MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Чет 25 сеп 2008 7:10


Нали се сещаш, че с готово PCB грам усилия няма да хвърля, за да разбера "как аджеба раб'ти т'ва чудо", което все пак е основната идея. ;)




Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Пет 26 сеп 2008 20:22


Мераклия си, но не ти препоръчвам да слагаш тази "платка" в кола - не след дълго ще почнат проблемите.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Пет 26 сеп 2008 21:28


Не случайно се казва "експериментална платка". Ако използвам готова платка или да ми направят според наличните готови шаблони много от местата за компонентите няма да съвпадат - повечето от тях са със същите стойности, които са дадени, но с различни размери на корпуса. Други, като тези от Power-Supply съм заменил почти всички, като крайният резултат е същия - стабилизирани 5.0 V. Ако стане - ще поръчам да ецнат и платка. Че даже може и аз да си поиграя малко с Protel-a :wink:

Между другото, прочетох и 2-3 реда за MicroSquirt - гъзарийка си е, само че там мога единствено да поръчам готова платка и компонентите :(

И имам един въпрос (ако някой желае да помогне). Свързан със схемата по-долу:

Изображение

Та... тук стигам до извода, че мога да "орежа" единият от тези два блока. Но кой - Вариант1 или Вариант2? Доколкото знам "COIL" е бобина, а при другият блок става дума за датчика на Хол (доколкото разбирам). Та... ако примерно вземем двигател 2Е, то тогава кой от двата блока трябва да се изпозва (демек, кои джъмпери да са свързани)?


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Съб 27 сеп 2008 0:50


За 2E ти трябва варианта с датчик на Хол - вариант 1, както си го означил ти, като трябва да го модифицираш така:

High to low. For Hall Sensors that are Hi (+5V to 12V) when there is no tooth infront of the sensor and Lo (Gnd) when the edge of the tooth is infront of the sensor:

Изображение

или

Low to High. For Hall Sensors that are Low (Gnd) when there is no tooth infront of the sensor and Hi (+5 to +12V) when the edge of the tooth is infront of the sensor

(This appears to be the most commonly used sensor from what I understand, so if in doubt try this one first)


Изображение

BTW, от това което си постнал разбирам, че "правиш" V3 на платката - там хората са си поиграли да разделят цифровите power/ground от аналоговите power/ground, което при теб ще се получи трудно :roll: , което обесмисля V3. И тъй като ти няма да се възползваш от Fly-back board-a, VR input веригата, директно управление на бобината (VB921) - иначе казано 3/4 от предимствата на V3, по-добре да беше почнал V2.2
И като поръчаш да ти ецнат платка - крайната цена ще подмине далеч очакваното.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пет 03 окт 2008 9:32


спам... таката тема има за мегаскуирт на кр дето съм цитирал диск-а (Ники) и ако я прочетеш ще научиш доста.. разрови се и не спами повече по темите
mod edit: Vizor


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

ms pcb

Мнениеот nayden_n » Сря 22 окт 2008 21:25


Не се хаби пич. Ако искаш ще ти пратя CAD фаиловете на версия 2.2
пък ти си я променяй както искаш.
имам и друга със всички добълнение ма MS extra

http://www.tnmotorsport.net/photos/photos/photo-13.html


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 13 ное 2008 23:59


Някой да имам подробно описание как се суапва 1.8т към Мега Скурит ? Всякакво инфо би ми било от полза. Това ми е задачата за зимата.


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Пет 14 ное 2008 0:32


За твоето AGU ще е най-лесно, удобно и изгодно да минеш на бобини от друг 1.8Т (не мога да кажа кой точно), но такива които са с 4 кабела, а не като твойте с 3 кабела. Останалото е нормално като за всеки двигател...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 14 ное 2008 2:46


къде е пробмлема , при бобини с комутатори или при такива без?


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Пет 14 ное 2008 9:53


Точно в наличието или липсата на комутатори. Ако се ползват бобини без комутатори се налага добавянето на комутатори (аз лично не съм привърженик на VB921 или други подобни игнитори) и за да стане "като хората" са нужни "двойни" комутатори (~95 лв. парчето) + преправяне на ел. инсталацията и присъствието на самите комутатори под капака. С вградените комутатори ел. инсталацията ще е "по-чиста" и спретната, а и си мисля, че за 200 лв. (на цената на 2 двойни комутатора) сигурно може да се намерят бобини с вградени комутатори. Лично мнение.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 14 ное 2008 13:33


да от такава гледна точка е така, ина4е не пречи нищо да се кара и с едните и другите бобини!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 14 ное 2008 13:43


Значи мога да си остана с мойте бобини, а комутатора се сменя...Така ли? Ако е така какъв точно трябва да купя.?


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Пет 14 ное 2008 19:23


На едно AEB (бобини без комутатори, А4, нямам точен партиден номер, но който има достъп до EsiTronic може да го упомене - оригиналните бобини за колата) се пробвахме с оригиналният външен четворен комутатор с променлив успех. Под "пробвахме" имам предвид, че аз съм на 300 км. от автомобила и по телефона пробваме варианти. До последно ситуацията бе следната - на работещ вдигател всичко е ОК (или толкова добре, колкото от другата страна на телефона разбрират че е ОК), а когато колата е САМО на контакт комутатора грее със страшна сила (на десетата, дванайстата секунда вече неможе да държиш ръка на комутатора). От тогава минаха към 3 месеца и повече не съм се чувал с момчето - каквото можах го направих, но само с мултицет и на 300 км. не се получава.
За мен това не е нормално и за това по-добрият вариант е тестваният вариант със 100%-ова гаранция за успех, така човека е доволен от постигнатото и не казва, че МС-а е "говно". Бобини с 4 кабела вече ги употребяват доста и всеки път с "отличен резултат" - затова предложих на първо четене тях. След около седмица ще имам резултат от двигател с 4 бобини с вградени комутатори (BАМ 225HP, Audi ТТ, бобини 06B 905 115 H), които ще се палят на wasted spark, със което ще мога да кажа категорично дали това е по-добрият вариант (разбирай -> поставяш -> работи -> забравяш).


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 14 ное 2008 19:59


Значи ще почакам експеримента :wink:


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Пон 17 ное 2008 23:08


Ако не се внимава с изходите ,така се получава ! Четворния комутатор зарежда бобините при ниско ниво на входния сигнал ,а бобините с комутатор с четири кабела точно обратно .Сблъсквал съм се с такъв проблем и там беше решението !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта