ми прави между 1 и 3-4 коли разлика, в зависимост от старта, горивото и т.н., а това голфче преправяния мотор върви наравно с Астрата, а та е 15.5 мерена.
musura написа:Ами аз не съм спец, но според пича, КР-ската глава е по-добра, обяснява ми нещо за отвори на клапаните и т.н.
Иначе ползва блока от АБФ, а буталата не са сток, но са принципно за АБФ, абе все едно АБФ с глава от КР и валове от АБФ-а пак... За съжаление, човека не пише тук, но мога да го поразпитам по-подробно за какво иде реч.
На сток КР му слагат долнище от 2л и колата тръгва поне с 4-5 десети на 400 метра по-добре. И аз си мислех, че неможе да е само от това, ама е факт, който съм виждал с очите си. Една астра на мой приятел, с която се пускаме редовно, ми прави между 1 и 3-4 коли разлика, в зависимост от старта, горивото и т.н., а това голфче преправяния мотор върви наравно с Астрата, а та е 15.5 мерена.
Главите на АБФ и КР НЯМАТ НИЩО ОБЩО!!! Разлики много... от портовете до..... Дъната също! АБФ е с ход на буталото като на трактор но въртящия момент е с 22нм по-голям.....
На дъно от Г60 не става да сложиш гпава от 16В (и в двете има горивни камери)
С цял мотор от кр галимацияте далеч по лесна. Въпроса е как и с колко ще го разредиш (Освен ако не искаш да правиш ВРЦ)
Хващай каталозите и разглеждай възможностите за разреждане.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vizor написа:Боби аз искам точно обратното
интересува ме само дали блока е същия като на ПГ (кр-ския да е като на ПГ имам в предвид)
останалото знам как ще го измисля...
Не, не е...разлики имат в отдушника за картерни газове, масления вал е различен и трудно ще зацепиш помпата без да ползваш делко доло на блока само за да центрира червяка.
Аз лично не харесвам тоя блок (PG) и предпочитам КR и PL, но все пак съм пристрастен
РАСО
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
въпрос за име?
грешка с клавиатурата ,сори
Последна промяна от niks76 на Пон 08 окт 2007 23:11, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама аз обяснявам като полуидиот
имам в предвид
имам кр примерно и му мисля най-евтиния и долу горе сигурен начин да не остава атмосферен
мисълта ми е всичко освен блока да се махне и да се сложат карантии от пг .. и сиреч се вдигат 20 коня отгоре + това мисля че ще върви доста повечко ?
нямам други идеи просто ..
П.П. преди 1 час някаква котка се опита да ни отвори входната врата.. прибрахме си го и му измислихме име
Samko В сервиза котката ни се казваше Фтулка
имам в предвид
имам кр примерно и му мисля най-евтиния и долу горе сигурен начин да не остава атмосферен
мисълта ми е всичко освен блока да се махне и да се сложат карантии от пг .. и сиреч се вдигат 20 коня отгоре + това мисля че ще върви доста повечко ?
нямам други идеи просто ..
П.П. преди 1 час някаква котка се опита да ни отвори входната врата.. прибрахме си го и му измислихме име
Samko В сервиза котката ни се казваше Фтулка
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:rudolf написа:защо просто не разредите Кр-а и не го турбинирате?
защото за електроника ще се изхарчи 1к
за колектори 600лв в най-добрия случай.. и така
а тук говорим за някакъв компромисен вариянт
все пак г60-тковия комп си е направен за надув
примерно се замислете ако на PG мотор махнем компресора и сложим турбо ? какво става ще си работи както преди стига да е надута турбината толкова.. колкото компресора попринцип ? нали така ?
това ми е замисъла.. къде бихме ударили греда при правенето на нещо такова ?логиката ми е, че примерно нали компютъра отваря дюзите за определени милисекунди като те примерно са 150 кубикови (примерно) ако сложим по големи инжектори за същото време (което си е от компютъра..) ще стане по богато горивото и предполагам достатъчно за да храни примерно 16 клапанова глава .. от там ако вече не търсиш кой знае какви коне можеш да си поиграеш с турбината за да може долу горе читаво да нагласите сместа
не да мапваш компютъра за 0.8 примерно а да нагласяш турбината според оптималното количество въздух:гориво ? съответно невярвам налягането да падне под 0.6 особено примерно с чип за 6*мм шайба или нещо от типа ? да се надявам че и вие намирате логика в думите ми защото ако не .. по хубаво триите темата да не се излагам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта