Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
Значи наскоро реших да ми замерят компресията тъй,като ходих да ми сменят водна помпа която прокапа и майстора ми каза ,че за този двигател -1,8 РП -под 10 компресия не трябва да пада,вие как мислите няма голяма разлика в цилиндрите приблизително на всички е 9,5 и евентуално защо може да няма компресия колата
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Ами нз,а и в момента не искам да правя вече кой знае какви разходи по нея понеже след нова година мисля да я продавам,а моята има 9,5 компресия също на студен мотор ми я мериха предполагам ,че на загрят двигател ще има повече,а иначе бихте ли ми казали какво мислите от каде може да е занижена,какви са причините.8 години колата я карам на газ и не е имала проблем с двг.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Ами от това което слушам от колегите моят двигател въобще не е за пипане щото нито газта съм натискал до долу нито двигателя беше загрял/не беше работил поне 1 час/а той ми казва ,че едва ли не е за основен ремонт,казва че под 10 компресия е недопостимо за такъв двигател,а иначе колата много върви по моя преценка,дърпал съм я с други два пасата комби на старт,ами какво да ви кажа нямат шансове,а иначе дава 10 на 100 разход с нормално каране без ръчка и грам масло не гори от смяна до смяна,абе съпуер е мн съм доволен
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
valioboy написа:Ами от това което слушам от колегите моят двигател въобще не е за пипане щото нито газта съм натискал до долу нито двигателя беше загрял/не беше работил поне 1 час/а той ми казва ,че едва ли не е за основен ремонт,казва че под 10 компресия е недопостимо за такъв двигател,а иначе колата много върви по моя преценка,дърпал съм я с други два пасата комби на старт,ами какво да ви кажа нямат шансове,а иначе дава 10 на 100 разход с нормално каране без ръчка и грам масло не гори от смяна до смяна,абе съпуер е мн съм доволен
Сам си отговаряш колега...за един двг това е достътчно условие да не пипаш...
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
Колега, аз съм с RP 1.8 88г., компресията ми е 9 по всички цилиндри, може и да е малко по-малко даже. Колата си върви чудесно, дърпа ремарке, на магистралата поддържа 140 без проблем и не гори грам масло. Аз също съм се чудил колко би ми струвало при това състояние да поосвежа малко нещата, може някой колега да драсне какво трябва да включи една профилактика - примерно само сегменти и гарнитури може ли или нещо от сорта. Но вече 2-ма майстори само на слух ми казват да си я карам и да не се занимавам с глупости
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
А как я мерите....незнам дали майсторите ви знаят ама компресия се мери при напълно отворена дросел клапа и развити всички свещи...иначе дава сериозни разлики спрямо истината.
Иначе - ако компресията на 4-те цилиндъра е еднаква не е толкова страшно и да е по-ниска....просот не върви толкова добре и може да похапва повече гориво и масло....причини могат да бъдат нагоряли клпани или сегменти....причина за пипане според мен няма ако колата няма да остава много дълго време при вас...иначе за излищни разходи за ремонт....бая парици.
Ако има разлики,по-голями от 1 бар се получават сътресения на двигателя,неравномерна работа на празен ход,небалансирана работа и при по-високи обороти и т.н....което вече си е проблем понеже натоварването не е равномерно и създава предпоставки за по-сериозни технически неизправности (как го казах само ).Иначе....возкайте си се спокойно ако компресията макар и ниска е еднаква за 4-те цилиндъра...това е сигурен знак,че колата не си знае километрите....иначе ако е инцидентно само на 1 или 2 цилиндъра - 90% нагар по клапаните заради износени гумички или водачи..шанса сегмент да се износи само на един цилиндър е малък...но не и невъзможен (колко хора знам дето сменят сегменти само на един или на два цилиндъра....не е истина).
Успех!
Иначе - ако компресията на 4-те цилиндъра е еднаква не е толкова страшно и да е по-ниска....просот не върви толкова добре и може да похапва повече гориво и масло....причини могат да бъдат нагоряли клпани или сегменти....причина за пипане според мен няма ако колата няма да остава много дълго време при вас...иначе за излищни разходи за ремонт....бая парици.
Ако има разлики,по-голями от 1 бар се получават сътресения на двигателя,неравномерна работа на празен ход,небалансирана работа и при по-високи обороти и т.н....което вече си е проблем понеже натоварването не е равномерно и създава предпоставки за по-сериозни технически неизправности (как го казах само ).Иначе....возкайте си се спокойно ако компресията макар и ниска е еднаква за 4-те цилиндъра...това е сигурен знак,че колата не си знае километрите....иначе ако е инцидентно само на 1 или 2 цилиндъра - 90% нагар по клапаните заради износени гумички или водачи..шанса сегмент да се износи само на един цилиндър е малък...но не и невъзможен (колко хора знам дето сменят сегменти само на един или на два цилиндъра....не е истина).
Успех!
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
Както колегата спомена,компреся се мери с развити свещи и напълно отворен дросел при имерването.Мойто РП преди да му сложа пълната инжекция и главата от G-60 беше на 9.5 компресия.Сложих му горе опоменатата глава и се качи на 10.5-11 бара.А след смяната и на буталата с такива от ПБ мотор не съм я мерил,но предполагам е вдигнал още.
Спокойно може да си караш колата и да смениш майстора.
Спокойно може да си караш колата и да смениш майстора.
- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги 9,5 компресия как ви се вижда за баране ли е ?
Аз съм с ПБ двигател и при загрял двигател със свалени свещи и напълно отворен дросел има компресия: 1-ви цилиндър 13.5, 2-ри 13.5, 3-ти 13.2, 4-ти 12.5.Аз си мисля, че даже е малко по-висока отколкото трябва защото навсякъде по книгите дават компресия между 10 и 12.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта