Здравейте , решил съм да купя нов автомобил с въпросната система за изключване на двата средни цилиндъра, двигател 1.5 tsi evo2.
Някой знае ли в дългосрочен план дали тази система е проблемна и активирането и намалява ли ресурсът на двигателя?
ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Благодаря за отговора, по скоро личен опит от автомобил с по голям пробег, 100 000 + ще ми бъде интересно да разбера как се представя и създавала ли е проблеми.
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Колега, щом имаш възможност и мерак за нов автомобил, общо взето си с гаранция и можеш да го смениш на 5-тата година, като ти изтече гаранцията. Ако си с нагласа да държиш автомобила до 10години е друго. Възможно е да прави проблеми, но няма нов автомобил, който да няма потенциални подводни камъни.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Ех този прогрес , докъде я докарахме да си купуваш нов автомобил от магазина и да се притесняваш колко ще изкара двигателя , а навремето какви автомобили се произвеждаха купуваш и забравяш за проблеми.
Не знам дали е свързано с двигателя но познат колега си взе шкода с въпросния двигател и след по малко от две години я продаде , бях го питал за мотора 1,5 тси как е но определено нещо замърмори че си имат дефект който няма да те остави на пътя но имало някакъв шум при първото палене който бил "нормален" според сервиза.
Не знам дали е свързано с двигателя но познат колега си взе шкода с въпросния двигател и след по малко от две години я продаде , бях го питал за мотора 1,5 тси как е но определено нещо замърмори че си имат дефект който няма да те остави на пътя но имало някакъв шум при първото палене който бил "нормален" според сервиза.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Жена ми кара T-ROC 1.5 TSI от 2018 г насам и няма никакви проблеми вече над 50000 км., така че мен ако ме питат - аз смятам, че това е един от най-сполучливите двигатели на VAG и бих го препоръчал с две ръце и бих си купил още коли с него.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Смяна на 10000км на масълцето с качествено , определено това е най важното за дълъг живот на моторетката.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
mimomimov написа:Здравейте , решил съм да купя нов автомобил с въпросната система за изключване на двата средни цилиндъра, двигател 1.5 tsi evo2.
Някой знае ли в дългосрочен план дали тази система е проблемна и активирането и намалява ли ресурсът на двигателя?
ЕVO2 не е още на пазара, или поне аз не съм видял двигателя с нея, може ли да дадеш код, марка/модел?
- lvaskov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 17 юни 2022 12:45
- Автомобил: VW Taigo Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF DXDB 2023
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
StS написа:ЕVO2 не е още на пазара, или поне аз не съм видял двигателя с нея, може ли да дадеш код, марка/модел?
Това от профила ми е EVO2
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
StS написа:mimomimov написа:Здравейте , решил съм да купя нов автомобил с въпросната система за изключване на двата средни цилиндъра, двигател 1.5 tsi evo2.
Някой знае ли в дългосрочен план дали тази система е проблемна и активирането и намалява ли ресурсът на двигателя?
ЕVO2 не е още на пазара, или поне аз не съм видял двигателя с нея, може ли да дадеш код, марка/модел?
Т-рока от подписа е Ево2 с код на мотора DXDB. Имах Голф 8 с код на мотора DPCA /Ево/ и има разлика в полза на по-новия мотор, макар и не голяма. Уточнявам, че и двете коли са с механични скорости и могат да се сравняват.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ACT - Active cylinder management 1.5 TSI EVO2
Ясно, явно съм пропуснал нещо, защото от фауве бяха обявили че ще го пускат с фейслифта на Голф 8...Та или аз съм се объркал, или са подранили просто.