искам да попитам има ли някой да е монтирал оригинален парктроник? искам да попитам имам 5 кабела от захранващия сноп кабели, кой за какво е..? Кабелите са: 1 зелен + син, 2 син + червен, 3 кафяв, 4 черен + жълт,5сив + червен.
също така трябва ли да има 3та букса по средата на модула?
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте фенове. Отдавна не съм се появявал тук, но сега ми остана време малко да вляза във форума. Имам въпрос към всички...как да проверя дали електрическо прекъсване на помпа-дюза може да се дължи на самия елемент или на окабеляването на дюзите. Проблема ми е някъде там и не мога да разбера, а да купувам и двете си е цифра.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен не се свързва пасат5.5 AVF
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А Ваг кома не съобщава ли нещо по този въпрос -записана грешка примерно. Иначе мерене с мулитцет.. Може и да има проблем в самите букси към дюзите. Лош контакт. Кабел ме съмнява че може да се прекъсне.
Да не се окаже механично запушване. Или пък да блокира самата игла в дюзата. Абе много варианти има.
Незнам дали се чистеха тия нашите дюзи на стенд.
Да не се окаже механично запушване. Или пък да блокира самата игла в дюзата. Абе много варианти има.
Незнам дали се чистеха тия нашите дюзи на стенд.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Грешката е 18074 p1666. Става дума за електрически проблем или в окабеляването или в клапана на дюзата
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами ако знаеш точно за коя дюза става на въпрос, ще трябва да се процедира както ти казах. Търсиш проблема в буксата, мериш кабели и може проблема да е в самата дюза. Задръстена, прецакана намотка и тнт.
То проблемната дюза сигурно може да се види по данните от блоковете за впръскването им предполагам в момент на прекъсването.
То проблемната дюза сигурно може да се види по данните от блоковете за впръскването им предполагам в момент на прекъсването.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Размени проблемната дюза с някоя друга, ако грешката се премести значи е дюза. Ако не се премести е инсталация.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
След кратък размисъл точно това реших да направя утре. Така поне ще си покаже със сигурност дали проблема е в дюзата или в окабеляването. Иначе стойностите са ми добри. Даже тези на проблемната дюза са най-добрите. Когато има яснота по проблема ще пиша.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момчета иам проблем,радиатора на парното го сменихме всичко мина глатко,но парното духа слабо,духа си топло,но не е както на други колеги с същите Пасати 1.9тди? Понякога работи много добре,но днес на -8 градуса нещо почна да прай чалъми...? Казаха ми,че трябвало се направи някаква адаптация на клапата?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
wtf написа:Размени проблемната дюза с някоя друга, ако грешката се премести значи е дюза. Ако не се премести е инсталация.
и аз бих направил същото, това се прилага и при запалителни свещи, изгорели крушки и т.н. универсален работещ метод.
Xaxy написа:Момчета иам проблем,радиатора на парното го сменихме всичко мина глатко,но парното духа слабо,духа си топло,но не е както на други колеги с същите Пасати 1.9тди? Понякога работи много добре,но днес на -8 градуса нещо почна да прай чалъми...? Казаха ми,че трябвало се направи някаква адаптация на клапата?
да с Ваг ком става, има си процедура за адаптация. Влизаш в клима контрола на контакт, в адаптации се прави крайните положения и си ги запаметява.
п.с. малко ъпгрейднах и аз с лед :)
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз искам да си слагам,но се чудя дали трябва да са CANBUS,знам,че няма проверка за изгоряла крушка,но все пак?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То на тия наши Пасати Лед крушки не може да се слагат на всякъде. На Плафоните в купето майче стават проблеми. Незнам със Стоповете дали също няма да светне пружинката на таблото. Мигачите също започват да създават проблеми и трябват разни допълнителни товари. Та и тука нещата не са прости.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
тези са canbus, но не е търсен ефект, просто такива взех. На колeга с ауди а6 4f се получи нещо странно със същите, като изгасиш колата и не е заключена мигват през 20-30 секунди за определен интервал. Предполагам, че това е проверката. Мисля, че трябва да се направи long coding и да се се зададе че вече е с лед, но още не сме се занимавали.
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:То на тия наши Пасати Лед крушки не може да се слагат на всякъде. На Плафоните в купето майче стават проблеми. Незнам със Стоповете дали също няма да светне пружинката на таблото. Мигачите също започват да създават проблеми и трябват разни допълнителни товари. Та и тука нещата не са прости.
на моя пасат Б5.5 2003 година съм сменил всички интериорни светлини , както тези и под вратите, и тези на табелата от-зад с най простите и евтини лед крушки от китайски сайтове - НЯМА НИКАКЪВ проблем-проверено от години !
проблемни са крушките за стоповете, мигачите и габаритите ако не са канбус (error free) !
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дон Кихот,може ли малко по-подробно да ми обясниш,възможно ли е от това,че не съм направил въпросната адаптация парното да духа слабо,въпреки че е на най-силната степен,и дето не духа много топло?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта