Турбо на карбуратор 2Е2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kras
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hissar
Контакти:

Турбо на карбуратор 2Е2

Мнениеот kras » Пет 29 юли 2005 19:33


Колеги бихте ли ме светнали по следния въпрос. С един майстор в Пловдив говорих и той ми каза, че турбо не може да се постави на 1,8 бензин карбурато 2Е2 Пиербург. Та въпросът ми е следният имам голям мерак заради резултатите от турбото и искам да си поставя на двигателчето такова. Ще съм ви много благодарен ако споделите нещо. Чао.




Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Турбо на карбуратор 2Е2

Мнениеот ALiGaToR » Пет 29 юли 2005 22:05


kras написа:Колеги бихте ли ме светнали по следния въпрос. С един майстор в Пловдив говорих и той ми каза, че турбо не може да се постави на 1,8 бензин карбурато 2Е2 Пиербург. Та въпросът ми е следният имам голям мерак заради резултатите от турбото и искам да си поставя на двигателчето такова. Ще съм ви много благодарен ако споделите нещо. Чао.

Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

голф турбо

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 29 юли 2005 23:24


Виждал съм голф 2 с карбуратор и турбо с интеркулер,обаче карбуратора не беше нито 2Е2 нито 2Е3 а некав друг.А за турбо трябва да се намали и степента на сгъстяване.

Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 02 авг 2005 15:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Турбо на карбуратор 2Е2

Мнениеот Sachko » Съб 30 юли 2005 0:35


ALiGaToR написа:Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5


Сигурен ли си ? и по скоро във второто си твардение (за единдтвената)

както виждаш в темата не става вапрос за заводски мотор с турбо , а за доработка :roll:

Аз ли4но си мисля 4е с тоя карбуратор няма да стане :?


Потребителски аватар
kras
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hissar
Контакти:

Мнениеот kras » Съб 30 юли 2005 7:14


От къде ми дойде идеята за този въпрос. От сайта на Ванауто изтеглих една стати в която пише: Какво конкретно дава турбонадуването? Изпитанията на обикновен 1.5 литров двигател при това карбураторен ВАЗ 21083 с поставено турбо показва следните резултати. При качествен съединител и гуми времето за ускорение до 100 км/час се съкращава с 5 сек. в сравнение с изходния мотор. Същото става и с еластичността, т.е. времето за ускорение на фиксирана предавка (на 4 от 60 до 100 км/час) също се съкращава с 5 сек.
Знае ли някой какъв е този карбуратор и каква е разликата с моя Пиербург 2Е2 и как така при него ще стане хватката, а при мен не.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 30 юли 2005 8:57


kras написа:Какво конкретно дава турбонадуването? Изпитанията на обикновен 1.5 литров двигател при това карбураторен ВАЗ 21083 с поставено турбо показва следните резултати. При качествен съединител и гуми времето за ускорение до 100 км/час се съкращава с 5 сек. в сравнение с изходния мотор.


Хм, тези 5 сек. не са хич малко.Лада 1.5 набира за около 14сек до 100 км, ако извадим 5 - се получават 9 сек.Ще стане Почти като KR :D . Малко невероятно ми звучи всичко това.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Съб 30 юли 2005 9:24


Не бих се у4удил ако е така :roll: с подходящи жиглиори и налягане :shock: и други неща
xa xa xa xa xa xa xa xa xa
Изображение

:stll think: а и в този слу4еи изоб6то няма да говорим за разход или каквото и да било камоли да иде6 на море с тази кола ... :idea:

Да не припомням как атмосферни Лади и Жигули варвят наравно с Голфове ГТИ и Астри ГСИ на Божурище :twisted:...какво ли би станало ако е напомпана до кам 2.0-2.5 бара :roll:

Последна промяна от Sachko на Съб 30 юли 2005 9:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Турбо на карбуратор 2Е2

Мнениеот ALiGaToR » Съб 30 юли 2005 9:35


Sachko написа:
ALiGaToR написа:Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5


Сигурен ли си ? и по скоро във второто си твардение (за единдтвената)

както виждаш в темата не става вапрос за заводски мотор с турбо , а за доработка :roll:

Аз ли4но си мисля 4е с тоя карбуратор няма да стане :?

И аз мисля че няма да стане с този карбуратор. А за колата давам просто информация.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Съб 30 юли 2005 10:31


Не знам но според мен самия мотор трябва да е проектиран за турбо. Май не става е така да се слага турбо.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

турбо

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 30 юли 2005 10:54


За турбо трябват доста преработки по мотора,например сегменти,бутала ,нов колянов вал.В последния брои на автобилд имаше сравнение между два голфа ГТИ АБТ- единичка 1,6 с турбо и петица ,която заводско си е с турбо но с добавен чип.Времето за ускоряване 0-100 на единицата е по добро от това на посленото поколение!


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 31 юли 2005 10:18


не се захващай!Става но не си заслужава! :!:


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Нед 31 юли 2005 10:30


И Рено 5 Turbo също е карбуратор :wink:


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 31 юли 2005 11:36


badboy_pl написа:И Рено 5 Turbo също е карбуратор :wink:

Аха сега го разбирам.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 31 юли 2005 12:01


badboy_pl написа:И Рено 5 Turbo също е карбуратор :wink:
Проблема не е в карбуратора!!!По голям проблем е налягането на маслото!Турбото си иска своето!Липсва и система за охлаждане на буталата!В случея е по интересно колко време ще работи след тунинга??!! hmmmm


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 01 авг 2005 8:16


има подобна тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2255
всичко е възможно,но.......
местя в "VW Тунинг"



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта