шпер на нормален диференциал

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 13 юни 2008 10:23


А да питам???
Как се познава кутията дали е със шпер като не е монтирана на колата?? :?:
Сори ако въпроса е тъп, ама ме интересува.




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 13 юни 2008 11:22


Аз па не знам КR (демек 2Y скорости) да имат какъвто и да е блокаж! Къде и ка го видяхтееее...????!!!!! :dontknow: Ако говорите за бронзовите втулки, които са сцепени - не мога да разбера те какво отношение имат към блокаж?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 11:40


neon написа:Аз па не знам КR (демек 2Y скорости) да имат какъвто и да е блокаж! Къде и ка го видяхтееее...????!!!!! :dontknow: Ако говорите за бронзовите втулки, които са сцепени - не мога да разбера те какво отношение имат към блокаж?


Е точно там е уловката Краси...говорим за повишено триене и точно тази бронзова втулка го осигурява до 15% когато е нова а с подбор на подложки се стига и до 35%. Това е доста екстремно и износва адски много железата ама се практикува от хоби рейсъри дето немогат да извадят 600-1000% за истински диф , но са готови да прежалят 30-35$ за матеряли и масло и да направят няколк по-добри старта.
Въпроса ми беше малко подвеждащ, но аз и нарочно така го зададох.

РАСО


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 14 юни 2008 12:07


paco написа:Негодника има Л.С. а Жоро да ми намери описание в дедо Гугъл, че и той е изтрещял по тоя въпрос ако не четеш между редовете.

РАСО

Не бе Пацка на дифа има едни много цифрички сьс символи и там се крие нещо по темата

Пп До г-н Груп

Колега защо и как така реши че поста ми е празен.Гугьл за теб празен ли е?има колеги дето това е извор на инфо-визирам Визора и много други


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 14 юни 2008 12:58


joro_g400 написа:
paco написа:Негодника има Л.С. а Жоро да ми намери описание в дедо Гугъл, че и той е изтрещял по тоя въпрос ако не четеш между редовете.

РАСО

Не бе Пацка на дифа има едни много цифрички сьс символи и там се крие нещо по темата
....

И какво се крие в тези цифрички и символи... :roll:

П.С. За мен истината за LSD диференциал за ФВ е една и тя се казва QUAIFE ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 16 юни 2008 9:20


joro_g400 написа:Не бе Пацка на дифа има едни много цифрички сьс символи и там се крие нещо по темата
...


Е ти мЪ Уби. Верн ли там било зашифровано туй...бах..мерси.

РАСО

п.п. Жорка..стига глупости ве...то това желязо няма горкото нищо общо с шпер.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 16 юни 2008 9:30


leonardo_vd написа:Еми разчисти я. Тук само разбирачи а никой не може да ми отговори на въпроса, който зададох 2 пъти. Почвам да се съмнявам в компетентноста на някои хора.


В този форум няма разбирачи..всите сме само ентусиасти впрочем и другите форуми (визирам чуждестрани) е същото.

leonardo_vd написа:
leonardo_vd написа:А да питам???
Как се познава кутията дали е със шпер като не е монтирана на колата?? :?:
Сори ако въпроса е тъп, ама ме интересува.


Няма как..

Като завъртиш едната муфа обикновено другата се завърта противоположно...100% си е нормална кутия, но ако се завъртят еднопосочно това е друго. Това означава, че месинговия конус си работи и осигурява тези 10-15% повишено триене, има допълнително сложен шпер или дифа е захапал в апарата си от планети и сателити някой боклук(стружка) и затуй така....с две думи ...божа работа при 15-20годишна кутия.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 16 юни 2008 11:02


Аз питам за 9 годишна кутия 8) От голф4 1.8Т, щот като въртя едната муфа се върти и другата в същата посока. :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 16 юни 2008 16:05


Е пак няма как да разбереш какво е вътре, но поне за стоковите дифове мога да ти проверя как стоят нещата. Дай код на кутията да не го диря и него.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 16 юни 2008 16:40


paco написа:Е пак няма как да разбереш какво е вътре, но поне за стоковите дифове мога да ти проверя как стоят нещата. Дай код на кутията да не го диря и него.

РАСО

Е точно кода не знам. Там където го пише няма парче от камбаната :?
Голфа е бил 99г 1.8т АГУ
Мога и VIN-a да ти дам


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 16 юни 2008 21:33


А?!?! на тези скорости плочката дето е набит номера се намира от горната страна около мястото дето са захванати жилата за скоростите...чак там ли няма парче?

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 17 юни 2008 8:22


paco написа:А?!?! на тези скорости плочката дето е набит номера се намира от горната страна около мястото дето са захванати жилата за скоростите...чак там ли няма парче?

РАСО

Там е здраво. Ще го проверя и ще постна инфото. Ще съм благодарен ако ми изнамериш инфо за тази кутия.


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Вто 17 юни 2008 11:14


...

Последна промяна от mitrax на Вто 17 юни 2008 12:26, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 17 юни 2008 12:07


Нищо не каза за "шпера" от АБФ дето сте разглабали...що тъй??

РАСО

п.п. Впрочем това е VW форум и коментираме наще си щелеза :wink:


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Вто 17 юни 2008 12:25


е аз не знам каде си чел че сме разглобявали , казах продадохме и бяха с повишено триене .И добре , няма намесвам други марки :wink:
Имате ли ги снимани ваще железа ? И какво толкоз за тоя АБФ ?? според теб са били с отворен диф ли скоростите ? може и да съм се объркал .. кажи ? ко ме дебнеш на заманушка :D те скоростите си минаха на по 300-350 лв тъй че никол за нищо не съм прее%^$&^



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта