Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 19 авг 2011 11:00


Имам наблюдение над доста ксенон системи от оригинални фарове. На моя пасат съм с такава система и съм много доволен. Китайски не съм имал, но като гледам как се палят като линейки и мисля, че не съм загубил много.

Имам няколко въпроса, на които не намирам отговори.

1. Каква е долната граница за напрежение на входа на баластите за нормално запалване. Защото ми прави впечатление че през ключа понякога ми примигва единия фар 1-2 пъти преди да запали, а през автоматичния модул за палене с време реле и директен плюс през реле не го прави никога. Имам усещането , че се дължи на загубите през ключа ?
2. Разликата между D2R и D2S само в засенчващата бленда ли е ? При D2S има малка част снопове, които отбляскват леко дразнещо за насрещните при обикновени рефлектори. Поне при мен, Depo с angel eyes, кристално стъкло. С D2R всичко е точно, разлика в осветеността с просто око не се вижда.
3. Някъде продават ли се преходници от H7 към D2S/R. Защото аз ползвам точно този вид замяна. Фокусното разстояние е идентично, но съосността може да се направи само при свален фар с луфтомери и е малко дразнещо.

имам и предложение понеже са доста съфорумците , които не са с китайски ксенон системи и в повечето случаи са намерили системи от нови автомобили а там ксеноните са няколко вида , които са коренно различни от старите стандарти крушки. Нека всеки от нас сподели какво точно е сътворил и какво му е коствало. Кой стандарт е приспособен към друг и какви са Ви наблюденията.

За да дам личен пример почвам аз, понеже този проект е отдавна в действие, вече може би 2 години... Следва внедряване на лупи от ауди А5 в стандартните коспуси и използването на кристалните стъкла от Депо-то , което пак е купено от съфорумец :beer

При замяна на един стандарт с друг най-важно е фокусното разстояние на ксеноновата крушка да съвпада с това на старата крушка. Личните ми наблюдения са на H7 :arrow: D2S/R. Единствената манипулация е да се се изпили малко от фасунката на крушката. Захвата й към гнездото в рефлектора става със стандартните телчета. И се ползват фасунки от кръглия тип защото поне при мен квадратните не влизаха
Прикачени файлове
H7-D2S-R.jpg
1226943564__61243_thumb.jpg
това са кръглите фасунки
1226943564__61243_thumb.jpg (6.74 KиБ) Видяна 2741 пъти
020329755.jpg
тези не влязоха под капачката




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...

Мнениеот feikot » Чет 25 авг 2011 12:09


Ето ти разликата между D2R и D2S http://gearheads.in/attachment.php?atta ... 1300193928


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 25 авг 2011 13:16


feikot написа:Ето ти разликата между D2R и D2S http://gearheads.in/attachment.php?atta ... 1300193928
дам това е полезна снимка :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...

Мнениеот niks76 » Чет 25 авг 2011 16:34


Изображение
при никоя друга крушка(реномирани марки) за фар без лупа я има черната лента :idea:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DenisMahov и 31 госта