Passat B6 няколко въпроси и мнения
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Най-добре отиди с колата до някой официален представител. Щом е BKP мотора би трябвало да те приемат (ако акцията е валидна все още). Ще отворят и ще видят кое как е. Сам мааааалко трудно ще разбереш (освен ако не си на вътре с материала де ) И шестограма също е добре да го смениш без да губиш време. Комбинирай го със смяна на маслото (дано не си го сменил де, че иначе се разлива... )
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
И при BKP се сваля картера за да се смени привода ;)
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Aimbotfan написа:И при BKP се сваля картера за да се смени привода ;)
Това ми е пределно ясно ,но ти си писал че се сменя и някаква семеринга ,може би има разлика при двата мотора -твоя ВМР и моя БКР .При моя мотор няма верига а е с зъбни колела .
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Днес бях в Порше юг и ми смениха и четирите дюзи , едната е била сменяна в италия но казаха че е пак от същия модел така че смениха и нея .Бях много приятно изненадан от доброто отношение на персонала и на приемчика които прие моята кола .По моя молба ми показа сервизната история на колата , не можа да ми каже всичко защото -били използвали някакви вътрешни кодове ,но аз съм благодарен и на това .
Дотук с добрите новини :по време на смяната те установили проблем по оста (вала ) на кобилиците .Вала е една тръба която в двата си края е занитена ,и тези нитове в определен момент избиват ,тогава пада налягането на маслото и няма добро смазване .Казаха ми че това се случва при всяка пета кола .При мен тези нитове още не бяха избити но се държат на косъм.Предложиха ми 3 варианта (за което също съм много благодарен защото нова ос струва 1000 лв ) 1.нова ос ,2.оставям колата при тях и намирам начин да се отремонтира и 3.сглобява се както си е била. Избрах вариант 3 и сега искам да помоля колеги които са се сблъсквали с проблема и могат да ми препоръчат къде да ми ремонтират оста .Казаха ми че са имали случаи при които клиентите са си ги отремонтирали ,но каде ,как и какво не можеха да ми кажат.И още това може да се случи и при 1.9 тди мотора ,даже там този вал е на две части така че имаме 4 броя нитове
Дотук с добрите новини :по време на смяната те установили проблем по оста (вала ) на кобилиците .Вала е една тръба която в двата си края е занитена ,и тези нитове в определен момент избиват ,тогава пада налягането на маслото и няма добро смазване .Казаха ми че това се случва при всяка пета кола .При мен тези нитове още не бяха избити но се държат на косъм.Предложиха ми 3 варианта (за което също съм много благодарен защото нова ос струва 1000 лв ) 1.нова ос ,2.оставям колата при тях и намирам начин да се отремонтира и 3.сглобява се както си е била. Избрах вариант 3 и сега искам да помоля колеги които са се сблъсквали с проблема и могат да ми препоръчат къде да ми ремонтират оста .Казаха ми че са имали случаи при които клиентите са си ги отремонтирали ,но каде ,как и какво не можеха да ми кажат.И още това може да се случи и при 1.9 тди мотора ,даже там този вал е на две части така че имаме 4 броя нитове
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
според мен е по-важно да си смениш шестограма,а отонсоно този проблем,който ти казваш за първи път чувам при 2000тди,може би трябва да се посъветваш с друг майстор.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Не мисля, че в порше юг са се опитвали да ме лъжат само и само да ми направят този скъп ремонт, лично ме заведоха и ми показаха как стоят нещата.А се случи и следното : Прибирам се след като ми смениха дюзите и казвам на майстора който ми обслужва колата и тои казва че преди няколко дни сменял масло на 1.9тди което било закупено наскоро ,малко след смяната собстевника му се обадил и му казал че колата му нещо станала по шумна ,помислил че може да е имало някакви додавки ,отваряли двигателя но не установили проблем ,само че след като аз му споделих тои свърза че при смяната на маслото изпаднало едно такова нитче ,но тогава не разбрал от каде е то .В сервиза ми казаха същото ,намират ги в маслото при смяна или някои изобщо не ги намират попадат кадето не трябва и стават на сол .
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
maimo написа:според мен е по-важно да си смениш шестограма,а отонсоно този проблем,който ти казваш за първи път чувам при 2000тди,може би трябва да се посъветваш с друг майстор.
Мисля, че доста собственици не подозират за проблема докато в един момент вече е налице скъп ремонт
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
според мен 1.9 тди и 2000 тди BKP двигателя са доста различни,все пак единия е 8 клапана а другия 16 но до сега не съм срещал някой с такива оплаквания от 2000тди БКП все пак някой майстор може да се намеси и да разясни.
- borislav7
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
- Автомобил: B6
- Двигател: 2.0 TDi
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Някой да е сменял привода на маслената помпа в неоторизиран сервиз в Пловдив?
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Семерингът е на коляновия вал. По принцип е хубаво и той да се смени, защото от него може да има теч на масло. Все пак с времето и той старее.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Ето на това е каране -погледнете километрите http://www.youtube.com/watch?v=yz4X6jPKWLA
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
И нашият прави 220км/ч по скоростомер. По навигация излизат 209км/ч. Точно толкова си му дават и от производителя ;)
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
не аз просто исках да намекна че колата е почтин на 514000км
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Привет колеги, въпреки доста негативните мнения за Пасат В6 Аз съм се засилил да купувам такъв. Изчетох доста и горе долу съм наясно с евентуалните проблеми. Мисля преди да го купя да проверя по номера на двигателя дали подлежи на смяна на дюзите, шестограма разбира се ще бъде сменен незабавно. Само не ми е ясно от кога почват да слагат по-новата маслена помпа/тази без веригата/ защото май доста колеги пишат че се изронват зъбците и веригите се късат. Моля казвайте и за какво друго да внимавам при избора.
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Здравейте ,не знам дали някои ще може да ти каже ,кои двигател с каква маслена помпа е ,например моя пасат е 2006 г и е с зъбни колела ,а същата година има и с верига .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта