температурен датчик

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Re: температурен датчик

Мнениеот passat4o cl » Пет 03 апр 2009 19:23


hristov_GL написа:за колко време ги държа допрени ???? 10 15 мин ..... утре вечер откачи плюса и остай колата цяла вечер без ток ! ако на сутринта го прави проблема ... не е от компа !

така меката траба за въздуха влиза в капака на инжектора... капака има емблема на VW и се държи на 4 болта 10ка ... с тричотка (малка) ги махаш и махаш капачето ... вътре ако има масло и е оливано значи и от там може да е ... така, ако има масло или бозава течност (смесени бензин и масло) значи ще се наложи да махнеш маркуча от картерната вентилация и вентилацията на клапаните ....

този маркуч влиза пак в тази капачка и е с цел изгаряне на маслените газове с обратно всмукване в горивната смес .... ;) (с две думи създава се вакум в картера от всмукването на сместа бензин въздух в инжектора) .след като махнеш маркуча измисли нещо с което да запушиш дупката ... аз съм я запушил с изолирбанд (за сега държи) и вече махнатия маркуч извии надолу да не се пълни с боклуци ..... при първа възможност го удължи до долу защото от газовете които излизат от него като пуснеш парното не се седи в купето :)

ето ти нагледно кое трябва да отвориш и махнеш .... маркучлето няма как да го объркаш щото само то ,и трабата от въздушния филтър влизат в инжектора (другите два са бензинопроводите ама те са по малки в диаметър) ... ако има масло в инжектора с един пистолет с топъл въздух можеш да го прочистиш :) недей налива коресилини и други лаина .... ;)
Изображение
поради липсата на снимки на мотора си взех от колегата S.Raikov и за да видиш по добре си я дръпни и я ЗУУМни на пеинта ;)

около минута,трябва ли повече?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот zfa159 » Пет 03 апр 2009 22:08


остави ги за час - откачи само плюсовата клема и я остави да си виси до акумулатора...след час я закачи и виж пак....ако я оставиш откачена вечерта оставаш без аларма - трябва да се има в предвид.
Най-добре докато си правиш нещо около колата я откачи да си поседи окиоло час така и като си свършиш работата я закачи обратно - би трябвало да има ефект.
Успех!


Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Re: температурен датчик

Мнениеот passat4o cl » Пон 06 апр 2009 21:39


zfa159 написа:остави ги за час - откачи само плюсовата клема и я остави да си виси до акумулатора...след час я закачи и виж пак....ако я оставиш откачена вечерта оставаш без аларма - трябва да се има в предвид.
Най-добре докато си правиш нещо около колата я откачи да си поседи окиоло час така и като си свършиш работата я закачи обратно - би трябвало да има ефект.
Успех!

ок. има ефект колега,от време на време пак ги прави сащите вартели но рядко.Това означава че трябва да се тарси от каде е проблема? :?:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот zfa159 » Пон 06 апр 2009 22:27


Това означава да я закачиш на диагностика и да си каже сама къде и е проблема за да не се луташ 100 часа да търсиш игла в купа сено.
Успех!


Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Re: температурен датчик

Мнениеот passat4o cl » Вто 07 апр 2009 10:02


благодаря колега,взех добавка за почистване на инжектора но не сам я сипал още ще пробвам и с нея


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: температурен датчик

Мнениеот kristianatanasov » Вто 07 апр 2009 16:08


Колега Пасатора(ABS) ми прави същия номер!!!
Чета тука и се мая....колегите вярно са те пратили на луната!!! Какви са тия глупости-допираш клеми,па 5часа,па цяла нощ :shock 20минути са предостатъчни!!!откачаш плюса и го оставяш да виси,нито опираш клеми нито нищо....
Моя Пассат ми го прави само при влажно време,ходих на диагностика и само си дадох парите-била перфектна,няма натрупани грешки.
Смених темп.датчик с чисто нов,оригинален от Юнитрейд=никакво подобрение!!!
Колата си пали без проблем на смукач и си работи нормално изключва смукача пак работи нормално,след 10мин.оборотите започват да падат стават много ниски но колата не гасне!Даваш гас върви,като изключиш от скорост пак започва да прави номера...Нали за това говориме ;)
Пробвай като свали оборотите,спри и я загаси за 1мин.и пак я запали ...при мен така се оправя.
Ламбда сондата е вред сега мисля да проверявам стъпковото моторче и датчика за входящия въздух!!!
Ако имаш напредък обезателно пиши!!! Успех :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот zfa159 » Вто 07 апр 2009 23:47


Тя може да няма грешки ама това съвсем не значи,че показанията на датчците са в нормите - трябва да се перемери ТПС-а дали е в час,да се премери съпротивлението на датчика за входящия въздух (макар,че той не оказва толкова голями влияние на работата на мотора).Явно датчика за температурата си ви е наред.
Степ-мотора може да проблем ама не би трябвало да се оправя а да се задълбочава като проблем.
Един колега беше писал,че като сменил О-пръстените на инжектора се било оправило - на мен лично не ми се вярва ама знае ли човек :roll:
Иначе това се получава често ако датчика за отпуснат педал на степ-мотора не работи ама тогава се записва като грешка в комп-а...също така може да се получи от муден степ-мотор и с едно почистване да се оправи....понякога проблема е и в управлението на мотора ама тогава проблема е горе-долу постоянен.
Ако ламбда сондата реагира бавно се случват такива извращения - трябва да я проверите не само дали вади нещо като напрежение ами и като стойности и доколкото бързо се изменят - трябва да подскача около 2 пъти в секунда (за Bosch толкова го дават - 2Hz ).
Успех!


Niki_vd
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: температурен датчик

Мнениеот Niki_vd » Сря 08 апр 2009 12:55


Преди много години когато намода бяха тия пасати имах съшият проблем.Оказа се някакъв термо датчик за топъл-студен въздух които седял на моноинжекцията.Сумата която поиска маистора беше 270лв.Аз взех от крадците за 50 цяло моно и проблема се уреди.А относно натрупването на грешки ми казаха,че със свалянето на клемите става до един момент и после хаиде на маистор :))


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот doktora » Сря 08 апр 2009 13:14


Бих искал да попитам, по какъв начин се почиства стъпковото моторче, т.е. кое точно се почиства, кое се сваля за да се почисти,, с какво се почиства?
А какво ви е мнението за високо поддържани обороти ( над 2000 ), около 3-4 минутки се поддържат след запалването, при студен двигател, няма значение дали е на газ или бензин?След като позагрее пък, следва веднага друга аномалия - след отпускане на педала оборотите падат до около 300 за секундичка и после се качват на нормалните 800.
Нека колегата който е пуснал темата, ако си е оправил проблема да не забрави да сподели по какъв начин се е справил!


Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Re: температурен датчик

Мнениеот passat4o cl » Сря 08 апр 2009 23:55


здравеите колеги,направих това което ме посаветва колегата-откачих плюсовата клема и я допрях до минусовата в продалжение на минута и ефект има макар проблема да не е изчистен нацяло (от време на време прави сащия вартел но доста рядко)сега усещам(тъи като нямам оборотомер)че като загрее оборотите на празен ход са по високи може би над 1000 някои може ли да обясни дали е нормално?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот zfa159 » Чет 09 апр 2009 3:38


Като загрее стандартния празен ход за 1.8 ABS или RP двигател е 850+- 50 оборота по спецификация - други обороти се водят за аномалия.По принцип ако колата има климатик или климатроник като тръгне компресора е нормално да поддържа по-висок празен ход - около 1000 оборота...с цел да не тресе много двигателя понеже компресора си харчи своето и товари доста двигателя.
Ако колата е на газ и само на газ го има този проблем опира до регулиране на ПХ на газовата уредба.
По повод проблема - явно нещата опират вече до диагностика - щом като откачиш клемите и след това се оправя това значи записана грешка в ЕКУ-то....следователно е хубаво да се проечете каква е тя и да се търсят причините за нея.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: температурен датчик

Мнениеот kristianatanasov » Вто 14 апр 2009 7:30


Колега как е сега във влажното време,правили го по често?


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: температурен датчик

Мнениеот hristov_GL » Вто 14 апр 2009 10:10


всичко е в бензина и от там комповете ни почват да прават грешки .... щото монопола "лукойл" уж прави горива ... ама дали там е проблема (в качеството) или в бензиностанциите че го разреждат .. не е ясно ... щото не може цената за барел суров петрол да пада драстично а тука да качват цените на бензина и нафтата като за последно ... кво да не би тука да прават горива от водни пари и да не са чували за петрол .. и всички се оправдават с акциз и транспортни и сякви други разходи ,които да включат в цената на крайния продукт ,и как да избиват някви нищожни минусови разлики (за тях нищожни но за нас .. ? ) като разреждат бензина с всякакви лайна (дестилати и т.н.) ... а кой мисли за тфа тоя бензин кой го кара ... НИКОЙ ! Колегата Райков може да потвърди какво правеше пасата му като му докараха бензин от корабите .... хапе си гъза с А95 ... а тука слагам карери марери и сякви л***а (с извинение към модераторите и админите) стотаци и 98ци и пасата върви кат заска с компютърно вентилаторче на въздушния филтър ....

П.П. съжалявам колега че вкарах малко оффтопик ама не се сдържах ... щото от всичките монополистки ,разредителни и ДАЛАВЕРАДЖИЙСКи работи виждате кой страда ... колите ни а наред с тях и ние ... като си празним джобовете за ремонти които са напълно НЕнужни ..... благодаря за вниманието !


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: температурен датчик

Мнениеот S.Raikov » Вто 14 апр 2009 10:23


Вярно си е,преди да взема бенза от Кораба,бях с ОМВ или Лукойл мисля, ми то тая кола предърпваше,нямаше така ряз,стана така че,сложих към 50 литра бенз направо от кораб,тази кола нито предърпваше нито нищо и доста си вървеше ,не беше вървяла никога така при мен !


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 16 апр 2009 11:18


Да се намеша и аз.С колегата Кристиан доста сме гожорили по тоя пробле.
Да кажа как е при мене.Проблема го има от есента.
1. Прави го и на газ и на бензин.На газ даже ми гасне.
2. Прави го в процеса на загряване.т.е. след като загрее проблема изчезва.При палене и работа на място няма проблем.
3. И аз смених темп. датчик.
4. Карах я и на диагностика - перфектна била.да ама като загрее.
5. Чистих 2 пъти степ мотора.
6. мерих съпротивлението на датчика за входящия въздух (в нормите е).
Та според мене основния виновник е степ мотора или управлението му.Сега не помня нашите дали управлението беше в тях или са от компа.ТПС няма как да е защото би трябвало и при студен и при загрял мотор да го прави.Мисля да си взема едно цяло моно и да си реша проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта