Здравейте колеги,
след като направих основното обслужване на Пасат-а ми, AFB 2,5TDI V6,1999, в сервиза в който ходих ми обясниха че за определени модели преди 2000г задължително трябва да се смени въпросната цедка в противен случай може да се повреди турбото. Та ако някой е запознат с въпроса моля да даде съвет... За смяната ми искат 200лв, не са ми проблем парите просто искам да знам дали не ме лъжат. Благодаря.
Цедка за картерни газове, VW Passat B5?
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
И на мен ми говорят някакви такива истории. То май не е цедка, а тръбичка, която омаслява турбото и след определен период от време се наслоява гадории от некачествени масла, запушва се постепенно и накрая турбото за в боклука. Аз така я знам тази приказка. От юнитрейд ми казаха да не пипам нищо, други хора ми казват - сменяй задължително...
И на мен ще ми е интересно някой по-запознат да сподели.
И на мен ще ми е интересно някой по-запознат да сподели.
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цедка за картерни газове, VW Passat B5?
apv написа:Здравейте колеги,
след като направих основното обслужване на Пасат-а ми, AFB 2,5TDI V6,1999, в сервиза в който ходих ми обясниха че за определени модели преди 2000г задължително трябва да се смени въпросната цедка в противен случай може да се повреди турбото. Та ако някой е запознат с въпроса моля да даде съвет... За смяната ми искат 200лв, не са ми проблем парите просто искам да знам дали не ме лъжат. Благодаря.
Аз имах BMW Е46 2.0d имаше такава цедка(филтър), заради която ми гръмна турбината 2 пъти
Колеги,говорите за различни работи,филтър за картерни газове е желателно да се смени,защото когато е''запушен'' налягането на картерните газове се повишава и си търси място да излезе,това място е турбото при всички турбо двигатели с такъв филтър.Тръбичката за която другия колега е писал е тази по която тече високото налягане на маслото към турбото тя се запушва ако се кара с по нисък клас масло или не на време сменено.Турбото е агрегата който най много исносва маслото,малко количество(тънък слой)голяма температура,за това карайте с хубаво масло и ако то се сменя на 10к сменяйте го на 8к така спестявате ремонти(поне аз така правя).Давам яко парички за подръжка за да не давам за ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта