Искам да знам правилно ли съм прочел кода на таблото:
1J0 919 881 B
Таблото е обикновенно, без CAN, с фис и мфа от бензин?
Как да монтираме табло от Голф 4 на Голф 3
- barakov101
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Как да монтираме табло от Голф 4 на Голф 3
Монтиране на цяло табло от голф4 в голф 3, снимките са от 2010г, но сега реших да ги кача , за тези които искат да правят тази манипулация трябва да знаят, че е нужно много нерви и свободно време, няма невъзможни неща
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
- Автомобил: Volkswagen
- Двигател: ABD
- Местоположение: Kotel
Re: Как да монтираме табло от Голф 4 на Голф 3
Със барчето около лоста от голф 4 не става ли
Re: Как да монтираме табло от Голф 4 на Голф 3
Здреавейте ,колата е Поло 1.4 АЕХ 1997 г.смених стария километраж с по-новия. Всичко тръгна без горивомвера (не показва правилно, при наличието на половин резервуар показанието му е в резервата) и лампата за маслото не гасне.
До къде стигнах аз с измерванията за горивото: на стария километраж има 4.54 волта на кабела към сондата (лилав/черен)когато е прекъснат,при вързването към сондата е 1.54 волта(при половин резервуар) , а на новия километраж напрежението на кабела (син) е 0 волта.
Направих си експиримент закачих двете табла паралелно и показанието на новия километраж се нормализира (показва с една идея по-малко ).
Стария уред е реостат, а новия стъпково моторче немога да схвана каво иска като сигнал от сондата. По схема на голф 4 на поплавака е забит на маса и другия кабел идва дирекно от таблото.
Някой може ли да замери какви напрежения има на отделните кабели на сондата (син и кафяв/бял), и на синия от таблото.?
И за лампата за масло : колата има само датчик за 0.30 бара.
НЯКОЙ С ИДЕЙ ?
До къде стигнах аз с измерванията за горивото: на стария километраж има 4.54 волта на кабела към сондата (лилав/черен)когато е прекъснат,при вързването към сондата е 1.54 волта(при половин резервуар) , а на новия километраж напрежението на кабела (син) е 0 волта.
Направих си експиримент закачих двете табла паралелно и показанието на новия километраж се нормализира (показва с една идея по-малко ).
Стария уред е реостат, а новия стъпково моторче немога да схвана каво иска като сигнал от сондата. По схема на голф 4 на поплавака е забит на маса и другия кабел идва дирекно от таблото.
Някой може ли да замери какви напрежения има на отделните кабели на сондата (син и кафяв/бял), и на синия от таблото.?
И за лампата за масло : колата има само датчик за 0.30 бара.
НЯКОЙ С ИДЕЙ ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта