avtogumi.bg написа:katcko написа:Имате ЛС
Имате отговор на ЛС.
И при двете поръчки има минимално забавяне при първоначалния контакт, но това е нормално с оглед, че са направени през най-натоварения период в годината, когато в продължение на около 10 дни постъпващите поръчки надвишават дневния ни капацитет на обработване. Но никога не се е стигало до подобни забавяния от 6-7 дни, които са упоменати в оплакването.
Също така и при двете поръчки не е посочен имейл за контакт, т.е. клиента не е имало как да получи системните уведомления, които се изпращат по имейл и те държат в течение какво се случва с поръчката докато и дойде ред да се свържат с Вас по телефона.
Ако клиентът разреши, ще постна целия отговор и историята на поръчките за максимална прозрачност.
Поръчките са три, а не две и най-голямото забавяне беше на първата поръчка за която не споменавате. Дори и да публикувате разговорът ни на ЛС, за което Ви отговорих, че си е ваше право единственото, което ще направите е да покажете е, че се опитвате да ме оборите с данни, които можете да манипулирате. Опитвате се дори да ме убедите, че Ваш сътрудник, служител или....някой си, се е свързал с мен след като поисках ДОТ, а това НЕ е вярно. Също и часовете в които казвате, че съм търсен от Вас и не съм отговорил не отговарят на действителността и т.н. Имейл не е посочен от моя страна, защото сайтът Ви не го изисква, което означава, че е редно да се свържете с мен веднага след направена поръчка, при което да се уреди това, че многото поръчки (примерно) НЕ позволяват изпращането на моята до 10 дена примерно. За да мога да преценя дали е изгодно или не за мен. А и щом поръчките надвишават капацитета Ви, защо ми губите времето и я приемате?