hristov_GL написа:за колко време ги държа допрени ???? 10 15 мин ..... утре вечер откачи плюса и остай колата цяла вечер без ток ! ако на сутринта го прави проблема ... не е от компа !
така меката траба за въздуха влиза в капака на инжектора... капака има емблема на VW и се държи на 4 болта 10ка ... с тричотка (малка) ги махаш и махаш капачето ... вътре ако има масло и е оливано значи и от там може да е ... така, ако има масло или бозава течност (смесени бензин и масло) значи ще се наложи да махнеш маркуча от картерната вентилация и вентилацията на клапаните ....
този маркуч влиза пак в тази капачка и е с цел изгаряне на маслените газове с обратно всмукване в горивната смес .... (с две думи създава се вакум в картера от всмукването на сместа бензин въздух в инжектора) .след като махнеш маркуча измисли нещо с което да запушиш дупката ... аз съм я запушил с изолирбанд (за сега държи) и вече махнатия маркуч извии надолу да не се пълни с боклуци ..... при първа възможност го удължи до долу защото от газовете които излизат от него като пуснеш парното не се седи в купето
ето ти нагледно кое трябва да отвориш и махнеш .... маркучлето няма как да го объркаш щото само то ,и трабата от въздушния филтър влизат в инжектора (другите два са бензинопроводите ама те са по малки в диаметър) ... ако има масло в инжектора с един пистолет с топъл въздух можеш да го прочистиш недей налива коресилини и други лаина ....
поради липсата на снимки на мотора си взех от колегата S.Raikov и за да видиш по добре си я дръпни и я ЗУУМни на пеинта
около минута,трябва ли повече?