поздравления за свършената работа
един въпрос с оригиналните предни спира4ки ли си остава?
Polo 6N
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Минаваме на мк2 шенкели с делящ супорт и 54 апарати с дискове, колкото може да събере 14-ката (256мм). В следващите снимки ще има подробно инфо
- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
BoJleH написа:...В следващите снимки ще има подробно инфо
Къде са снимките
поздрави \v_W/
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
BoJleH написа:Относно мотора.. Петър го беше купил от Наско (G60) Мисля, че доста хора от форума знаят или са чували как вървеше корадото на Наско с мотора, който слагам.
Някога,преди доста време купих корадото с двигател PG правен в Германия от няква фирмичка "oettinger" със скромните 172whp Но по нещастно стечение на обстоятелствата(или по точно заради неоторизирано бърникане по мотора от пишман тунери като мен )му поизгоряха 2 бутала В последствие купих мотор 1Н от голф рали и го сложих на мястото на умрелия PG като запазих електрониката,дюзите,дроселовата клапа,и всичко останало от PG-то. Компресорът му също беше подменен с нов(на който му смених абсолютно всички консумативи) който с шайба 74мм(също сложена от "oettinger" все още се чудя кои е тоя германец ) даде налягане 1бар,никога не съм карал или виждал по бързо Г60 а съм виждал доста а KR-тата ги хрупкаше за закуска . Пиша целия тоя роман за да се добие представа какво трябва да се очаква от този мотор в купе на 6N http://vbox7.com/play:82cc0593
Последна промяна от G60 на Вто 10 ное 2009 2:08, променено общо 1 път.
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Момчета еваларка за ентусиазма,обаче има 2 варианта:
1 или сте тотално изперкали ти и пешо
2 откак сте се родили не сте пили никви хапове
П.П. Айде,действайте със снимките че посещавам форума заради вас.
1 или сте тотално изперкали ти и пешо
2 откак сте се родили не сте пили никви хапове
П.П. Айде,действайте със снимките че посещавам форума заради вас.
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Чакам снимки с интерес и клип с новия мотор
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Като видя голфа с раздувките и вече незнам какво да очаквам ВР6 или Г60
Страхотно става
ПС:Нека модераторите да те направят собствник на проект и да можеш да сложиш колата в раздел Проекти
Страхотно става
ПС:Нека модераторите да те направят собствник на проект и да можеш да сложиш колата в раздел Проекти
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Приятел с този мотор и с тези 14" май доста честичко ще купуваш гуми
Както се казва кефа цена няма.Смело напред и много снимки за нас зяпачите
Както се казва кефа цена няма.Смело напред и много снимки за нас зяпачите
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Думите са излишни...Двигателния отсек се е получил много изпипано,личи се че са положени грижи...Чакаме една от най-интерсните части на филма a именно swap-a
П.С.Тоя гараж доста swap-ове е видял май
П.С.Тоя гараж доста swap-ове е видял май
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
страхотна кола просто нямам думи
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Каквото и да кажа за колата ще е малко.По всеки детайл на колата е направена промяна,което го прави уникален сам по себе си.
По колата се вижда,че нищо не е спестявано и е правено с много мерак и крайният резултат е на лице.Всички знаем,че този swap не е от най-лесните и има доста манипулации,всяко нещо трябва да се изпипа,но както се казва кеф цена няма.Чакаме още снимки на колата в завършен вид.
По колата се вижда,че нищо не е спестявано и е правено с много мерак и крайният резултат е на лице.Всички знаем,че този swap не е от най-лесните и има доста манипулации,всяко нещо трябва да се изпипа,но както се казва кеф цена няма.Чакаме още снимки на колата в завършен вид.
- Nik_Polo
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 13:09
- Автомобил: Vw Polo 6N
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Пирдоп
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Вие момчета сте изтински МАНИАЦИ !!!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
браво
много и добре свършена работа
поредния прекрасен проект.
тунинг раздела става все по-приятен.
п.с. РК в регистрационния номер кефи яко
много и добре свършена работа
поредния прекрасен проект.
тунинг раздела става все по-приятен.
п.с. РК в регистрационния номер кефи яко
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Po-low 6N Caramel cream -> разглобено...стр.17
Насе, мерси за историйката брат, и на мен ми беше интересна.
Че ще се палят тия 14ки е ясно.. Ще се мисли ежедневен/стрийт вариант с друг размер.
golfer наполвина перникчанин ме направиха верно
Продължавам със сериала
Таблото и то падна за да се действа по лесно по токовете и педалите. Конзолата на педалите се подменя с такава за хидравличен съединител.
Г60 шенкели, супорти и апарати. Вентилирани дискове на 256мм. Въпреки желанието
ми, не мога да сложа по-големи заради 14ките.
Тук е тънкия момент с преправянето на шарнирите, за да паснат на половия носач.
Нямаше да се налага интервенцията, ако бях взел шенкели от поло 16V с делящ
супорт, но не намерих и го направихме по трудния начин. Горния от поло, долу мк2:
Първа проба как ще седи мотора и къде ще играе флекса...Тук разбрах колко много
избързахме с боядисването...
Почнахме с левия рог заради скоростите:
Тук и dream team-a в заслужена почивка
Захванахме се с монтажа на предна греда на полото, че моята я беше хванала липсата.
Отново не се пестяха сили, за да стане максимално близка до оригиналната като
монтаж/демонтаж, със здравинта дори прекалихме:
Достатъчно здрав и прост тампон от лада нива се погрижи за предната лапа:
Ей тук реши да се скрие дросела и му правихме дупка... :
И тук ще иска нов тампон:
А това остана от очиларката :Х
Само за инфо, беше широка колкото цялата предница.
...
Че ще се палят тия 14ки е ясно.. Ще се мисли ежедневен/стрийт вариант с друг размер.
golfer наполвина перникчанин ме направиха верно
Продължавам със сериала
Таблото и то падна за да се действа по лесно по токовете и педалите. Конзолата на педалите се подменя с такава за хидравличен съединител.
Г60 шенкели, супорти и апарати. Вентилирани дискове на 256мм. Въпреки желанието
ми, не мога да сложа по-големи заради 14ките.
Тук е тънкия момент с преправянето на шарнирите, за да паснат на половия носач.
Нямаше да се налага интервенцията, ако бях взел шенкели от поло 16V с делящ
супорт, но не намерих и го направихме по трудния начин. Горния от поло, долу мк2:
Първа проба как ще седи мотора и къде ще играе флекса...Тук разбрах колко много
избързахме с боядисването...
Почнахме с левия рог заради скоростите:
Тук и dream team-a в заслужена почивка
Захванахме се с монтажа на предна греда на полото, че моята я беше хванала липсата.
Отново не се пестяха сили, за да стане максимално близка до оригиналната като
монтаж/демонтаж, със здравинта дори прекалихме:
Достатъчно здрав и прост тампон от лада нива се погрижи за предната лапа:
Ей тук реши да се скрие дросела и му правихме дупка... :
И тук ще иска нов тампон:
А това остана от очиларката :Х
Само за инфо, беше широка колкото цялата предница.
...
- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H (стр. 18)
велики сте момчета продължавайте само напред...като гледам снимките още повече се нахъсвам за моя пасатко...
поздрави \v_W/
поздрави \v_W/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта