Тези пасати бяха с въздуховоди с тънка пластмаса, ако не се лъжа нали така?
От една страна е така, че се грее от мотора, но от друга въздухът преминава сравнително не много бавно през тях, така че едва ли има толкова време да бъде загрят кой знае колко. На по-старите модели гофретата към филтъра са с изолация, визирам Мк2 серията примерно. Имат нещо като донапрен, който обхваща целия тръбопровод.
По въпроса ти. Ако искаш да изолираш - има битумна лента с фолио отгоре, сравнително лесна за монтаж и самозалепваща. Друг вариант е - хидро и/или термоизолация от рода на гоматерм (на старата джета слагах такава на вратите).
http://www.isogomaterm.com/?page=pro_tt
Само че не зная на дребно дали ще им се занимава. Аз купих две ролки сравнително големи за колата преди години. Имат дистрибуция, която обхожда фирмите за климатици, изолации и т.н. попитай ги по телефона ако имат път към вашия град да ти доставят някаква изолация.
Въздуховоди и изолация?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Въздуховоди и изолация?
Това за атмосферка иди-дойде добре...ама за турбо мотор с интеркулер няма смисъл. Въздуха се охлажда от кулера и тогава навлиза в двигателя с голяма скорост. Времето за затопляне на въздуха от въздуховодите е прекалено малко,за да се усети разлика с или без изолация.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въздуховоди и изолация?
Само че кулерът не охлажда въздух с температура 30 градуса, а доста по-топъл.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въздуховоди и изолация?
Не се нагрява от температурата под предния капак, а в турбината. Затова и има кулер. Дали ще прекараш въздух с темп. 20°С или 30°С през турбината, тя вероятно ще се нагрее до еднаква температура и в двата случая. Както казаха по-нагоре, може би ще има някаква минимална полза при атмосферка, където загряването идва наистина само от температурата около двигателя.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въздуховоди и изолация?
Сметни колко инженери са смятали тая кутия и въздуховодите за да е максимално добре... дори и да постигнеш 10 градуса надолу по-студен въздух файдата е нулева след турбината - само ще си дадеш парите за конусен филтър,маркучи, изолации и т.н. Карай си с панелния КиН филтър.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта