колега според мен ако мохнеш емблемата ще стои по-добре,защото 2 квадратни фара и посредата кръгче всеки с вкуса си,но според мен ще стои по-добре,разбира се трябва да се види и ефекта с лайсните...лека и безаварийна
поздрави \v_W/
Дойде време да започна началото на dark blue devil+снимки
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Дойде време да започна от начало +снимки
Добре се е получило
Според мен ще е по добре ако може да се сложи малко по-голям фар, за да може да заприлича на това:
Според мен ще е по добре ако може да се сложи малко по-голям фар, за да може да заприлича на това:
- npu3pak
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
- Автомобил: VW Passat B6 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Дойде време да започна от начало +снимки
Хубаво са станали, но могат ли да се регулират?
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало +снимки
VW_Ventsi написа:колега според мен ако мохнеш емблемата ще стои по-добре,защото 2 квадратни фара и посредата кръгче всеки с вкуса си,но според мен ще стои по-добре,разбира се трябва да се види и ефекта с лайсните...лека и безаварийна
поздрави \v_W/
за емблемата съм съгласен но нямам налични парчета или счупена решетка, лятото имах цяла решетка без емблема но я продадох защото несъм си и мислел че пак ще си купя 2-ка но ако намеря парчета от решетка веднага махам емблемата.
колега Winner25 аз можех да намеря такива фарове но исках да е нещо по-различно и затова ползвах тези който са на колата.
npu3pak колега реално фаровете нямат стандартната настройка но успях да ги настроя и чесно да си кажа светят добре само десния е малко по нагоре но смятам утре да отстраня тази нередност а и мисля да приложа една моя идея за вежда но утре ще снима пък дано се получи добре.
а и след малко ровене намерих перки от мерцедес и се замислих дали няма да стоят добре на десния калник
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало +снимки
малко занемарих моето малко начинание, но в момента търся читав двигател АБФ комплект със всичко плюс заден мост и полуоски от 3-ка, и вече имам перки от 124-ка за калника. но времето не позволява да хвана флекса.а и започнах набавянето на части за една 30 годишна антика и почти време няма за голфа но се надявам да вървят и двете успоредно.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало +снимки
така колеги започна леко полеко набавянето на необходимите части за приличния вид на колата.
1. набавих предна широка броня от ГТИ със широкия нож за което съм благодарен колега от форума.голфа придоби друг вид със малките фарчета дето сложих преди време.
2.сложих джанти 15-ки за да придобие поне малко вид че с 13-ките беше ужасен.
3.реших да сменям накладките за барабаните и след като взех нови и ги сложих ми се обади колега от форума че има заден мост от ГТИ и ето го качен на голфа.
снимки ще кача довечара че неса ми на компа сега.
засега е това но скоро ще търся двигател но се двоумя между 1.8 16V KR-139 к.с или 2.0 16V ABF-150 к.с,разликата в цената на комплект с всичко необходимо не е особенно голяма между двата варианта.даже обмислям чрез мой познати да закупя всичко необходимо или от Италия или от Германия но това ще видя до края на лятото да го осъществя.
1. набавих предна широка броня от ГТИ със широкия нож за което съм благодарен колега от форума.голфа придоби друг вид със малките фарчета дето сложих преди време.
2.сложих джанти 15-ки за да придобие поне малко вид че с 13-ките беше ужасен.
3.реших да сменям накладките за барабаните и след като взех нови и ги сложих ми се обади колега от форума че има заден мост от ГТИ и ето го качен на голфа.
снимки ще кача довечара че неса ми на компа сега.
засега е това но скоро ще търся двигател но се двоумя между 1.8 16V KR-139 к.с или 2.0 16V ABF-150 к.с,разликата в цената на комплект с всичко необходимо не е особенно голяма между двата варианта.даже обмислям чрез мой познати да закупя всичко необходимо или от Италия или от Германия но това ще видя до края на лятото да го осъществя.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало - black devil+снимки
след монтажа на моста от КР с дискове се объркаха някой мой планове.след монтажа на моста и обезвъздушаването на дпирачната система нещата загрубяха.когато колата не работи при напомпване педала на спирачките е твърд(както трябва да бъде) но след като го запаля и реша да го натисна омеква.като напомпам на педала спира но за момент и все едно от някъде изпуска налягане.течове няма от никъде, преди да сложа моста на задно дясно колело смених маншона на цилиндърчето и вътрешното оплътнение на буталото тъй като го бях свалил. немога да разбера откъде идва проблема, дали от някое от цилиндърчетата или от самата помпа или от това че нямам кантарче а е директно вързани маркучите за цилиндърчетат.вариант ми че колата е 1.6 и сервото с помпата са малки за 4 дискови спирачки. Помагайте и ако някой е имал подобен проблем при интервенцията барабани-дискови да каже.колата нея карам сега защото несе знае дали няма да цункам някой багажник.
- TheBoss
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Плевен
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
Колега проблема наи-вероятно ти идва от помпата.Когато сложих на моито поло дискове се получи този ефект.Пробваи с помпа на ф22.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
Колега,или не си обезвъздушил системата добре,или имаш проблем със спирачната помпа!Аз лично залагам на първото,самият аз карам 1.6 със КР-ов заден мост(без спирачен кантар),и се радвам на перфектни спирачки! Също имах проблеми отначало с педала,и доколкото си спомням няколко пъти ми се наложи да обезвъздушавам системата докато всичко си дойде на мястото!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
ivkata написа:Колега,или не си обезвъздушил системата добре,или имаш проблем със спирачната помпа!Аз лично залагам на първото,самият аз карам 1.6 със КР-ов заден мост(без спирачен кантар),и се радвам на перфектни спирачки! Също имах проблеми отначало с педала,и доколкото си спомням няколко пъти ми се наложи да обезвъздушавам системата докато всичко си дойде на мястото!
калега ако може да ми кажеш последователността в която си обезвъздушавал спирачките, че утре ще взимам\по точно ще трампя старите-нови накладки\ от стария мост за нови за дисковите. та да знам. и се чудя дали да взема едно серво барабар с помпата от КР и да го сложа.цената си я бива.
да кажа по нагоре бях писал че голфа е с предна широка броня но вече уви не е и сега имам друга широка за малко ремонт но без основа.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
Колега DIABLO 666,пуснал съм ти л.с. но ще напиша и тук последователноста ,защото аз това съм объркал когато съм си сменявал моста. Почва се от най далечното към най близкото колело!На голфа се почва от задно дясно,после задно ляво,предно дясно и се свършва с предно ляво(което е най близо до спирачната помпа),след така направено обезвъздушаване спирачките ти трябва да са перфектни! Между другото най добре е да направиш процедурата поне два пъти.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
ivkata колега много благодаря за инфото, надявам се днес след като сложа новите накладки да се оправят тези пусти спирачки, че голфа седи като паметник в гаража.ако пък не се оправи ще сменя сервото барабар с помпата-макар и 2-ра ръка да го взема.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дойде време да започна от начало - dark blue devil+снимки
Голфа се сдоби за известно време с широка броня и придоби съвсем нова визия с квадратните фарчета дето съм поставил
има и джанти 15-ки с гуми пирели който малко подобриха вида на голфа че 13-ките....
след това почнах спирачките, че нещо неми държаха макар, че сложих нови дискове отпред и накладки, а снощи до 22:00 се занимавах със спирачките несе оправиха и колата си остана в гаража да нощува.предно ляво колело не лови и това си е .
сега да покажа във снимки как вирви облагородяването на голфа.
така след малко мислене по пустите спирачки купих накладки за барабаните
след като ги поставих нещо се обърка,скъсах жило на ръчната и се нервирах и на другия ден се сдобих с цял мост от КР благодарение на черната перла за което благодаря.
тук го проверих дали всичко е ок по цилиндърчетата
след час и половина борба най вече с жилата на ръчната вярния мост с барабани вече е на земята и търси своя нов собственик
тук се вижда парче от лявото жило и след доза нерви бе отрязано
снимки с дисковите нямам но от снощи е с нови накладки и предстой смяна на помпата а може и на цялото серво от ГТИ.но за това утре.мотора за сега остава 1.6 докато кризата леко не премине или не намеря нещо на изплащане.за предпочитане АБФ тъй като имам турбо ККК от ауди 2.2 170 к.с модел 1980 г. но работи супер.
има и джанти 15-ки с гуми пирели който малко подобриха вида на голфа че 13-ките....
след това почнах спирачките, че нещо неми държаха макар, че сложих нови дискове отпред и накладки, а снощи до 22:00 се занимавах със спирачките несе оправиха и колата си остана в гаража да нощува.предно ляво колело не лови и това си е .
сега да покажа във снимки как вирви облагородяването на голфа.
така след малко мислене по пустите спирачки купих накладки за барабаните
след като ги поставих нещо се обърка,скъсах жило на ръчната и се нервирах и на другия ден се сдобих с цял мост от КР благодарение на черната перла за което благодаря.
тук го проверих дали всичко е ок по цилиндърчетата
след час и половина борба най вече с жилата на ръчната вярния мост с барабани вече е на земята и търси своя нов собственик
тук се вижда парче от лявото жило и след доза нерви бе отрязано
снимки с дисковите нямам но от снощи е с нови накладки и предстой смяна на помпата а може и на цялото серво от ГТИ.но за това утре.мотора за сега остава 1.6 докато кризата леко не премине или не намеря нещо на изплащане.за предпочитане АБФ тъй като имам турбо ККК от ауди 2.2 170 к.с модел 1980 г. но работи супер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта