Здравейте колеги!
И аз реших да се възползвам от темата за ходовата част, защото и аз имам подобен проблем!
Преди 3 месеца смених хидравличната рейка на Пасата ми Б4 с втора ръка от Италианеца! Тази е 1/1 с мойта оригиналната, но кормилните накрайници(щанги им казвам аз по Видински
) са с 1,5 см по къси от тези на старата ми рейка! Но едно майсторче в Сервиза с реглажите до зеленчуковата борса в Дружба успя някак си перфектно да направи реглажа. Но ми каза, че кормилните накрайници държат на по малко резба и да внимавам по завойте. За сега вече 3-ти месец след този реглаж нямам никави проблеми с завиването и рейката(не тече). Но с тази рейка волана ми стана по плътен и малко по тежък особено на дясно, когато завивам. Появи се след разглабянето за смяната на рейката и някакво скърцане по предницата, което сечува най-отчетливо при десен завой! А също така го има и при ляв завой, но по слабо, при потегляне и при спиране. Някой пъти даже ми се налага да усилвам музиката за да не го чувам постоянно!
Та въпроса ми е дели това противно скърцане идва от тампоните на макферсона, които са сменявани преди 2 години или от сменената рейка
???