Kuncavia написа:Какъв е проблема на Dunlop-ките на студ? Чой се беше избухал с едни семи сликове, това ли имаш предвид
проблема на абсолютно всички е .. че докато не загреят .. не държат .. а Чой го показа нагледно как се случва и на най най карачите .. полу-слика или семи-слика .. както почнахме да се изпойнгилизваме .. загрява по бързо и от чистия слик .. ама не и за 2м.
.. за всеки тип мотор си има препоръчителни гуми .. и ги пише по книжки и каталози .. промяната в размера и модела на гумите в 90% води до по-лошо .. особено от човек дето не е чел и тествал достатъчно .. забележете .. че за сходни кубатури и типове мотори гумите са на 99% сходни като модел и размер .. демек .. за X тип мотор + ХХ коне + ХХХ кубатура = Y смеска/модел и размер .. хайде стига .. че ще трябва и за демфера да пиша
.. пък за повече .. си има мото форуми
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0обърнете внимание на последния абзац ...
И за финал. При конструирането на всеки мотоциклет, ..............