Турбо на карбуратор 2Е2
- kras
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hissar
- Контакти:
Турбо на карбуратор 2Е2
Колеги бихте ли ме светнали по следния въпрос. С един майстор в Пловдив говорих и той ми каза, че турбо не може да се постави на 1,8 бензин карбурато 2Е2 Пиербург. Та въпросът ми е следният имам голям мерак заради резултатите от турбото и искам да си поставя на двигателчето такова. Ще съм ви много благодарен ако споделите нещо. Чао.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Турбо на карбуратор 2Е2
kras написа:Колеги бихте ли ме светнали по следния въпрос. С един майстор в Пловдив говорих и той ми каза, че турбо не може да се постави на 1,8 бензин карбурато 2Е2 Пиербург. Та въпросът ми е следният имам голям мерак заради резултатите от турбото и искам да си поставя на двигателчето такова. Ще съм ви много благодарен ако споделите нещо. Чао.
Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
голф турбо
Виждал съм голф 2 с карбуратор и турбо с интеркулер,обаче карбуратора не беше нито 2Е2 нито 2Е3 а некав друг.А за турбо трябва да се намали и степента на сгъстяване.
Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 02 авг 2005 15:16, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Турбо на карбуратор 2Е2
ALiGaToR написа:Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5
Сигурен ли си ? и по скоро във второто си твардение (за единдтвената)
както виждаш в темата не става вапрос за заводски мотор с турбо , а за доработка
Аз ли4но си мисля 4е с тоя карбуратор няма да стане
- kras
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hissar
- Контакти:
От къде ми дойде идеята за този въпрос. От сайта на Ванауто изтеглих една стати в която пише: Какво конкретно дава турбонадуването? Изпитанията на обикновен 1.5 литров двигател при това карбураторен ВАЗ 21083 с поставено турбо показва следните резултати. При качествен съединител и гуми времето за ускорение до 100 км/час се съкращава с 5 сек. в сравнение с изходния мотор. Същото става и с еластичността, т.е. времето за ускорение на фиксирана предавка (на 4 от 60 до 100 км/час) също се съкращава с 5 сек.
Знае ли някой какъв е този карбуратор и каква е разликата с моя Пиербург 2Е2 и как така при него ще стане хватката, а при мен не.
Знае ли някой какъв е този карбуратор и каква е разликата с моя Пиербург 2Е2 и как така при него ще стане хватката, а при мен не.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
kras написа:Какво конкретно дава турбонадуването? Изпитанията на обикновен 1.5 литров двигател при това карбураторен ВАЗ 21083 с поставено турбо показва следните резултати. При качествен съединител и гуми времето за ускорение до 100 км/час се съкращава с 5 сек. в сравнение с изходния мотор.
Хм, тези 5 сек. не са хич малко.Лада 1.5 набира за около 14сек до 100 км, ако извадим 5 - се получават 9 сек.Ще стане Почти като KR . Малко невероятно ми звучи всичко това.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Не бих се у4удил ако е така с подходящи жиглиори и налягане : и други неща
xa xa xa xa xa xa xa xa xa
а и в този слу4еи изоб6то няма да говорим за разход или каквото и да било камоли да иде6 на море с тази кола ...
Да не припомням как атмосферни Лади и Жигули варвят наравно с Голфове ГТИ и Астри ГСИ на Божурище ...какво ли би станало ако е напомпана до кам 2.0-2.5 бара
xa xa xa xa xa xa xa xa xa
а и в този слу4еи изоб6то няма да говорим за разход или каквото и да било камоли да иде6 на море с тази кола ...
Да не припомням как атмосферни Лади и Жигули варвят наравно с Голфове ГТИ и Астри ГСИ на Божурище ...какво ли би станало ако е напомпана до кам 2.0-2.5 бара
Последна промяна от Sachko на Съб 30 юли 2005 9:36, променено общо 1 път.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Турбо на карбуратор 2Е2
Sachko написа:ALiGaToR написа:Батка до колкото знам единствено ще ти дигне разхода, а файда никаква (от към мощност)!!
Единствената кола с карбуратор и TURBO е RENAULT FUEGO 2.5
Сигурен ли си ? и по скоро във второто си твардение (за единдтвената)
както виждаш в темата не става вапрос за заводски мотор с турбо , а за доработка
Аз ли4но си мисля 4е с тоя карбуратор няма да стане
И аз мисля че няма да стане с този карбуратор. А за колата давам просто информация.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
турбо
За турбо трябват доста преработки по мотора,например сегменти,бутала ,нов колянов вал.В последния брои на автобилд имаше сравнение между два голфа ГТИ АБТ- единичка 1,6 с турбо и петица ,която заводско си е с турбо но с добавен чип.Времето за ускоряване 0-100 на единицата е по добро от това на посленото поколение!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
има подобна тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2255
всичко е възможно,но.......
местя в "VW Тунинг"
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2255
всичко е възможно,но.......
местя в "VW Тунинг"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта