Не,не говоря за тестер,а за термометър,които се поставя на духалките и показва каква температура излиза от тях? Сега направихме още веднъж процедурата,още малко въздух излезе сега не можеш си задържиш ръката до духалката направо гори,бая антифриз загубих сега го проверихме на -29 градуса е,а преди това беше на -33 градуса :)
Сега остава да направя,въпросната адаптация и вече да не мисля за парното. Дон-Кихот,ще трябва да помагаш приятелю
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Edit: силно се надявах след смяната на подгревните свещи да ми се реши проблема със сутрешното изпушване и притрисане на мотора. За съжаление това не стана. Значи имаме работещо подгряване и работещи дюзи. Щом пуши от кюнеца неизгоряла нафта, значи дюзите впръскват гориво. По някаква причина обаче, то не може да се възпламени. Започвам да си мисля за повдигачи. Някой може ли да ми обясни на разбираем език как точно действат повдигачите и какво се случва при тяхното износване. При студен старт ги чувам,че хлопат за около 5, 6 секунди, което съвпада с времето на притрисане и изпушване. Рових се в нета, ама то обяснено като за професори,пък аз съм си само бакалавър. Това, което разбрах е, че обирали някаква хлабина между клапаните и разпределителния вал. Как точно се случват нещата обаче и може ли износени повдигачи да имат връзка с този проблем?
губи ли антифриз ? с какво масло се кара ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа:Не,не говоря за тестер,а за термометър,които се поставя на духалките и показва каква температура излиза от тях? Сега направихме още веднъж процедурата,още малко въздух излезе сега не можеш си задържиш ръката до духалката направо гори,бая антифриз загубих сега го проверихме на -29 градуса е,а преди това беше на -33 градуса :)
Сега остава да направя,въпросната адаптация и вече да не мисля за парното. Дон-Кихот,ще трябва да помагаш приятелю
Сега записва ли ти грешката за клапата в краката ? Възможно е заради нея да не ти дава да направиш адаптациите.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да,отново ми излиза тази грешка "AUTO HVAC"
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе аз от концентрат протичане няма, ама от чиста вода стават големи поразии. Особено от варовитата в Италия.
Антифриза смазва осовото уплътнение на помпата, не замръзва, и Г12 ката е по малко агресивна към Алумина и сплавите му с Магнезия. Отделно че повишава точката на Кипене над 100 градуса.
Брат ми бра ядове със старата В4-ка която продаде. Постоянно надуваше. Първо се смени гарнитурата на главата. И какво ли не се смени по нея по охладителната система. Сипвахме син антифриз и след месец ръжда. Простият 90 коньов мотор явно беше каран с вода в Италия и магистралите му бяха запушени от варовика.
Така че на мене схема ми нетребе. Че и с търсачка да я търся чак. Ако и това го правя по схема........
То и акумулатора се вадел по някаква схема на Пасат 5,5, ама аз ги вадя директно и не ми пречи кората под чистачките.
---------
Xaxy говориш за термометър !
Ако ти издухва около 50-60 градуса и пари мисля че повече едва ли ще можеш да постигнеш. Това му е максимума от подобна система с Флуид.
Антифриза смазва осовото уплътнение на помпата, не замръзва, и Г12 ката е по малко агресивна към Алумина и сплавите му с Магнезия. Отделно че повишава точката на Кипене над 100 градуса.
Брат ми бра ядове със старата В4-ка която продаде. Постоянно надуваше. Първо се смени гарнитурата на главата. И какво ли не се смени по нея по охладителната система. Сипвахме син антифриз и след месец ръжда. Простият 90 коньов мотор явно беше каран с вода в Италия и магистралите му бяха запушени от варовика.
Така че на мене схема ми нетребе. Че и с търсачка да я търся чак. Ако и това го правя по схема........
То и акумулатора се вадел по някаква схема на Пасат 5,5, ама аз ги вадя директно и не ми пречи кората под чистачките.
---------
Xaxy говориш за термометър !
Ако ти издухва около 50-60 градуса и пари мисля че повече едва ли ще можеш да постигнеш. Това му е максимума от подобна система с Флуид.
Последна промяна от kossis на Пон 05 дек 2016 16:20, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа:Да,отново ми излиза тази грешка "AUTO HVAC"
за да стане адаптация всички модули трябва да работят коректно
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
lz2aii
Не губи никакъв антифриз. Маслото е сменено преди 600 км Кастрол Edge 5w40
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То по скоро маслото се намъква в разширителя и го омазва, а антифриза изчезва през капачката, но само при каране на извънградско. При каране на къси разстояния всичко е невидимо.
Последна промяна от kossis на Пон 05 дек 2016 16:28, променено общо 2 пъти.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Xaxy написа:Да,отново ми излиза тази грешка "AUTO HVAC"
за да стане адаптация всички модули трябва да работят коректно
Дали ще можеш ми обясниш,как да проверя всички модули други грешки,изобщо не излизат...!?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
а преди това с какво масло си я карал и имаше ли пак проблеми ? По принцип мисля, че твоето масло е 5w30 edge . На приятел бензинов мередес 124 с 10w40 тракат повдигачите, с 5w40 няма проблем. Да не би да не може да ги напълни добре , ако са ти клеясали хидравличните повдигачи. Но неравномерната работа и пушенето едва ли са от това, направи един лог на дюзите и виж в дизел раздела какво ще се произнесат.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа:DoH_KuXoT написа:Xaxy написа:Да,отново ми излиза тази грешка "AUTO HVAC"
за да стане адаптация всички модули трябва да работят коректно
Дали ще можеш ми обясниш,как да проверя всички модули други грешки,изобщо не излизат...!?
в живи данни влизаш и гледаш какво показват, то си пише всеки канал за какво е.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii Провери си разширителният съд дали не е омазан с кафяво масло по стените и капачката. И по медният пръстен който уплътнява към капачката също !!!
За ТДИ - ПД моторите се дава 5В40 - 505.01 което за мене е малко тънко, но заради турбото и Зимата...........
С живи данни се гледа дебитомер (МАФ), МАП и тнт.
По добре да погледне синхронизацията на вал си на 4 канал и тия данни.
За ТДИ - ПД моторите се дава 5В40 - 505.01 което за мене е малко тънко, но заради турбото и Зимата...........
С живи данни се гледа дебитомер (МАФ), МАП и тнт.
По добре да погледне синхронизацията на вал си на 4 канал и тия данни.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
lz2aii
Дюзите са в норма. Казанчето е кристално чисто. С такова масло карам вече 5 години. Вече 5 смени съм си с него. Като разменяхме Дюзите, забелязахме, че разпределителния вал е с поизносени гърбици. Може и това да е проблема.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
lz2aii
Винаги си го е имало. Така взех колата преди 5 години.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта