Пичове, трябва да взимам решение, събота ще го гледам.....
споко, аз оставам с голфа засега поне....
става дума за гаджето-колебаем се между корса, клио и сега това пунто
1995, бордо металик, ел.прозорци, 4 врати, 1,3, 75 к.с., централно, май хидравлика, от италия, вкарва го мой познат от който взех голфа на собствен ход от там, казва че е добро, даже много, нямало забалежки....проблема е че е в кюстендил и дотам требе да се ходи...цената е 4 500 лв.
някой /търтей-особено ти /ако е карал италиански коли и по-специално фиат и то пунто, или чувал нещо за тях нека сподели...
къде им е ахилесовата пета-чувал съм за електрониката, че е афив пунтото е с многоточков инжекцион, как е окачване, мотор, какви цени са му резервните части, абе с две думи кой за каквото се сети-псувни, похвали приемам всякакви
пуснах темата и в клуб фиат на дир-а ама нъц....не ме познават и не си издават тайните на кошниците
ако някой знае плийз да пише, че в събота като отида да го видя да знам какво да гледам
айде мерси и лека вечер
Много OFF, но все пак мнения за Фиат Пунто
ето ме и мен
зимай пунтото и не му мисли
има проблеми с електриката (да не се бърка с електрониката - тя ако не греша е бош) ама се оправят сравнително лесно и евтино
иначе основен плюс харчи малко и частите са евтини (да не споменавам че стават от лада )
за екстрите сам си видял а вози много приятно и е било кола на годината
виж за странни звуци от двг-то - да не юркано яко
провери и за разбита предница
талянските както знаеш не гният - в италия зима няма, а и е антикорозионно покритие
само цената ми се вижда малко висока ама то си зависи от колата де
ако се сетя още нещо ще пиша - успех с колата и да я покажеш после, тамън да се видим на по бира
зимай пунтото и не му мисли
има проблеми с електриката (да не се бърка с електрониката - тя ако не греша е бош) ама се оправят сравнително лесно и евтино
иначе основен плюс харчи малко и частите са евтини (да не споменавам че стават от лада )
за екстрите сам си видял а вози много приятно и е било кола на годината
виж за странни звуци от двг-то - да не юркано яко
провери и за разбита предница
талянските както знаеш не гният - в италия зима няма, а и е антикорозионно покритие
само цената ми се вижда малко висока ама то си зависи от колата де
ако се сетя още нещо ще пиша - успех с колата и да я покажеш после, тамън да се видим на по бира
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като човек, карал Фиат 4 години мога да те посъветвам да гледаш:
- ел. система - всичко!
- ламарините на калниците, особено предните.
- ламарините около капачката на резервоара.
- задните амортисьори - стъпваш на бронята, като я пуснеш задницата трябва да си заеме първоначалното положение без да пружинира.
- предните карета - като караш да не се чува чукане по дупките.
- масло по скоростната кутия.
Казано накратко, добре си отваряй очите, да няма после: "купи си Фиат...".
Иначе колата е супер, особено за каране в градски условия
- ел. система - всичко!
- ламарините на калниците, особено предните.
- ламарините около капачката на резервоара.
- задните амортисьори - стъпваш на бронята, като я пуснеш задницата трябва да си заеме първоначалното положение без да пружинира.
- предните карета - като караш да не се чува чукане по дупките.
- масло по скоростната кутия.
Казано накратко, добре си отваряй очите, да няма после: "купи си Фиат...".
Иначе колата е супер, особено за каране в градски условия
- mucho
- Палячо
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gti написа:По-добре вземи корса,а защо не се замислите и за едно поло
ааа корса твърдо нйе, сакън почти три години карах корса и знам ся верно, че са ноу непретенциозни коли и ноу ноу не се развалят обаче има две неща, които са ноу сериозни (поне според мен):
1. начи ламарините им гният ама гният ви казвам като си я купих беше като кукличка начи за тея близо три години така изгни, че ся при нея понятия като - прагове, врати и вежди са малко лишени от смисъл
2. разпределителния вал на корсите иам чуството, че го праат от пластмаса баси - как се износва просто не е истина
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
абе хора мерси, у фиат ми отговори 1, който ми обясни че ел. стъклата не са екстра ама за мен са си....нищо друго като инфо...
значи чудя се ходих тая сутрин при моите майстори-3 на брой, разпитах ги поотделно да не наговорят яко го псуваха туй пунто, а е диния кара наточена регата, от него чух най-много псувни за фиат,,,,иначе частите евтини, ама редовно се купували
мерси на всички, ако нещо се сещате пишете, ще го гледам, така и така съм се навил, поне да го видя и изръчкам, да му пална гумите
значи чудя се ходих тая сутрин при моите майстори-3 на брой, разпитах ги поотделно да не наговорят яко го псуваха туй пунто, а е диния кара наточена регата, от него чух най-много псувни за фиат,,,,иначе частите евтини, ама редовно се купували
мерси на всички, ако нещо се сещате пишете, ще го гледам, така и така съм се навил, поне да го видя и изръчкам, да му пална гумите
Pichaga написа:абе хора мерси, у фиат ми отговори 1, който ми обясни че ел. стъклата не са екстра ама за мен са си....нищо друго като инфо...
значи чудя се ходих тая сутрин при моите майстори-3 на брой, разпитах ги поотделно да не наговорят яко го псуваха туй пунто, а е диния кара наточена регата, от него чух най-много псувни за фиат,,,,иначе частите евтини, ама редовно се купували
мерси на всички, ако нещо се сещате пишете, ще го гледам, така и така съм се навил, поне да го видя и изръчкам, да му пална гумите
за стъклата верно не са екстра - даже исервото е стандарт
абе чупат се като са леваци наште майстори и като не знаят как се оправя някоя кола место да прочетата некое ръководство карат през просото а и има бая турски ментета части на нашия пазар ...
освен тва многоточковото инжикция си заслужава - мноо върви и малко харчи
в заключение - ако сравнявам поддръжката на г2 и пунто (бензин, масло +резервни части) ще ти е по-евтина за пунтото
аа ако земеш пунтото не стъпвай в италсервиз - големи са леваци
- luciuz
- Мнения: 919
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
turtey написа:за стъклата верно не са екстра - даже исервото е стандарт
незнам кое е екстра и кое не, но едни мои приятели си взеха Punto чисто ново, на изплащане и е базов модел. Няма абосолютно нищо. Нито серво (волан или спирачки), нито електрически огледала/стъкла, радио и др. такива да не говорим. Даже няма повдигане на седалката (струва 120 лв. отгоре). Има Airbag (но това е задължително по стандарт).
luciuz написа:Нито серво (волан или спирачки), нито електрически огледала/стъкла, радио и др. такива да не говорим. Даже няма повдигане на седалката (струва 120 лв. отгоре). Има Airbag (но това е задължително по стандарт).
само да те светна че дори москвич 408 има серво на спирачките
а путно верно нема серво на волана - има електрически усилвател (регулира твърдостта волана в зависимост от скоростта) и е стандарт за всички модели
а че в базовите модели няя нищо е верно за всички марки но това за което говори пичаката е далеч от базовия модел
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: EvgeniiOnegin и 48 госта