Нов автомобил, нисък клас или употребяван, висок клас?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Хайде и аз при мнозинството...
Не чак "висок" клас - класът автомобили с кожени ел. седалки /с 15-тина вида настройки/ с памет, отопление, вентилация и масаж - 'айде нЕма нужда !
Един 5 годишен автомобил /от т. нар. С - сегмент/ с прилично оборудване /клима, ел. и т.н./, от фирма - отор. дилър на производителя, с гарантиран пробег и сервизна история, напълно сервизиран от тях /подновена ход. част и спирачки, напълно проверен и обслужен/, с гаранция от 6 мес. /макар и частична/.
Мераци - непостижими /за момента/: Г4 комби, с кой да е 4 цил. ДВГ /без 1.4 бенз./, всички посочени по-горе условия да са изпълнени, черен, с алу. дж. .
П.П. Ако може - за не повече от 6 к. евро - такъв съм си - скромен... .
Не чак "висок" клас - класът автомобили с кожени ел. седалки /с 15-тина вида настройки/ с памет, отопление, вентилация и масаж - 'айде нЕма нужда !
Един 5 годишен автомобил /от т. нар. С - сегмент/ с прилично оборудване /клима, ел. и т.н./, от фирма - отор. дилър на производителя, с гарантиран пробег и сервизна история, напълно сервизиран от тях /подновена ход. част и спирачки, напълно проверен и обслужен/, с гаранция от 6 мес. /макар и частична/.
Мераци - непостижими /за момента/: Г4 комби, с кой да е 4 цил. ДВГ /без 1.4 бенз./, всички посочени по-горе условия да са изпълнени, черен, с алу. дж. .
П.П. Ако може - за не повече от 6 к. евро - такъв съм си - скромен... .
- Kill of Killer
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
dude написа:MladvampirTDI
добре, кажи само защо избра ярис за 28к с екстрите, пред шкода за тея екстри щеше да е към 25-6 и даже е малко по-голяма
1. Исках дизел, и то 4 цилиндров. При Фабия ми хареса 100 коньовия, обаче упорито отказаха да монтират ESP на този двигател . За Октавия не говорим, там сумата е над моя максимум.
2. Всичко във Фабия ми евтинее, субективно мнение, но все пак аз ще я карам.
3. Сервиза на Тойота.
4. Марката Тойота.
5. Ако исках такива екстри като Яриса, цената почти се доближаваше, но Фабия ми евтинеее, още като пипнах таблото и вратите и не се очаровах.
6. Показателите на сегашния мотор ме впечетлиха, въпреки, че все още не епоказал какво може.
7. То правилен въпрос би бил защо Ярис, а не Поло, ама в БГ VW са всичко друго, но не и народни коли.
8. Една лека сверка на цените в Европата на нови коли показа, че само при Ярис от разглежданите от мен има 100% на цена и оборудване, което ме кара да мисля, че другите са правени специално за нашия пазар, а това не ме радва особено.
9. Модела на Ярис е 2005, двигателя е от по-големия модел - Корола, докато Фабия е морално остарял модел, със доста стари двигатели и технологии.
Това на първо четене, има и много други причини.
А, и да не забравя, Яриса е мнооооооооооооооооооооооого по широк от Фабията, сравнявахме с един колега, той 120 кг. аз около 90, във Фабията си блъскахме раменете, в Яриса всеки си стой свободно.
Недостатъка на Яриса е малкия багажник по подразбиране, ама като паднат седялките си е добре.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами ако се замислиш, честно казано, за 28к ще си вземеш Пасат, Бора, или Голф слънце, на малко километрии на не повече от 2-3 години. А за нова кола бих избрал на твое място Октавия /не последния модел/, но зависи дали ти трябва толкова по-голям автомобил. Лично мнение Важното е да те слуша и да е това което ТИ искаш. Другото е здраве
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Въпрос на лично виждане. Октавия за тези пари няма да е дизел. А за стара кола, та била и тя слънце (в което се съмнявам, все се чуда защо някой ще си продава слънцето), толкова пари не бих дал. Първо, защото колата ще е по-висок клас - много по-големи разходи по поддръжка, а да си купиш висок клас кола и да сложиш например газово или да слагаш части втора употреба е безумие или поне "българска" работа. Второ, старата кола няма гаранция, а аз тези пари едва ли ше ги събера скоро пак, а ако се окаже слънцето умираща звезда, какво правим, връщаме се на Г3 или?
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При твоя вариант защото виждам че малка кола ти трябва явно, моето скромно мнение е една 4ка ТДИ, на няколко годинки и забравяш.Било то да ти я докарат или да си я купиш оттука и при това ще ти излезе и по-малко парички.Плюс това служебните таратайки са Тоиота, но аз не съм очарован много от тая кола.Карал съм и Корола и Ярис и Авенсис.Доколкото знам и сервиза не им е от евтините.Аз лично бих заложил на немска кола пък нека си повтарят че вече всичко е еднакво.Така че бих взел голф4 ТДИ ако имах тези парики.
Само мнение не ангажирам никой.
Поздрави.
Само мнение не ангажирам никой.
Поздрави.
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
teo_ss написа:То по тази логика въобще не трябва да има коли от нисък клас. Богатите ще си ге гарат нови, а ние с по-малко средства ще си ги копуваме от тях.
Айде малко да оправим правописа че не се сдържах много си се нахъсал да пишеш ама айде чети де...зачетох се в темата ама попаднах на написаното от теб и ... Не се заяждам ама ми стана гадничко иначе е мн инт да видиш разни мнения ...
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladvampirTDI написа:... а ако се окаже слънцето умираща звезда, какво правим, връщаме се на Г3 или?
Това с умиращата свезда е страшен лаф, ама все пак като вземаш кола примерно за 15, 20, пък да не говорим за 28к, надали ще се хвърлиш на първата срещната без да я провериш при доверен майстор. Сревизи има бол, включително и (м)оторизирани, дето всичко ще ти кажат. Така че това не е проблем в случая, щото не купуваш много лачена кола за 2000 лева, нали!?
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:mladvampirTDI написа:... а ако се окаже слънцето умираща звезда, какво правим, връщаме се на Г3 или?
Това с умиращата свезда е страшен лаф, ама все пак като вземаш кола примерно за 15, 20, пък да не говорим за 28к, надали ще се хвърлиш на първата срещната без да я провериш при доверен майстор. Сревизи има бол, включително и (м)оторизирани, дето всичко ще ти кажат. Така че това не е проблем в случая, щото не купуваш много лачена кола за 2000 лева, нали!?
Е да де, ама въпросната слънчева кола, като е на 150 000 километра не я ли взимаш точно в момента в който се започва с поддръжката .... Взимаш я безпроблемна, но на километри на които ще започват вече да се обаждат разни неща ... Ако говориш за коли на по 30-50 000 км (те са си и с гаранция даже.), наистина сигурно са слънчеви, но цените са им доста близки до цената на същата в магазина.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта