Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Мнениеот valioboy » Нед 19 окт 2008 16:09


Значи наскоро реших да ми замерят компресията тъй,като ходих да ми сменят водна помпа която прокапа и майстора ми каза ,че за този двигател -1,8 РП -под 10 компресия не трябва да пада,вие как мислите няма голяма разлика в цилиндрите приблизително на всички е 9,5 и евентуално защо може да няма компресия колата




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 20 окт 2008 6:15


Щом няма разлика между четирите цилиндъра, и е около 9,5 си карай колата и не се занимавай с глупости :wink:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 20 окт 2008 6:46


мойта на студен мотор е 8.5-9....ма движи ...и дет се вика в един отбор дето играй не се правят смени... :D


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Пон 20 окт 2008 14:08


Ами нз,а и в момента не искам да правя вече кой знае какви разходи по нея понеже след нова година мисля да я продавам,а моята има 9,5 компресия също на студен мотор ми я мериха предполагам ,че на загрят двигател ще има повече,а иначе бихте ли ми казали какво мислите от каде може да е занижена,какви са причините.8 години колата я карам на газ и не е имала проблем с двг. :lol:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 20 окт 2008 15:32


компресията се мери на загрял двигател, най добре при работна температура около 90 градуса а щом на студен ти е показало 9.5 и на четирите значи всичко е ОК


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 20 окт 2008 17:13


moimoimoi написа:компресията се мери на загрял двигател, най добре при работна температура около 90 градуса а щом на студен ти е показало 9.5 и на четирите значи всичко е ОК

подкрепям колегата.
на загрял двигател и с напълно отворена дросел клапа. /натисната газта до долу/


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 20 окт 2008 17:15


когато е под 7,5 тогава се пипа така че не се шашкай дават я от 7,5-12 за нормална... :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 20 окт 2008 18:19


ае тез маистори верно ли не разбират или се опитват да ни направят ремонт преждевременно :076: -> :084:


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Вто 21 окт 2008 3:04


Ами от това което слушам от колегите моят двигател въобще не е за пипане щото нито газта съм натискал до долу нито двигателя беше загрял/не беше работил поне 1 час/а той ми казва ,че едва ли не е за основен ремонт,казва че под 10 компресия е недопостимо за такъв двигател,а иначе колата много върви по моя преценка,дърпал съм я с други два пасата комби на старт,ами какво да ви кажа нямат шансове,а иначе дава 10 на 100 разход с нормално каране без ръчка и грам масло не гори от смяна до смяна,абе съпуер е мн съм доволен :wink:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Вто 21 окт 2008 7:05


valioboy написа:Ами от това което слушам от колегите моят двигател въобще не е за пипане щото нито газта съм натискал до долу нито двигателя беше загрял/не беше работил поне 1 час/а той ми казва ,че едва ли не е за основен ремонт,казва че под 10 компресия е недопостимо за такъв двигател,а иначе колата много върви по моя преценка,дърпал съм я с други два пасата комби на старт,ами какво да ви кажа нямат шансове,а иначе дава 10 на 100 разход с нормално каране без ръчка и грам масло не гори от смяна до смяна,абе съпуер е мн съм доволен :wink:



Сам си отговаряш колега...за един двг това е достътчно условие да не пипаш...


A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Мнениеот A_P_O_C_K » Пет 08 май 2009 10:25


Колега, аз съм с RP 1.8 88г., компресията ми е 9 по всички цилиндри, може и да е малко по-малко даже. Колата си върви чудесно, дърпа ремарке, на магистралата поддържа 140 без проблем и не гори грам масло. Аз също съм се чудил колко би ми струвало при това състояние да поосвежа малко нещата, може някой колега да драсне какво трябва да включи една профилактика - примерно само сегменти и гарнитури може ли или нещо от сорта. Но вече 2-ма майстори само на слух ми казват да си я карам и да не се занимавам с глупости :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Мнениеот zfa159 » Съб 09 май 2009 1:32


А как я мерите....незнам дали майсторите ви знаят ама компресия се мери при напълно отворена дросел клапа и развити всички свещи...иначе дава сериозни разлики спрямо истината.
Иначе - ако компресията на 4-те цилиндъра е еднаква не е толкова страшно и да е по-ниска....просот не върви толкова добре и може да похапва повече гориво и масло....причини могат да бъдат нагоряли клпани или сегменти....причина за пипане според мен няма ако колата няма да остава много дълго време при вас...иначе за излищни разходи за ремонт....бая парици.
Ако има разлики,по-голями от 1 бар се получават сътресения на двигателя,неравномерна работа на празен ход,небалансирана работа и при по-високи обороти и т.н....което вече си е проблем понеже натоварването не е равномерно и създава предпоставки за по-сериозни технически неизправности (как го казах само :mrgreen: ).Иначе....возкайте си се спокойно ако компресията макар и ниска е еднаква за 4-те цилиндъра...това е сигурен знак,че колата не си знае километрите....иначе ако е инцидентно само на 1 или 2 цилиндъра - 90% нагар по клапаните заради износени гумички или водачи..шанса сегмент да се износи само на един цилиндър е малък...но не и невъзможен (колко хора знам дето сменят сегменти само на един или на два цилиндъра....не е истина).
Успех!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Мнениеот vit_autosofia » Пон 11 май 2009 5:56


Както колегата спомена,компреся се мери с развити свещи и напълно отворен дросел при имерването.Мойто РП преди да му сложа пълната инжекция и главата от G-60 беше на 9.5 компресия.Сложих му горе опоменатата глава и се качи на 10.5-11 бара.А след смяната и на буталата с такива от ПБ мотор не съм я мерил,но предполагам е вдигнал още.
Спокойно може да си караш колата и да смениш майстора. :да: :да:


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?

Мнениеот jigsaw » Вто 12 май 2009 9:36


Аз съм с ПБ двигател и при загрял двигател със свалени свещи и напълно отворен дросел има компресия: 1-ви цилиндър 13.5, 2-ри 13.5, 3-ти 13.2, 4-ти 12.5.Аз си мисля, че даже е малко по-висока отколкото трябва защото навсякъде по книгите дават компресия между 10 и 12.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта