Проблем със охладителна система на пасат в3
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Проблем със охладителна система на пасат в3
Здр колеги пасата 2000 115 първо ми спука мъркучите един по един смених всичните но сега спука при блока където влиза маркуча от парното вече незнам кво да правя има парно маслото нито вдига ниво нито се губи! един двама маистори го гледаха и се изказаха че за тях нямало нищо даже като отворя капачката на разширителния съд при работещ студен двг няма да хвърчи течност а би трябвало ако е издухало гарнитура моля ви споделете ако сте се сблъсквали с този голям за мен проблем
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
смени си капачката на разширителният съд.може клапана в нея да е запецнал и да не изпуска налягането.капачката оригинална е около 20 лв., в ауто+е около 10.
- ligustrum
- Мнения: 510
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
виж с търсачката пич имаше теми за това,че проблема идва някой път от казанчето и капачката,май
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
колеги поне два пъти сам сменял казан4е и капа4ка като втория съм го сменил от работещ пасат така че даите други съвети тоя отпада но все пак ви благодаря
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
отвори капачката на разширителния съд, допълни догоре с вода и запали двигателя.на ниско обороти ако излизат мехурчета е заминала гарнитурата.маркучите стават ли твърди когато загрее колата?
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
правил съм го това няма мехурчета но си стават маркучите твърди но чак като бая загрее
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
капачката на чайника като я размърдаш тря трака ... ако не трака е дроБ ... след като си сменил всичко друго пусни си парното и ако ти поти прозорците значи е пукнато ... ако ли не гарнитура УСПЕХ !
П.П. сега форума ще се залива с теми като тази щото почва лятото .... гледайте хубаво в темите преди да пускате .... някаде там ще намерите отговора си
П.П. сега форума ще се залива с теми като тази щото почва лятото .... гледайте хубаво в темите преди да пускате .... някаде там ще намерите отговора си
- ivo penkov
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
Според мен е гарнитурата на главата.
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
благодаря ви колеги за отговорите ще видя кво ще правя парво мисля да го закарам да го замерат с течност за проверка на ганитурата ако се окаже че е това направо му хакам един двг KR или G60 и без това съм пуснал обява
- burzohoda
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен / Ямбол
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
колега температурата на охладителната теност как е,перката ти вклюва ли като загрее колата щото моята не включваше и ми пръсна няколко маркуча и като го смених се оправи
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
ЗДР.КОЛЕГА МИ НЕЗНАМ ДА ТИ КАЖА ЧЕСТНО КВА ТЕМПЕРАТУРА ВДИГА ЧЕ МИ НЕ РАБОТИ НЕЩО ПО ДАТЧИКА ЗА ВОДАТА СМЕНИХ ГО С НОВ НО ПАК МИ ПРЕСВЕТКА ВСЕ ЕДНО НЯМА ТЕЧНОСТ НО СИ ИМА А ИНАЧЕ ПЕРКАТА СЕ ВКЛЮЧА НО МИСЛЯ 4Е САМО ЕДНАТА СТЕПЕН А МЕЖДУ ДРУГОТО ВЧЕРА ПАК ГО ГЛЕДА ЕДИН ПРИЯТЕЛ КОИТО Е МАИСТОР И МИ КАЗА ЧЕ НА 99.9 Е СИГУРЕН ЧЕ МУ НЯМА НИЩО НА МОТОРА НО ДОКАТО НЕ ОТКРИЯ ПРОБЛЕМА С НЕОТЧИТАНЕТО НА ТЕМПЕРАТУРАТА НЕ МОГА ДА КАЖА СЪС СИГУРНОСТ ДАЛИ ВСИЧКО Е ОК
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
за неотчитането на температурата и за мигането на лампата - спойка в таблото - прегледай ги как са.
За маркучтие - може да е от старост ако всичко друго е точно по системата.
Колата има ли газ?
Иначе - за да си сигурен дали всичко е като хората хвани един уред с термосонда и мери - мериш температурата на главата - на охл.течност при датчика е нейината минус 2-3 до 5 градуса.
Съответно после вече може да си правиш изводите коектно - дали колата наистина има проблем или датчиците я лъжат.
Нормано двете степени на перката са както следва 95 и 102 градуса.Моята лично тръгва на около 91-2....което съшо се мери с уреда при радиатора.
Ако има отклонения от сорта на 100 градуса на главата и 80-85 на горния край на радиатора - термостат или запушен радиатор.Съответно ако перката си пали точно на градусите и т.н. и всичко уж е наред а пак си загрява явно има проблеми с обдухването на радиатора - виж да не е здръстена питата от боклуци (често явление).
Ако всичко е наред а продължава да троши наред разни неща може да видиш дали наистина не е гарнитура на главата - правеше се с тестер за CO в антифриза - и става ясно за какво иде реч.
Успех!
За маркучтие - може да е от старост ако всичко друго е точно по системата.
Колата има ли газ?
Иначе - за да си сигурен дали всичко е като хората хвани един уред с термосонда и мери - мериш температурата на главата - на охл.течност при датчика е нейината минус 2-3 до 5 градуса.
Съответно после вече може да си правиш изводите коектно - дали колата наистина има проблем или датчиците я лъжат.
Нормано двете степени на перката са както следва 95 и 102 градуса.Моята лично тръгва на около 91-2....което съшо се мери с уреда при радиатора.
Ако има отклонения от сорта на 100 градуса на главата и 80-85 на горния край на радиатора - термостат или запушен радиатор.Съответно ако перката си пали точно на градусите и т.н. и всичко уж е наред а пак си загрява явно има проблеми с обдухването на радиатора - виж да не е здръстена питата от боклуци (често явление).
Ако всичко е наред а продължава да троши наред разни неща може да видиш дали наистина не е гарнитура на главата - правеше се с тестер за CO в антифриза - и става ясно за какво иде реч.
Успех!
- petkovski 2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София/с.Ставерци
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
Мерси колега наи накрая един изчерпателен отговор
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
Колеги от няколко дена имам проблем със парното на пасата(B3 1,8Mi RP).Откачих маркучите на радиаторчето запалих и какво да видя няма налягане на входа.Източих антифриза и проверих че няма запушване.Според вас къде е проблема?Благодаря предварително на всички.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със охладителна система на пасат в3
Rosenirs написа:Колеги от няколко дена имам проблем със парното на пасата(B3 1,8Mi RP).Откачих маркучите на радиаторчето запалих и какво да видя няма налягане на входа.Източих антифриза и проверих че няма запушване.Според вас къде е проблема?Благодаря предварително на всички.
Виж дали бачка добре тънкото маркуче,което излиза от дебелия маркуч горе при фланеца с датчиците на главата.ако то се запуши,не обезвъздушава добре и няма антифриз към парнотио Колкото и пъти да наливаш антифриза и да го точиш,няма да се оправи.
Ако то си функционира (вътре представлява нещо като дюза с много малък диаметър и редовно се запушва) отиваш към водна помпа (изпилват им се витлата или ако е сменяна с кофти марка им првъртат перките ).
Ако е запушено маркучето - демонтираш от колата, режеш го на 4-5 см след снадката и дупчиш през маркуето с дълга бургия примерно фи 5мм .После почистваш дебелия маркуч от мизерията,която е останала от дупченето и монтираш обратно .Слагаш една снадка (има си готови с този диаметър или парченце газаджииска тръба 6-ца) и става чук (без дръжка)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 49 госта