Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случаи
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
То ако е така и е спекло маслото, и да го смениш пак нищо не правиш. Проблема идва от там че всичко се е стекло максимално добре в картера и докат се качи навсякъде може да се износи нещо по коляно-мотовилков механизъм или разоразпределителен и т.н. Чак тогава идва темата за колко старо е маслото. ;)
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
Затова се събират няколко човека, хващат Полото, обръщат го по таван и го разтърсват, да му се разкара маслото.
Колеги, много на сериозно се вземате, все пак това е кола за 400 лв - ако и се изпили вала с 0,001 мм, светът няма да свърши.
Пък и това е масло, не е сирене да мухляса.
Колеги, много на сериозно се вземате, все пак това е кола за 400 лв - ако и се изпили вала с 0,001 мм, светът няма да свърши.
Пък и това е масло, не е сирене да мухляса.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
Ако маслото е станало на задник и заради тънките магистрали на този двигател (както се препоръчва зимно чистене на магистралите) и е събрало конденз в картера маслото спокойно може да замръзне или да се пресече доста качествено. Тогава всичко заминава бързо. Аз лично така кола НЕ бих запалил. Но гледам на някои стари членове на клуба им е много смешно нека си дават идеите хората да си трошат моторите. Този мотор го знам много добре какво представлява отвътре и в повечето сервизи ако не направят поне 3-4 такива през зимата се смята, че е бил слаб сезон. Като главите при TDS в шлайф сервизите. Не направят ли поне 3 глави на ден такива значи са нямали работа.
Въпроса е, че можеш да завъртиш за да видиш дали ще запали за секунда, но по-нататък изобщо не се препоръчва дори 1 километрово каране до сервиза. Маслото се пуска, слага се най-евтиното за една бърза 500км промивка да отдели всичките боклуци, които са се събрали с времето вътре или директно да се пусне с един engine flush. Това всеки, които някога е знаел какво е масло на двигател ще го потвърди. За бензина ЛиР искаш ли да ти кажа и за него ако се е стичало вода в резервоара (дори и малко) като го погълне хартиеното филтърче къде отива всичко? В дюзите? Неее никак не отива там :) И изобщо не ги запушва. Ама никак. Малко ако се промени спрей патърна на дюзите заради дори леко запушване може спокойно да направи едни красиви дупки в буталата. Виждал съм и бензинова помпа да замине, защото просто е седяла. Доста неща могат да заминат, защото са седяли дълго време несмазани и неработещи. Няма да се потретвам за маслото. Всеки интелигентен човек ще се сети какво може да стане и какво може да се омаже и неомаже :)
Вала няма да се изпили колега.. ще заминат лагерите, а покрай тях (ниско налягане на масло заради голям клирънс между коляновия вал и лагера) може и други неща да избягат. Виждал съм на кола, която е карана НЕ със старо и отвратително, а с менташко масло (няма да споменавам марката точно тук) и как двигателя става на качествена салатка точно заради едно смотано масло, което не е за тази кола, а камо ли масло, което са му заминали половината качества. Кой знае и преди това кога е сменяно.
Не става въпрос за кола за 400лв. Става въпрос за принципи. За какво му е кола за 400 кинта, която е със строшен двигател, на който качествения ремонт ще излезе доста повече отколкото да си купи здрава такава? От идейни съседи стават големи белички по принцип :)
Въпроса е, че можеш да завъртиш за да видиш дали ще запали за секунда, но по-нататък изобщо не се препоръчва дори 1 километрово каране до сервиза. Маслото се пуска, слага се най-евтиното за една бърза 500км промивка да отдели всичките боклуци, които са се събрали с времето вътре или директно да се пусне с един engine flush. Това всеки, които някога е знаел какво е масло на двигател ще го потвърди. За бензина ЛиР искаш ли да ти кажа и за него ако се е стичало вода в резервоара (дори и малко) като го погълне хартиеното филтърче къде отива всичко? В дюзите? Неее никак не отива там :) И изобщо не ги запушва. Ама никак. Малко ако се промени спрей патърна на дюзите заради дори леко запушване може спокойно да направи едни красиви дупки в буталата. Виждал съм и бензинова помпа да замине, защото просто е седяла. Доста неща могат да заминат, защото са седяли дълго време несмазани и неработещи. Няма да се потретвам за маслото. Всеки интелигентен човек ще се сети какво може да стане и какво може да се омаже и неомаже :)
Вала няма да се изпили колега.. ще заминат лагерите, а покрай тях (ниско налягане на масло заради голям клирънс между коляновия вал и лагера) може и други неща да избягат. Виждал съм на кола, която е карана НЕ със старо и отвратително, а с менташко масло (няма да споменавам марката точно тук) и как двигателя става на качествена салатка точно заради едно смотано масло, което не е за тази кола, а камо ли масло, което са му заминали половината качества. Кой знае и преди това кога е сменяно.
Не става въпрос за кола за 400лв. Става въпрос за принципи. За какво му е кола за 400 кинта, която е със строшен двигател, на който качествения ремонт ще излезе доста повече отколкото да си купи здрава такава? От идейни съседи стават големи белички по принцип :)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
Vizor написа:)
Сипи си едно питие...
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
Vizor написа:...
Добре колега, предавам се.
Лично аз не бих придирял толкова, но тъй като колата е стояла дълго без да се кара, предполагам че така или иначе ще се сменят всички масла и ремъци, антифриз, спирачна течност и др. Не виждам защо да не е още преди да бъде подкарана.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случаи
И аз съм възхитен от моето поло вече 10 години и си го пазя, въпреки че имам и доста по-нов автомобил. Оставял съм го също за много дълги периоди без да се кара, но в гараж и е палело перфектно, сякаш е седяло 1 ден а не 2 месеца примерно... Като цяло ако е добре поддържано, е доста безпроблемен автомобил.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
muns61 написа:Vizor написа:)
Сипи си едно питие...
Не пия :)
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случай
Росен2 написа:samo_pechka написа:За конденза, какво за него ? Нито е под нулата, че да е проблем нещо...
Еми не е добре..аз поне моя Голф рядко го карам,3-4 пъти максимално в седмицата и то на къси разстояния,гледам и той събира конденз,и то навсякъде...Не ми харесва.Ще сменя маслото.Сегашносто е на 6-7000 но вече е на годинка и може да е от него
Май говорим на различен език Кола карана на къси разстояния предимно , се сменя маслото на два пъти по-малко км. Трябваше на макс 5к.км да си го сменил .
А колата , за която е темата е стояла място 2 години непалена , к'ви кондензи ви мъчат не знам , нито е под нулата, че да направи "прословутата" тапа , нито нищо .
Е аз спирам с коментарите си . Става ми смешно.
Re: Възхитен от Поло 6н......има ли и други такива случаи
Съгласен съм с тебе,за смяната на маслото при къси дестинации.Преди на всички коли си го сменях два пъти годишно,или средно на 5-6000 километра.Карах само късо градско,3-4 километра в едната посока сутрин ,само на втора -трета скорост и още толкова вечер на връшане от работа.
Сега обаче понеже смених работата и колата не ми трябва,не сменях цяла година и въпреки малкия пробег маслото позагуби качествата си видимо и взе да кондензира навсякъде образувайки майонеза.
В малките разкопани градчета е нито да имаш,нито да нямаш кола.
Сега обаче понеже смених работата и колата не ми трябва,не сменях цяла година и въпреки малкия пробег маслото позагуби качествата си видимо и взе да кондензира навсякъде образувайки майонеза.
В малките разкопани градчета е нито да имаш,нито да нямаш кола.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта