MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 ное 2013 19:48


brum написа:И как оправихте работата с мегата :) ?

Момчето което я асемблира смени на платката някакво 1 нано и сложих потенциометър. Сега всичко е наред. Дюзите беше изгорял чипа. Много е гадно времето и не остана време за настройки. Ама зор няма поне сега могха да паля да си я местя из двора. :death




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Вто 11 мар 2014 18:09


Колеги трябва ми помощ за 1.8т с мега. Всичко си вървеше добре и незнайно защо колата започна да беднее след 0.5 . Колкото и да вдигам горивото все е така. Вдигах го през цялата карта , както и само в зоната на бедеене и ефект няма. дайте някаква идея с каква горивна таблица да започна на чисто. Мотора е 1.8т с 380кубика дюзи и ТД05 16G-HR .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 11 мар 2014 19:34


Разбери защо беднее, после ръчкай. Да оправиш хардуерен проблем по софтуерен път не е правилно решение :) .

Провери налягането преди дюзите, температурата на горивото (макар че е силно съмнително да се е вдигнала толкова много, че да беднее), дебитомера/мап-а дали отчитат коректно, горивният филтър евентуално сменяш.

Опиши какво сте правили за да почне да беднее. Прегледай и маркучите към МАП-а да нямат някакъв проблем (ако е по МАП).


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Сря 12 мар 2014 15:09


Бензина бил на свършване.. Ебаси смеха :banghead Днес настроихме на 1.4 и е супер. Благодаря на отзовалите се.


Потребителски аватар
gti136
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот gti136 » Пон 07 апр 2014 16:26


колеги помагаите имам голф2 1.8 16в правяго с турбо и megasqurt3,но като запали и като подам газ и неможе да се форсира стига 2000 оборота и започва да гарми, казаха да сложа 1килоом сапротивление на 5волта и на сигнала на датчика на хол на делкото но

пак така гарми и неможе да се форсира .Благодаря предварително


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Пон 07 апр 2014 22:51


Да разбираме че ползваш датчика в делкото, нали? Чете ли адекватно обороти тая мега?


Потребителски аватар
gti136
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот gti136 » Вто 08 апр 2014 6:28


да колега плзвам датчика от делкото и мегата чете нормално оборотите но когато сложих 1 килоом сапротивление,без това сапротивление не иска да чете никакви обороти


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 08 апр 2014 8:13


Т'ва съпротиление най-вероятно ти е pull up-а.

А защо гърми? Явно не е от това, че не си чете правилно оборотите. Авансите правилно ли се управляват (закъсненията, ъглите на делкото)?

Тая кола работила ли е някога с мегата или сега я навръзвате и се опитвате да я подкарате? И тунер гледал ли я е или настройките са 1:гьотере?


Потребителски аватар
gti136
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот gti136 » Вто 08 апр 2014 17:54


ами настроиките са свалени от друг голф2 1.8 16в турбо които е настроиван в Варна


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот Vizor » Вто 08 апр 2014 18:25


Де да ставаше така.. а твоя сетъп 1:1 ли е с него :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 08 апр 2014 18:39


А делкото на същата позиция ли е :) . Налягането на горивото, дюзите?

Vizor-а хубаво ви го е казал, тая работа не е като оная работа.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот Vizor » Сря 09 апр 2014 8:32


Е .. ква толкова разлика в делкото и гоировото?
+/- 12 градуса :D
А бензина кво толкоз? От 10-тки до 15-ски разлика голяма няма.

Отиди някой да ти настрои колата, че ще я потрошиш преди да си я направил


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 15 юли 2014 13:53


Днес малко разцъках настройките на моята мега, че не палеше съвсем добре. Грешно смяташе авансите по време на палене и даваше достатъчно отклонения, че да се опитва да завърти мотора в обратна посока. И трябваше да я паля и с леко натиснат педал на газта - тогава по-лесно тръгваше.

Колата е с делко с вграден датчик на хол в него. Датчика е с 4 прозореца - стандартната схема. Но мегата беше настроена на basic trigger. Преместих я на trigger return и нагласих прозореца на делкото да свършва точно там където трябва да са ми авансите при палене (10 градуса аванас). Така е написано и по документациите (http://www.msextra.com/doc/ms3/distributor.html).

Та след цялата работа нещата са коренно различни - пали без никакви драми. Та ако някой има такива проблеми може да пробва тая схема.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Irnik и 18 госта