Цедка за картерни газове, VW Passat B5?

Техническа и сервизна информация за Passat
apv
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Цедка за картерни газове, VW Passat B5?

Мнениеот apv » Нед 13 яну 2008 18:20


Здравейте колеги,
след като направих основното обслужване на Пасат-а ми, AFB 2,5TDI V6,1999, в сервиза в който ходих ми обясниха че за определени модели преди 2000г задължително трябва да се смени въпросната цедка в противен случай може да се повреди турбото. Та ако някой е запознат с въпроса моля да даде съвет... За смяната ми искат 200лв, не са ми проблем парите просто искам да знам дали не ме лъжат. Благодаря.




Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Нед 13 яну 2008 18:44


И на мен ми говорят някакви такива истории. То май не е цедка, а тръбичка, която омаслява турбото и след определен период от време се наслоява гадории от некачествени масла, запушва се постепенно и накрая турбото за в боклука. Аз така я знам тази приказка. От юнитрейд ми казаха да не пипам нищо, други хора ми казват - сменяй задължително...
И на мен ще ми е интересно някой по-запознат да сподели.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цедка за картерни газове, VW Passat B5?

Мнениеот shenko » Нед 13 яну 2008 19:06


apv написа:Здравейте колеги,
след като направих основното обслужване на Пасат-а ми, AFB 2,5TDI V6,1999, в сервиза в който ходих ми обясниха че за определени модели преди 2000г задължително трябва да се смени въпросната цедка в противен случай може да се повреди турбото. Та ако някой е запознат с въпроса моля да даде съвет... За смяната ми искат 200лв, не са ми проблем парите просто искам да знам дали не ме лъжат. Благодаря.



Аз имах BMW Е46 2.0d имаше такава цедка(филтър), заради която ми гръмна турбината 2 пъти :wink:


Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Нед 13 яну 2008 19:27


Това чудо има ли го и на 1,9 TDI? По специално Pump Duse?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Нед 13 яну 2008 19:59


Morskia написа:Това чудо има ли го и на 1,9 TDI? По специално Pump Duse?


При VW мисля, че само 2.5 TDI'то го имат :roll:


Потребителски аватар
mony124
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mony124 » Пон 14 яну 2008 2:10


Кажете къде се намира тази тръбичка и да я сменявам ?!?


Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

Мнениеот Fr3nzY » Сря 13 авг 2008 13:46


Някой разбра ли нещо по въпроса. На мен ми каза един собсвеник на А6 че неговия се филтър за подкартерни газове се намирал на под турбината на 30 см.


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Пет 15 авг 2008 23:23


Колеги,говорите за различни работи,филтър за картерни газове е желателно да се смени,защото когато е''запушен'' налягането на картерните газове се повишава и си търси място да излезе,това място е турбото при всички турбо двигатели с такъв филтър.Тръбичката за която другия колега е писал е тази по която тече високото налягане на маслото към турбото тя се запушва ако се кара с по нисък клас масло или не на време сменено.Турбото е агрегата който най много исносва маслото,малко количество(тънък слой)голяма температура,за това карайте с хубаво масло и ако то се сменя на 10к сменяйте го на 8к така спестявате ремонти(поне аз така правя).Давам яко парички за подръжка за да не давам за ремонт.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта