Чип тунинг от Brezel

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Сря 15 мар 2006 18:34


Извиняваи колега ама аз бях останал с впечатлинието че няма да може значи голфа от аватара е моя но не е 139 ами 129 коня и е бая по различен от КРа-139
Значи това ми е компютарът от вън
Изображение
Изображение
а това е отвътре
Изображение
Изображение
Изображение
Се пак може да добиеш някаква представа за какво става дума другото което е никога не бих злоопотребил с доверието ти и съм готов да сложиме на колата да видим дали ще се получи нещо




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 16 мар 2006 2:49


Здравй PL-16. Кат гледам май няма да направим нищо.

Изображение

Значи ДИГИФАНТ идва от ''Digitaler Elefant'' и за първи път при VW съчетава впръскване и палене в един комп. ДИГИФАНТ се използва при Голф2 ГТИ със следните мотори: PF (107 коня), PB (112 коня) при PG (G60) както покъсно и при ГОЛФ 3 16V (ABF мотор) i при Голф 3 2Е (ГТИ 115 коня)

Искам искренно да ти се извиня че те накарах да си отваряш компа. Просто по стечение на обстоятелствата се убърках. Надявам се че не ми се сърдиш :(

Пздрави Brezel

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 20:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 16 мар 2006 14:22


Някой да има с 1Z мотор за да направим комбина?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 16 мар 2006 14:52


Някой да има с 1Z мотор за да направим комбина?


Здравей. Каква комбина нещо не те разбирам. :?: :) За 1Z имам чип само трябва да ми кажеш за какво е. Мисля че преди време с теб писах и искаше да слагаш 27С010 . То това няма проблем ама ако е за АУДИ 80 ТДИ може да не толко просто щото там оригиналния чип е спецялен 87С257- 12 със 120 наносекунди ''Zugriffszeit'' (извинявайте ма не го знам как е на български) Та тия чипове бая треудно се намират. Аз сега за един приятел ще пращам ама тука чакаме да ни доставят тея чипове от един завод в западна Германия. Този чип е почти еднакъв с 27С512 ама почти :evil: Например в голф 3 ТДИ си е с нормален 27С512 (както и при някои АУДИ 80) ама при повечето Ауди 80 си е оня другия чип. Както и да е. :D Ако имаш някакви предложения за далавери или опит много ще се радвам (а предполагам и другите) ако го споделиш.

Поздрави Brezel


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 16 мар 2006 14:55


Brezel написа: ''Zugriffszeit''


Време за достъп


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 16 мар 2006 15:05


Благодаря. Аз мислех да го напиша Време на реакция но ми звучеше тъпо :lol:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 16 мар 2006 16:04


Brezel, ще те помоля за инфо, какво "обещава" чипа за РВ (Digifant) .


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Чет 16 мар 2006 22:27


Brezel
Няма проблем колега не се сърдя тоя компютар си седи в нас резерва ми е :D и на мен ми беше интересно да видя кво има вътре само ме е яд че нямя да можем да свършим работа но както и да е здраве да е :beer


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 16 мар 2006 22:42


Brezel, ще те помоля за инфо, какво "обещава" чипа за РВ (Digifant) .


Здрасти. Много инфо нямам :roll: Вдига мощността с 8-10 коня тоест нищо особено.

Това е от мен :wink: ако имаш въпроси съм на разположение

Поздрави

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 17 мар 2006 8:18


Да прав си за това, че РВ няма катализатор и ламда сонда (по рождение) и иска бензин Н98, за да върви. Тези дни, не знам точно кога ще го отворя да видя типа на чипа. Само да спомена, че някъде май имах фабричния запис (файла) на чипа, ако го намеря ще ти свърши ли работа да се ориентираш дали има разлика с PF (този 107 кс с катализатора)?


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Vento 1.8 (ABS - 90к) GT - 1993

Мнениеот spa » Пет 17 мар 2006 11:25


Засега само питания (Vento 1.8 (ABS - 90к) GT - 1993):

1. До колко е опасно слагането на нов чип за двигателя и въобще за цялята кола. Дали може двигателя и цялата система управлявана от ECU да се повреди.

2. Дали последващото връщане на оригиналния чип ще върне безпроблено старото положение?

3. При объркан чип възможно ли е да изгори целия компютър.

3. До колко чипа оказва влияние върху работа на газ? Аз лично нямам газова, но имам планове за в бъдеще.

4. Най-вече ме интересува ефекта върху разхода на горивото. Чел съм , че понижава разхода. Но в какъв диапазон. Има ли смисъл на моето Венто от такъв чип. И дали имаш такъв.

5. За различните модификации на един модел (CL, CLS, GT, GTI, TD, TDI, ...) дали има различни програми.

Когато намериш време и имаш желание отговори на въпросите ми. Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 17 мар 2006 17:57


Зфравей SPA.

1.Слагането на чип не е толко опсасно колкото начина на каране. При атмосфернитв двигатели няма особена промяна. Понякога по голяма мощност се постига като времето на впръскване е по голямо. Тоест сместа става по богата. В такива случаи може да колата има по вискока температура или иначе казано ако ти грее много колата в резултат на кофти чип а ти си решил да вземеш Бургас софия за 2 часа и 15 минути тога ще ти замине двигателя. :? Това оаче е изклиучително рядко. Друга опасност е че някои тунери премахват ограничението на максималните обороти и тогава много хора се опитва да проверят колко ще дигне каруцата ако я карам на 5та със 8500 оборота в минута. Верно ще дигне много ма послееее..... . Това обаче пак си зависи от шофйора. По опасно е положението при турбо машините. При повечето компресори има един клапан (Байпасклапан) който се отвара при определно налягане. При отваряне на клапана изгорелите газове нимават по друг път без да задвижват перката на турбото (заобикаля се турбото). Това се прави поради факта че колкото по високи са оборотите толко по голамо налягане се създава от турбото и се стига до там че двигателя не издържа и се чупи. На мнозина е известен факта че старите турбодизели (първите голф2 ТД) ''надуваха главата''. Ако съответния чип е програмиран така че тоя клапан да се отваря при поголямо налягане или изобщо да не се отваря тогава проблемите са в кърпа вързани !!! Много тунери обещават например при ТДИ да увеличат мощността с 30 коня. Аз лично повече от 20 коня не бих увеличил щтото ми е мила машината.

Друго сравнение ако не се лъжа добър пример е Голф4 1.9 ТДИ при него има 3 разновидности (ако бъркам се извинявам)
1. 90 коня
2. 110 коня
3. 130 коня

Двигатела е горе долу същия но при по силните двигатели клапана се отвря по касно а и двигатела е от по-здрави (демек по-скъпи) матеряли за да издържи на налягането. Също така охладителната система е по голяма при посилните двигатели.
Най-важното което трябва да следиш е да не грее много другото не е страшно.
С други думи с чип или без пази си колата за да я имаш.

2.Връщането на чипа винаги е безпроблемно особено като си с цокъл. Ако не си с цокъл е хубажо при поставянето на чипа да се сложи и цокъл. В чипа е цялата памет на компа. Връщането на стариа чип е като да сложиш друг ХАрд диск с друга операционна систена на компютъра ти. Кат му сложиш Windows 95 всичко си е същото но някои игри няма да тръгнат. С две думи връщането е безпроблемно и без последствия.

3. Нищо не може да изгори по компютъра. Единствено може да не запали изобщо.

4. За газ нямам представа. Не съм се занимавал и незнам дали му влияе. Предполагам че му влияе по някакъв начин. Все пак от газовата уредба зависи и работат на двигателя която от своя страна е свързана с чипа.

5.Разхода не се променя драстично. Ако я караш спокойно може да падне с 0,3- 0,5 литра. Ако я натискаш здраво може да се вдгигне в същия диапазон. Дали има смисъл ти си решаваш.... парите са си твой !!! За мен винаги има смисъл щото ще ти взема парите!!! :twisted:
Не мога да ти отговоря на този въпрос защото не мога да решавам въпроси късаещи непознат :wink: Чип имам за Голф 3 1.8 моно АБС мотор . Мисля че няма никакви разлики с твоя мотор тоест ИМАМ :)

Цената си е 100 лева.

6. Различните модификаций изискват съсвсем различни чипове.

За други вепроси съм винаги на разположение :wink:

Поздрави Brezel

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 20:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 18 мар 2006 1:45


За всички с 1.8 ABS Мотор. Преди време казах че imam за ABS мотор. :D

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 20:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 19 мар 2006 11:40


Колега, за VW Passat имаш ли? Двигателя е 1Z демек 1.9 TDI.


Потребителски аватар
neocom
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 22:44
Автомобил: B8
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neocom » Нед 19 мар 2006 20:32


Brezel, интересувам се дали имаш чип за AVF мотор 1.9TDI PD и кои точно характеристики се променят с този чип. Все пак трябва да знам какво си слагам на колата (ПАСАТ). Оригиналният чип-тунинг на VW качва мощността на този мотор с около 30 к.с. Карал съм Пасат с такъв чип и останах много впечатлен, но там добавят цял блок след оригиналния компютър с който манипулират управлението на мотора.

Ще съм благодарен ако ми да деш някакво задоволително обяснение и ме спечелиш като клиент.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, kamaza11 и 14 госта