... едно проектче, което доста време чака реализацията си във времето. Слабостта ми към модела е още от детството ми само чаках подходящ момент, за да си направя "още една" Имам на разположение доста запазен битъл роден 1972 година, цял късмет, че е закупен от първи собственик в България, действително карана, но и гаражна. Оригинален цвят бял, преди две или три години доста негодни бояджии я посъсипаха. За толкова време не и остана почти лак по боята. В настоящия момент вече е при тенекеджията, както си му е реда, отделено купе от шасито и т.н. Действително преди да я разделим изглеждаше изключително запазена, но предвид че е ползвано парното, всички запознати знаят че няма как праговете и да са читави...
В крайна сметка идеята на това проектче да е публикувано е, че след като направих няколко битъла, като че ли се поизчерпах като идеи как ще изглежда точно, как да се комбинират арматурно табло, калници, стопове, фарове, прагове и затова в самото начало пускам темичка тук. Ще ме питате "защо не в еър кулед" раздела, ами защото за предишната коментарите бяха "нищо интересно", "щом така ти харесва", "джантите ти ги има по моргите за по 400 лева"... В никакъв случай не искам да засягам някой, далеч съм от това. Там се възстановяват, набляга се на оригинален вид, нещо наистина истинско. Но при положение, че нямаме още 40 години не виждам смисъм да правя нещо в оригинален вид, което като стойност е не повече от ежедневна МК4 примерно.
Стига излишни приказки, това което е вече сигурно е, че колата ще бъде боя черен мат, вече е с монтиран "nose down" отпред, отзад ще се презацепи торсиона. Ще е максимално ниска, джантите са 16 цолови поршета фукс, колкото и да е банално, за мен това е джантата за битъл. Тавана ще е снижен, където вече се появяват и смущаващи въпроси като какви стъкла ще се ползват. Не съм решил какви калници ще се ползват, имам и за големите и малките фарове, също заден капак с маска остър или плосък, най-малките или средните стопове, няма да са големите... Предния капак остава нейния, старите не ми стоят нещо. Малката "човка" за осветлинието на номера или малката "тава"... Също така светъл кант между калниците...
Темата не е да се похваля какво ще правя , ще са ми нужни идеи подкрепени със снимки и много ще се радвам колеги, които са добри с фотошопа, а те не са никак малко. Разбира се няма да е чесане на езици, ще се поства всичко което се реализира. Стига приказки това е "кандидата", за съжаление вече е на съставните му части...
А ето какво представляваше последния реализиран проект...
За този нещо такова ми се върти в главата...
Колата за фън... Beetle top chop...
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Колата за фън... Beetle top chop...
Последна промяна от pavko на Сря 08 юни 2011 8:14, променено общо 1 път.
- Nitro^
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плд
- Контакти:
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Интересен проект си захванал. Костенурките със снижен таван, които съм виждал винаги са били без калници. Нещо в стил 1932 Ford hot-rod. За вдъхновение и идеи се сещам, че има тук:http://www.panscrapers.com/Forum/viewforum.php?f=3
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Pavko e ФЕН
Крайния резултат ще е потресаващ.Сигурен съм
Крайния резултат ще е потресаващ.Сигурен съм
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Преди повече от 15г, когато баща ми беше по-млад и също голям Wv маняк
си имаше една костенурка, която я направи Кабрио
боядиса я червена, праговете ги беше махнал и на тяхно място имаше тръби
Беше й купил лети джанти 15" с ниски гуми, за това време бяха голяма работа, и мисля че струваха повече от колата ...докато я правеха ги таркалях из вкъщи
Седалките й бяха от Мк1 и имаше спортен кожен волан.
Двигателя му правеше много проблеми май и накрая и забучи един Боксер 2.0 от Транспортер,
даже малко и разширява задницата заради него..
Абе за времето си беше голяма работа. Накрая стоя с години без да се кара и я продаде за без пари ...като се сетя яд ме хваща..
Ако намеря някоя стара снимка ще я кача ...Успех на колегата!
си имаше една костенурка, която я направи Кабрио
боядиса я червена, праговете ги беше махнал и на тяхно място имаше тръби
Беше й купил лети джанти 15" с ниски гуми, за това време бяха голяма работа, и мисля че струваха повече от колата ...докато я правеха ги таркалях из вкъщи
Седалките й бяха от Мк1 и имаше спортен кожен волан.
Двигателя му правеше много проблеми май и накрая и забучи един Боксер 2.0 от Транспортер,
даже малко и разширява задницата заради него..
Абе за времето си беше голяма работа. Накрая стоя с години без да се кара и я продаде за без пари ...като се сетя яд ме хваща..
Ако намеря някоя стара снимка ще я кача ...Успех на колегата!
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Pavko, доста е лачена (поне на тези снимки), желая ти успех, звучи доста обещаващо като идея и съм сигурен че ще я реализираш.
- VALENTINO_ROSSI
- Мнения: 199
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 0:48
- Автомобил: MK3 GTI 16V 20YAHRE
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата за фън... Beetle '72...
За двигателя какви идеи имаш.
Успех с проекта.
Успех с проекта.
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Колата за фън... Beetle '72...
VW GOLF MK2 GTI PB написа:За двигателя какви идеи имаш.
Успех с проекта.
На този етап няма да пипам нищо, двигателят е "F"ка с ризи и бутала 1600 + глави от 1500, за костенур си понавървява достатъчно, за да я караш по магистралата и да ти се радват Колегата "Nitro^" "пусна" интересно сайтче, това което видях в детайли е как си преработват предниците, за да "вкарат" колелата "нетипично" под калниците. Пак казвам, ако някой колега разполага със снимки на битъл черен мат нека постне в темата
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колата за фън... Beetle '72...
SANDO 1 написа:Pavko e ФЕН
Крайния резултат ще е потресаващ.Сигурен съм
подкрепям напълно
от две от колите се разтрепервах, по други 2 ахках(едната то тях и тя подкосява крата)
и тази ще стане
pavko се е доказал
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Колата за фън... Beetle '72...
защо не направиш реплика на хърби....гарантирам ти,че ще има интерес и то голям към колата
- sempay_stz
- Мнения: 184
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Аз лично,съм много навит за един такъв проект ,
но определено няма да се осъществи.
но определено няма да се осъществи.
Последна промяна от sempay_stz на Пон 28 фев 2011 15:13, променено общо 1 път.
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Колата за фън... Beetle '72...
ще следя темата с интерес,можеби някой ще успее да збъдне моята мечта
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Работата си върви нормално, но добрия резултат изисква да се пипне в подробности... Както очаквах, шасито почти нямаше забележки, почисти се и грундира. Друго беше с купето и разбира се праговете, през които върви парното. През годините бяха "прикърпвали" никой не си беше направил труда да махне "юфката". От старите прагове направихме шаблони и ги заменихме с нова ламарина. Също така под праговете вече има П-профили за усилване на конструкцията и без това като се реже тавана ще "помагат" на временната рамка за укрепване... Праговете завършват с 3 см затворени ръбове, защото няма да има оригиналните "стълби", където се събира най-големия "гнилоч". Демонтирани са и джантите, скоро ще почвам с тяхното полиране...
Последна промяна от pavko на Съб 26 мар 2011 10:40, променено общо 1 път.
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Колата за фън... Beetle '72...
Като гледам старта - мога да кажа само , че ще следя изкъсо
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колата за фън... Beetle '72...
кога ще ме водиш на место-произшествието да разгледам
за джантите можеш да се отбиеш до битака, има от зелената паста
за джантите можеш да се отбиеш до битака, има от зелената паста
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта