Имам наблюдение над доста ксенон системи от оригинални фарове. На моя пасат съм с такава система и съм много доволен. Китайски не съм имал, но като гледам как се палят като линейки и мисля, че не съм загубил много.
Имам няколко въпроса, на които не намирам отговори.
1. Каква е долната граница за напрежение на входа на баластите за нормално запалване. Защото ми прави впечатление че през ключа понякога ми примигва единия фар 1-2 пъти преди да запали, а през автоматичния модул за палене с време реле и директен плюс през реле не го прави никога. Имам усещането , че се дължи на загубите през ключа ?
2. Разликата между D2R и D2S само в засенчващата бленда ли е ? При D2S има малка част снопове, които отбляскват леко дразнещо за насрещните при обикновени рефлектори. Поне при мен, Depo с angel eyes, кристално стъкло. С D2R всичко е точно, разлика в осветеността с просто око не се вижда.
3. Някъде продават ли се преходници от H7 към D2S/R. Защото аз ползвам точно този вид замяна. Фокусното разстояние е идентично, но съосността може да се направи само при свален фар с луфтомери и е малко дразнещо.
имам и предложение понеже са доста съфорумците , които не са с китайски ксенон системи и в повечето случаи са намерили системи от нови автомобили а там ксеноните са няколко вида , които са коренно различни от старите стандарти крушки. Нека всеки от нас сподели какво точно е сътворил и какво му е коствало. Кой стандарт е приспособен към друг и какви са Ви наблюденията.
За да дам личен пример почвам аз, понеже този проект е отдавна в действие, вече може би 2 години... Следва внедряване на лупи от ауди А5 в стандартните коспуси и използването на кристалните стъкла от Депо-то , което пак е купено от съфорумец
При замяна на един стандарт с друг най-важно е фокусното разстояние на ксеноновата крушка да съвпада с това на старата крушка. Личните ми наблюдения са на H7 D2S/R. Единствената манипулация е да се се изпили малко от фасунката на крушката. Захвата й към гнездото в рефлектора става със стандартните телчета. И се ползват фасунки от кръглия тип защото поне при мен квадратните не влизаха
Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...
Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...
- Прикачени файлове
-
- това са кръглите фасунки
- 1226943564__61243_thumb.jpg (6.74 KиБ) Видяна 2741 пъти
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...
Ето ти разликата между D2R и D2S http://gearheads.in/attachment.php?atta ... 1300193928
Re: Да си поговорим за ксенон...незадавани въпроси...
дам това е полезна снимкаfeikot написа:Ето ти разликата между D2R и D2S http://gearheads.in/attachment.php?atta ... 1300193928
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DenisMahov и 31 госта