Вижда му се края вече. Бях ви казал, че предната броня седеше крива и отваряше доста в средата м/у фаровете и решетката. Оказа се, че основата на "новата броня", която бях взел е крива. Видимо леко но като се монтира на колата се вижда, че от това леко се получава разлика 2см. Нямаше как да се лавира и с пренапасване, защото основата е закрепена на четри болта , който са позициуонирана точно, но дори да можеше щеше да стои под напрежение. Решението бе старата основа, която е малко по "неугледна" , но пък облицовката на бронята застана доста по добре на нея и луфтовете вече ги няма. Винаги има какво да се желае, но като цяло съм доволен от крайния резултат. Монтирани бяха и лайсните в долната част на вратите. Една малка тайна Лайсната на лявата врата не е оригинална и има лек ръб. Бях изненадан но трябва човек да се вгледа за да разбере, че нещо не е както трябва. Затова реших да бъде боядисана и монтира и когато намеря оригинална да я махна. На снимките се вижда как предната лайсна на бронята се облепва за черен мат. Общо взето по външността на купето работата почти свършена.
Остава ми:
Да си поиграя с рамената на чистачките като ги поосвежа.
Да сменя антената на покрива.
Да пастирам мигачите и фаровете.
Да освежа бялото на стоповете и да оправя мигача на задния десен стоп. (Тук ще е доста занимавка, но аз съм подготвен психически. )
Да облепя с фолио черен мат колоните на вратите и задната 3-та врата около прозореца както си е оригинално. Тук моля за малко помощ ако някой знае от къде мога да намеря фолйо черен мат и къде може да бъде изрязано и монтирано. Не смея да експериментирам, защото си има тънкости.
Относно джантите на колата са дадени за полиране три от тях, защото имат леки забележки.
Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Последна промяна от Kirocco на Чет 26 юли 2012 15:56, променено общо 2 пъти.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Фолио знам, че има всякакво някъде около централния софийски затвор. Точно къде е магазина не знам, но имали фолио в изобилие от модели. Сам ли ще си я фолираш?
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Ако беше от Стара Загора с удоволствие бих ти сложил фолиото
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Най накрая предната броня стана добре. Това беше детайла от колата с който най-много трудности имаше и на който най-много държах.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Да определено е по добре!
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Днес най-накрая излязох от бокса! След като пообсужих ходовата част(маншони карета, тампони), спирачки, махнах газовата уредба, обслужих мотора и ми останаха още малко довършителни работи. Трябва да се пооправят едни съединения на гърнетата. Днес я карах за първи път от месец и половина и като се прибирах към нас малко позагря. При обсужването на мотора го нямаше този проблем. Най-вероятно има нужда от нов термостат и прочистване на радиатора, защото същото го правеше и когато я взех преди ремонта. Моторчето иначе работи много добре. Още повече сега като е на бензин бях приятно изненадан от пъргавината на 90-те карбураторни кончета. Колко са магарета от тях само то си знае! По интериора има доста работа. Ще претапицирам тавана. Ще се опитам да възстановя седалниките, който учудващо не са изтърбушени, но ими трябва яко пране. Единствено шофьорската има нужда от професионална намеса. Волана също ще го подменя с по новия и ще махна MOMO педалите..
Кората отзад на багажника ще си я изработвам сам. Трябва да освежа чистачките и да залепя фолио черен мат на колоните на вратите и багажника. Най-вероятно ще е на 3М за да не се отлепи след няколко паростуйки. Относно джантите бях дал три от тях за полиране защото имаха дребни забележки.Станаха много добре за да не кажа "супер". Не обичам да се хаваля за това гледам да не дразня с велики слова. За момента си търся гуми на разумна цена, сами разбирате защо. Остават куп дребни работи, който отнемат време с което аз не разполагам през седмицата. Малко по малко ще я довърша...
Кората отзад на багажника ще си я изработвам сам. Трябва да освежа чистачките и да залепя фолио черен мат на колоните на вратите и багажника. Най-вероятно ще е на 3М за да не се отлепи след няколко паростуйки. Относно джантите бях дал три от тях за полиране защото имаха дребни забележки.Станаха много добре за да не кажа "супер". Не обичам да се хаваля за това гледам да не дразня с велики слова. За момента си търся гуми на разумна цена, сами разбирате защо. Остават куп дребни работи, който отнемат време с което аз не разполагам през седмицата. Малко по малко ще я довърша...
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Преди малко засякох колата в Надежда, на живо е още по-хубава от снимките.
Адмирации към колегата за положения труд.
Адмирации към колегата за положения труд.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Не съм писал от дълго време, защото бях малко почивка а и защото исках да ви покажа финала и какво успях да свърша за тези почти два месеца от както съм притежател на Рокото. По колата се свърши доста работа и има оше няколко дребни неща, който ще оправя много скоро. Какво сърших от последния път.
1. Обсужих колата с масла и филтри (горивен, маслен и въздушен) масло 10W40
2. Подмених ангренажния ремък с ролката, шайбата на коляновия вал и ремъка към алтернатора и водната помпа.
3. Свалих газовата уредба! Голям зор. В багажникла ми остана четри дупки от болтове който трябва да оправя, защото някой велик майстор е разпробил купето за да хване стойката за бутилката.
4. Подмених предните спирачни дискове и накладките.
5. Подмених едно външно каре заедно с четрите маншона. Само за протокола. За тази кола няма вътрешни маншони. Почна се едно търсене и обикаляне. Накрая от VW Поло едно момче откри че пасват идеално.
6. Подмених тампоните на стабилизиращат щанга. Стотинки са!
7. Свалих катализатора, защото бяха изпуснали гумените уплътнение и болтовете се бяха изяли и излизаха изгорели газове от там. Оказа се, че катализатора на половина е стопен. За това го махнах и на негово място сложих единствента бройка оригинално средно гърне за Роко. С неръждясващи тръби до колекторите стана много яко и сега колата звучи чудесно и върви уникално. Направо не вярвам, че е 90ps.
8. Облепих колоните на вратите и средните колони, както и заднта врата с фолио черен мат на 3M както е автомобила в оригинален вид. Залепих и табелките на модефикацията SCALA. Стана много добре.
9. Днес се прибрах от работа и нямах търпение на сложа полираните джанти. Обух ги в гуми Bridgestone Turanza ER300 195/50/15. Избрах по високия размер 50 а не 45 поради три причини. Едната е, че свестни гуми на добра марка на 45 не можах да открия един месец. Втората е, че живота ми е мил и искам да съм на пътя. И третата, че искам да карам колата от пролет до есен и да не посещавам често гумаджиите. Сега ми предстоят едни 1000км да видя как ще се представи на дълго. Та днес сложих гумите и джантите, но за лош късмет заваля и ме измокри до кости. Сложих и капачките на джантите.
Направих няколко снимки на дъжда за да покажа развитието до момента.
Предстои миене на двигателя. Пране на салона и възстановяване на шофьорската седалка, кората на багажника, претапициране на тавана и подмяна на волана с по новия с облите лъчи, да оправя раменета на чистачките и тн. и тн. мога да изброявам до безкрай.
Ето малко снимки. Извинявам се, но малко се изцапаха джантите от дъжда а и колата трябва да слегне още малко,че туко що бях сменил гумите и седи малко по високо. Определено ще и сложа едно регулируемо окачване, но по натам.
1. Обсужих колата с масла и филтри (горивен, маслен и въздушен) масло 10W40
2. Подмених ангренажния ремък с ролката, шайбата на коляновия вал и ремъка към алтернатора и водната помпа.
3. Свалих газовата уредба! Голям зор. В багажникла ми остана четри дупки от болтове който трябва да оправя, защото някой велик майстор е разпробил купето за да хване стойката за бутилката.
4. Подмених предните спирачни дискове и накладките.
5. Подмених едно външно каре заедно с четрите маншона. Само за протокола. За тази кола няма вътрешни маншони. Почна се едно търсене и обикаляне. Накрая от VW Поло едно момче откри че пасват идеално.
6. Подмених тампоните на стабилизиращат щанга. Стотинки са!
7. Свалих катализатора, защото бяха изпуснали гумените уплътнение и болтовете се бяха изяли и излизаха изгорели газове от там. Оказа се, че катализатора на половина е стопен. За това го махнах и на негово място сложих единствента бройка оригинално средно гърне за Роко. С неръждясващи тръби до колекторите стана много яко и сега колата звучи чудесно и върви уникално. Направо не вярвам, че е 90ps.
8. Облепих колоните на вратите и средните колони, както и заднта врата с фолио черен мат на 3M както е автомобила в оригинален вид. Залепих и табелките на модефикацията SCALA. Стана много добре.
9. Днес се прибрах от работа и нямах търпение на сложа полираните джанти. Обух ги в гуми Bridgestone Turanza ER300 195/50/15. Избрах по високия размер 50 а не 45 поради три причини. Едната е, че свестни гуми на добра марка на 45 не можах да открия един месец. Втората е, че живота ми е мил и искам да съм на пътя. И третата, че искам да карам колата от пролет до есен и да не посещавам често гумаджиите. Сега ми предстоят едни 1000км да видя как ще се представи на дълго. Та днес сложих гумите и джантите, но за лош късмет заваля и ме измокри до кости. Сложих и капачките на джантите.
Направих няколко снимки на дъжда за да покажа развитието до момента.
Предстои миене на двигателя. Пране на салона и възстановяване на шофьорската седалка, кората на багажника, претапициране на тавана и подмяна на волана с по новия с облите лъчи, да оправя раменета на чистачките и тн. и тн. мога да изброявам до безкрай.
Ето малко снимки. Извинявам се, но малко се изцапаха джантите от дъжда а и колата трябва да слегне още малко,че туко що бях сменил гумите и седи малко по високо. Определено ще и сложа едно регулируемо окачване, но по натам.
Последна промяна от Kirocco на Чет 09 авг 2012 22:42, променено общо 5 пъти.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Много красива е станала !БРАВО !!!
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Още снимки!
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
леле ,станала е страхотна колега евала остава само да я смъкнеш и тва ми е идеала за Роко
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Почнах да се оглеждам за окачване от единичка. Че картинга ми е висок!
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Днес направих лек тест драив да проверя възможностите на колата! Нямах притеснения относно окачването, защото бях проверил всичко. Колата седи добре на пътя още повече, че е с KONI пружини. Резултатите са следните! На 5 предавка която се води ekonomi максималната скорост с двама човека достигна 182км/ч. (Толкова си и дават и по каталог) На четвърта предавка отново с двама човека направи 200км/ч по километраж като имаше възможност за още поне 4-5км но отсечката свърши. Учудващо добре се ускори на 4-та до 190км. За мен тези показатли с много добри в предвид това, че автомобила е на 25г. Двигатечето с 90-те си карбураторни кончета няма грешка. За това и получи днес едно хубаво измиване на мотора!
Последна промяна от Kirocco на Сря 02 яну 2013 14:51, променено общо 3 пъти.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Лудница с 200 Отлично се справи с реставрацията,колега
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта