Сори ама нали съм по-неразбираш какво е това ДИФ, и каква кутия да търся?Vizor написа:leonardo_vd написа:Питам се защо е със 4 степенна кутия, като ртябва да е с 5. Къде да гледам за кода на кутията?
4 степенна
намери си от 1-чка кутиите с един хубав диф и слагай това да ти е първия тунинг дето ще направиш по него ..
.......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:Сори ама нали съм по-неразбираш какво е това ДИФ, и каква кутия да търся?Vizor написа:leonardo_vd написа:Питам се защо е със 4 степенна кутия, като ртябва да е с 5. Къде да гледам за кода на кутията?
4 степенна
намери си от 1-чка кутиите с един хубав диф и слагай това да ти е първия тунинг дето ще направиш по него ..
ДИФ е диференциал, а каква кутия ... ми скоростна
Трябва да знаеш за каква цел ше ти е колата, дали да търсиш по-дълги или по-къси предавки и съответно по-дълъг и по-къс диференциал! Ако намериш едни скорости от Голф 2 ГТИ 8В, от ПБ или от ПФ, АУГ скорости или от КР скорости 2Y, и им сложиш 4,2 диференциал ще е една от възможно най-добрите комбинации, които можеш да направиш за не много, но не и много малко кинти! Все пак един диф на ФВ Моторспорт, с 4,54 предавателно число е около 400-500 евро, а ти ше си търсиш от нормална кутия!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Ето и дръпка с АБФ-най-отляво, Вектра c20xe, Astra c20xe,
http://www.youtube.com/watch?v=LxFKE5LWbBU
http://www.youtube.com/watch?v=LxFKE5LWbBU
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
a
K_Power написа:Един вал за 400лв 280-290 градусов и ше направи АБФ-а на точка!
Аве колега нали ти е ясно ,че един голф 3 АБф тежи 1180кг,а една 1-ка няма и 800кг та аз имам предвид АБФ-а на тия 700кг тоя ДX немож го накара да извади мошност ,като АБФ ако ще 360градуса вал да му забучиш !
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: a
emmko написа:Намира се ве ,как да не се намира!Що части за тоя DX по-сесно ли се намират!?
А как ще стане номера с кутията и полуоските? Какво трябва да се преправя?
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: a
leonardo_vd написа:emmko написа:Намира се ве ,как да не се намира!Що части за тоя DX по-сесно ли се намират!?
А как ще стане номера с кутията и полуоските? Какво трябва да се преправя?
Ами кутията ще си оставиш,ако може тя е къса най-вероятно!Смятам ,че всичко ще пасне,но все пак пусни една темичка да посъбереш мнения!!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
За сега ще се работи сигурно само по визията, а за в бъдеще по моторетката.
ето и видеото от първия линк. В колата са двама души и багаж около 60кг.
http://www.youtube.com/watch?v=72Bmv6XOETs
ето и видеото от първия линк. В колата са двама души и багаж около 60кг.
http://www.youtube.com/watch?v=72Bmv6XOETs
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Пази DX-a не прави огромната глупост да сложиш АБФ защото толкова пари ще ти излезе че един АБФ тройка и половина ще си купиш.
DX е един от най-добрите 1,8 двигатели и за тази 4 степенна кутия върви превъзходно.За около 1000 лева можеш да го направиш такъв изтребител че много по силни коли просто няма да имат шанс!Има и много други пинизи и т.н. като инжекция от 16в дюзи.. но направи първо купето,възстанови интериора прегледай спирачки и окачване и чак тогава двигателя.
DX е един от най-добрите 1,8 двигатели и за тази 4 степенна кутия върви превъзходно.За около 1000 лева можеш да го направиш такъв изтребител че много по силни коли просто няма да имат шанс!Има и много други пинизи и т.н. като инжекция от 16в дюзи.. но направи първо купето,възстанови интериора прегледай спирачки и окачване и чак тогава двигателя.
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
а
Че той не е ли 1,6 DX-a бе колега
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stenly написа:ДХ е 1,8 112кс. ЕГ е 1,6 110кс.
М/у другото видях оня ден едно ауди с механична инжекция 112 коня и пак беше с 4 скорости. Явно има такива изключения.
Вярвам, че са афтърмаркет преработки!
320градуса е много голям вал, но зависи за къде, за пистови изпълнения е добър, но например за планински и т.н. не толкова! В много големи обороти му идва въртящия момент и мощността, но зависи де от самите фази как са направени, има ралиджийки с над 300 градусови валове! Е той тоя си е с механични повдигачи, друго няма какво толкова да прави по главата! Само, че за 320градуса, с тея дюзи незнам дали ше му стигне на мотора да пълни добре!
На тея скорости АБФ ше стане! Не че е по-лош, но Стенли е прав, много пари отиват! Щото да си поръчаш от Шрик или от Кент Камс един всмукателен и един изпускателен вал ше отидеш към 1500-1600кинта, ако тръгнеш и с тротъл бодита да се занимаваш ... ае примерно ако си намериш от Хаябуса или от някакъв друг мотор с над 32-33мм дросел, и там една торба пари, да правиш колектори, инжектори, да обслужиш главата, щото при такава процедура нема смисъл да не я обслужиш, ае още 140-150лв клапани, ае още 70-80лв водачи, екута, сензори, стържения и т.н. и минаваш 10 000лв ...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:Stenly написа:ДХ е 1,8 112кс. ЕГ е 1,6 110кс.
М/у другото видях оня ден едно ауди с механична инжекция 112 коня и пак беше с 4 скорости. Явно има такива изключения.
Вярвам, че са афтърмаркет преработки!
320градуса е много голям вал, но зависи за къде, за пистови изпълнения е добър, но например за планински и т.н. не толкова! В много големи обороти му идва въртящия момент и мощността, но зависи де от самите фази как са направени, има ралиджийки с над 300 градусови валове! Е той тоя си е с механични повдигачи, друго няма какво толкова да прави по главата! Само, че за 320градуса, с тея дюзи незнам дали ше му стигне на мотора да пълни добре!
На тея скорости АБФ ше стане! Не че е по-лош, но Стенли е прав, много пари отиват! Щото да си поръчаш от Шрик или от Кент Камс един всмукателен и един изпускателен вал ше отидеш към 1500-1600кинта, ако тръгнеш и с тротъл бодита да се занимаваш ... ае примерно ако си намериш от Хаябуса или от някакъв друг мотор с над 32-33мм дросел, и там една торба пари, да правиш колектори, инжектори, да обслужиш главата, щото при такава процедура нема смисъл да не я обслужиш, ае още 140-150лв клапани, ае още 70-80лв водачи, екута, сензори, стържения и т.н. и минаваш 10 000лв ...
ами стенли май ще го кара повече по писти тоя вал иначе инжекциата предполагам че ще е друга
абе нека той си разяснява какво ще направи че снощи като го слушах и ми стана лошо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта