имам следния проблем,при даване на контакт излиза малък пушек от контактната букса, разглобих го и го напръсках със контактен спрей, като че ли се оправи , но за няколко дни, после пак така, понякога като изпуши и не иска да запали. Купих нова букса за 75лв и карах няколко месеца, вчера направи същото, дадох на контакт и тъкмо да завъртя и излезе пушък от там. Кажете какво да правя, че съм се шашнал. Чух че това била една от слабите страни на Пасата , но не искам да се примиря!
Ако някой знае какво е или е чул нещо нека да пише.
Passat B4 контактния ключ пуши!!! Помощ
DoDi_DoG написа:И аз имах проблем с клю4алката ама 4ак пък да запуши. Само не искаше да подаде контакт. Смених я и за сега нямам проблем да 4укна на дърво. Да неби да попадаш на разни буклуци аз друго обяснение не виждам но колегите може да споделят пове4е.
ами не знам, контакт иначе си дава, върти, ама не пали. Пали от третия път да речем, а по принцип е палачка и няма такива проблеми, само като изпуши.
Смених я в сервиз на познати и ми казаха че имало няколко вида букси, взех най-хубавата, като ми казаха че даже била по-хубава от старата, сега го умуваме ,но не стигаме да разумного обяснение, нещо релета да не би да има че отскоро го имам и не знам много неща по него
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CellNet ™ написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17648
благодарско за темата...
Дойде ми и друго на ума, при монтирането на алармата жичкаджията нещо ряза, запояваше и т.н. да не би прекъсването на паленето от алармата нещо да не е направено както трябва и от там да идва проблема, днес цял ден почти се занимаваме с това , какво ли не мерихме,сменяхме и т.н. всичко това в фирмен сервиз. И нищо отново пусна тънък пушек като се прибрах
между другото в един друг форум ми казаха че може да е замърсена ключалката и ключа да не може да се развърти докрай и да контактува на много малка площ самата контактна пластина и да се получава като реостат... и при по-голямото съпротивление да се получава точно това изпушване... дали има логика, днес пак ще вървя в сервиза за рекламации
wili98 написа:И повярвай ми в най-неподходящият момент...
именно това са ми опасенията но въпроса не е кое се е повредило , а защо се поврежда? Защото го сменихме с ново и пак стана така, дали съм уцелил дефектно или ... има ли смисъл пак да купувам ново или.... не знам вече какво да правя, и на комп я вързах и там не показа нищо, няма проблеми никакви а пуши, е не е нормално това, да си бех карал москвича , там такива ядове не съм имал, имал съм по-големи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта