.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 фев 2008 21:15


Vizor написа:
leonardo_vd написа:Питам се защо е със 4 степенна кутия, като ртябва да е с 5. Къде да гледам за кода на кутията?


4 степенна :shock

намери си от 1-чка кутиите с един хубав диф и слагай това да ти е първия тунинг дето ще направиш по него ..
Сори ама нали съм по-неразбираш какво е това ДИФ, и каква кутия да търся?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 03 фев 2008 21:18


хехе .. диференциал имам в предвид

П.П това е като моя случай с tranny-то като превеждах една статия от вортекса :lol:
пишеше навсякъде "Tranny - optional" и аз си викам "Еми щом е optional за кво да се занимавам да го превеждам" :lol:
никой не се е родил научен ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 03 фев 2008 21:19


leonardo_vd написа:
Vizor написа:
leonardo_vd написа:Питам се защо е със 4 степенна кутия, като ртябва да е с 5. Къде да гледам за кода на кутията?


4 степенна :shock

намери си от 1-чка кутиите с един хубав диф и слагай това да ти е първия тунинг дето ще направиш по него ..
Сори ама нали съм по-неразбираш какво е това ДИФ, и каква кутия да търся?


ДИФ е диференциал, а каква кутия ... ми скоростна :D
Трябва да знаеш за каква цел ше ти е колата, дали да търсиш по-дълги или по-къси предавки и съответно по-дълъг и по-къс диференциал! Ако намериш едни скорости от Голф 2 ГТИ 8В, от ПБ или от ПФ, АУГ скорости или от КР скорости 2Y, и им сложиш 4,2 диференциал ще е една от възможно най-добрите комбинации, които можеш да направиш за не много, но не и много малко кинти! Все пак един диф на ФВ Моторспорт, с 4,54 предавателно число е около 400-500 евро, а ти ше си търсиш от нормална кутия!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 03 фев 2008 21:26


Един вал за 400лв 280-290 градусов и ше направи АБФ-а на точка!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 фев 2008 21:28


Ето и дръпка с АБФ-най-отляво, Вектра c20xe, Astra c20xe,

http://www.youtube.com/watch?v=LxFKE5LWbBU


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 03 фев 2008 21:41


K_Power написа:Един вал за 400лв 280-290 градусов и ше направи АБФ-а на точка!


приятел има един зверски вал 320-ска ;) за сега го кътаме за колегата стенли ако намери парички да го купи щото е на много добра цена ;)
само че трябвало къстъм повдигачи..


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Нед 03 фев 2008 22:15


K_Power написа:Един вал за 400лв 280-290 градусов и ше направи АБФ-а на точка!


Аве колега нали ти е ясно ,че един голф 3 АБф тежи 1180кг,а една 1-ка няма и 800кг та аз имам предвид АБФ-а на тия 700кг тоя ДX немож го накара да извади мошност ,като АБФ ако ще 360градуса вал да му забучиш !


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: a

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 фев 2008 22:34


emmko написа:Намира се ве ,как да не се намира!Що части за тоя DX по-сесно ли се намират!?

А как ще стане номера с кутията и полуоските? Какво трябва да се преправя?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: a

Мнениеот emmko » Нед 03 фев 2008 22:43


leonardo_vd написа:
emmko написа:Намира се ве ,как да не се намира!Що части за тоя DX по-сесно ли се намират!?

А как ще стане номера с кутията и полуоските? Какво трябва да се преправя?

Ами кутията ще си оставиш,ако може тя е къса най-вероятно!Смятам ,че всичко ще пасне,но все пак пусни една темичка да посъбереш мнения!!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 фев 2008 22:45


За сега ще се работи сигурно само по визията, а за в бъдеще по моторетката.

ето и видеото от първия линк. В колата са двама души и багаж около 60кг.

http://www.youtube.com/watch?v=72Bmv6XOETs


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 03 фев 2008 23:02


Пази DX-a не прави огромната глупост да сложиш АБФ защото толкова пари ще ти излезе че един АБФ тройка и половина ще си купиш.
DX е един от най-добрите 1,8 двигатели и за тази 4 степенна кутия върви превъзходно.За около 1000 лева можеш да го направиш такъв изтребител че много по силни коли просто няма да имат шанс!Има и много други пинизи и т.н. като инжекция от 16в дюзи.. но направи първо купето,възстанови интериора прегледай спирачки и окачване и чак тогава двигателя.


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Нед 03 фев 2008 23:05


Че той не е ли 1,6 DX-a бе колега


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 03 фев 2008 23:18


ДХ е 1,8 112кс. ЕГ е 1,6 110кс. ;)

М/у другото видях оня ден едно ауди с механична инжекция 112 коня и пак беше с 4 скорости. Явно има такива изключения.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 04 фев 2008 0:26


Stenly написа:ДХ е 1,8 112кс. ЕГ е 1,6 110кс. ;)

М/у другото видях оня ден едно ауди с механична инжекция 112 коня и пак беше с 4 скорости. Явно има такива изключения.


Вярвам, че са афтърмаркет преработки!
320градуса е много голям вал, но зависи за къде, за пистови изпълнения е добър, но например за планински и т.н. не толкова! В много големи обороти му идва въртящия момент и мощността, но зависи де от самите фази как са направени, има ралиджийки с над 300 градусови валове! Е той тоя си е с механични повдигачи, друго няма какво толкова да прави по главата! Само, че за 320градуса, с тея дюзи незнам дали ше му стигне на мотора да пълни добре!

На тея скорости АБФ ше стане! Не че е по-лош, но Стенли е прав, много пари отиват! Щото да си поръчаш от Шрик или от Кент Камс един всмукателен и един изпускателен вал ше отидеш към 1500-1600кинта, ако тръгнеш и с тротъл бодита да се занимаваш ... ае примерно ако си намериш от Хаябуса или от някакъв друг мотор с над 32-33мм дросел, и там една торба пари, да правиш колектори, инжектори, да обслужиш главата, щото при такава процедура нема смисъл да не я обслужиш, ае още 140-150лв клапани, ае още 70-80лв водачи, екута, сензори, стържения и т.н. и минаваш 10 000лв ...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 04 фев 2008 9:02


K_Power написа:
Stenly написа:ДХ е 1,8 112кс. ЕГ е 1,6 110кс. ;)

М/у другото видях оня ден едно ауди с механична инжекция 112 коня и пак беше с 4 скорости. Явно има такива изключения.


Вярвам, че са афтърмаркет преработки!
320градуса е много голям вал, но зависи за къде, за пистови изпълнения е добър, но например за планински и т.н. не толкова! В много големи обороти му идва въртящия момент и мощността, но зависи де от самите фази как са направени, има ралиджийки с над 300 градусови валове! Е той тоя си е с механични повдигачи, друго няма какво толкова да прави по главата! Само, че за 320градуса, с тея дюзи незнам дали ше му стигне на мотора да пълни добре!

На тея скорости АБФ ше стане! Не че е по-лош, но Стенли е прав, много пари отиват! Щото да си поръчаш от Шрик или от Кент Камс един всмукателен и един изпускателен вал ше отидеш към 1500-1600кинта, ако тръгнеш и с тротъл бодита да се занимаваш ... ае примерно ако си намериш от Хаябуса или от някакъв друг мотор с над 32-33мм дросел, и там една торба пари, да правиш колектори, инжектори, да обслужиш главата, щото при такава процедура нема смисъл да не я обслужиш, ае още 140-150лв клапани, ае още 70-80лв водачи, екута, сензори, стържения и т.н. и минаваш 10 000лв ...


ами стенли май ще го кара повече по писти тоя вал иначе инжекциата предполагам че ще е друга :wink:
абе нека той си разяснява какво ще направи че снощи като го слушах и ми стана лошо :?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта