От Б3 на Б4 ? Или...?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот Nikolai Roev » Вто 01 юни 2010 12:01


Тея пък мазди за кво са ти адски скъпа подръжка един фар е 600 лв оригинален а и са големи дървета по старите...
Аз имам пасат Б4 и с пасат Б3 имат разлика единствено в броните, на Б4 са двойно по скъпи това е, електрониката и двигателите са едни и същи, по горе някои беше писал че не са,няма екстра от Б4 която да я няма и Б3...а двигателите са железни!




Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот pronobis » Вто 01 юни 2010 17:46


На такива теми до едно мнение няма да стигнете.
Аз съм с В4 и си го харесвам. 16 годишно е животното, но без гък миналата седмица ме отввде до Варшава и обратно - 3250 км без грам проблем.
Въпрос на вкус и поддръжка... защото и В3-ката на ваското1 ми харесва... ;-)


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот dj_tuhla » Вто 01 юни 2010 21:50


Nikolai Roev написа:Тея пък мазди за кво са ти адски скъпа подръжка един фар е 600 лв оригинален а и са големи дървета по старите...

Ти пък кога си поддържал mazda че си толкова категоричен, оригиналния фар на VW-то ти колко мислиш че е mhihi .
Да не говорим че фара няма общо с поддръжката, колко често се налага смяна, пък на Depo си има и за Мазда, кво ми визираш оригинален, ти оригинален ли ще си сложиш като сменяш? Просто в БГ е пълно с яки ментета и боклуци части за VW и за това си мислите че е много евтина поддръжката, ама факта че оригиналното изкарало 15 години пък ментето дето си купиш тук от Евро07 или Ауто+ след една година пак е за смяна лекинко убягва май. Айде стига с тея градски легенди и фенщина, не е полезно за никой.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот Plumber » Вто 01 юни 2010 21:58


dj_tuhla написа:
Nikolai Roev написа:Тея пък мазди за кво са ти адски скъпа подръжка един фар е 600 лв оригинален а и са големи дървета по старите...

Ти пък кога си поддържал mazda че си толкова категоричен, оригиналния фар на VW-то ти колко мислиш че е mhihi .
Да не говорим че фара няма общо с поддръжката, колко често се налага смяна, пък на Depo си има и за Мазда, кво ми визираш оригинален, ти оригинален ли ще си сложиш като сменяш? Просто в БГ е пълно с яки ментета и боклуци части за VW и за това си мислите че е много евтина поддръжката, ама факта че оригиналното изкарало 15 години пък ментето дето си купиш тук от Евро07 или Ауто+ след една година пак е за смяна лекинко убягва май. Айде стига с тея градски легенди и фенщина, не е полезно за никой.



И аз чета само хубави неща за тая Мазда.И лично на мене много ми харесва.А за дървеното возене,той и Пашо не вози много меко :) 1,8 на мене лично не ми е тромава,аз съм малко бавен с изнасянето ама хората са си търпеливи тук :) Иначе ще е поне 96 г. и нагоре предполагам.Интересното е,че цените им тук са по-ниски от на Пасат Б4 :gruebel


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот passenger » Сря 02 юни 2010 8:58


Имам Б3 и много си го харесвам, безотказан, като автомат Калашников (тук все пак чиквам на дърво). Вярно не е 88-а година, по-млад е, но бих го заменил за Б4 само при условие че има необходимите ми екстри, които в момента нямам: климатик, ел стъкла. Но пък примерно мога срещу 100 лева да си сложа и ел стъкла с преглеждане на обяви и повече труд.
Б3 е по-красив, а майсторите казват е че това е последния истински автомобил.
Така че бих препоръчал, ако наистина ще сменяш Б3 от 88 година то да е за Б4 от последните години с двулитров мотор и хубав пакет екстри, АГУ ... абе и ако пари ти дадат няма да е лошо :lol: .


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот escrime » Сря 02 юни 2010 14:09


dj_tuhla, а от към ръжда как стои въпросът?! :roll:

Аз също карам Б3, а съм карал и Б4. Личното ми мнение е, че има разлика в полза на Б4, но смяната на Б3 с Б4 е неоправдана. В моите очи ако ще купуваш кола преди 2000 г. (т.е. на повече от 10 г.) си струва само ако е немска и е премиум - Ауди, Мерцедес, BMW произведени до към 1996 г. С достатъчно четене ще се запознаеш с предимствата на всяка една от колите им в средния клас - А6, Е-класа и 5 серия. Не задължавам никого с мнението си, но всички друго ми изглежда като неоправдан разход/компромис за вече стар автомобил.

При коли, които са чувствително по-нови нещата могат да стоят по коренно различен начин.


Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот pepo » Сря 02 юни 2010 14:21


въпрос на вкус е колега до колкото знам малка е разликата между моделите за по новите б4 знам че имат малак разлика по окачването но не съм 100% аз лично си харесвам моя б3 просто по квадратните и рубести форми на колата ми харесват повече от колкото на б4 по изгладените линии а и б3 има по малко електроника по просиичко е направен


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот myrshavija » Сря 02 юни 2010 15:31


Къде я видяхте тая по-малко електроника в Б3 бе хора? При Б3 и Б4 с еднакви мотори и екстри, къде ги намирате тия разлики в електрониката?


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот Nikolai Roev » Сря 02 юни 2010 20:19


dj_tuhla написа:
Nikolai Roev написа:Тея пък мазди за кво са ти адски скъпа подръжка един фар е 600 лв оригинален а и са големи дървета по старите...

Ти пък кога си поддържал mazda че си толкова категоричен, оригиналния фар на VW-то ти колко мислиш че е mhihi .
Да не говорим че фара няма общо с поддръжката, колко често се налага смяна, пък на Depo си има и за Мазда, кво ми визираш оригинален, ти оригинален ли ще си сложиш като сменяш? Просто в БГ е пълно с яки ментета и боклуци части за VW и за това си мислите че е много евтина поддръжката, ама факта че оригиналното изкарало 15 години пък ментето дето си купиш тук от Евро07 или Ауто+ след една година пак е за смяна лекинко убягва май. Айде стига с тея градски легенди и фенщина, не е полезно за никой.


Тебе май те кефи да сереш в всяка тема...
Не съм потдържал Мазда, но имам колега който има и лятото секи ден пътувахме с нея, вярно 140 коня е доста дърпа и само дотам нито возия нито стабилност това видях аз...не коментиряй в всяка тема моите мнения и не ми казвай кви части има в БГ за VW ,знам че има ментаци. Има магазин точно до нас,но знам и на какви цени са оригиналните не са чак толкова скъпи (сравнение с Маздата)фара оригинален е 150 лева... но както каза всеки един въпрос на вкус!!!

И още нещо не сменяш Всекиден фар но често сменяш по окачванията а я питаи какви са им цените там за Мазтиде като си ербап...


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот vpetrovbg » Чет 03 юни 2010 12:51


Nikolai Roev написа:
dj_tuhla написа:
Nikolai Roev написа:Тея пък мазди за кво са ти адски скъпа подръжка един фар е 600 лв оригинален а и са големи дървета по старите...

Ти пък кога си поддържал mazda че си толкова категоричен, оригиналния фар на VW-то ти колко мислиш че е mhihi .
Да не говорим че фара няма общо с поддръжката, колко често се налага смяна, пък на Depo си има и за Мазда, кво ми визираш оригинален, ти оригинален ли ще си сложиш като сменяш? Просто в БГ е пълно с яки ментета и боклуци части за VW и за това си мислите че е много евтина поддръжката, ама факта че оригиналното изкарало 15 години пък ментето дето си купиш тук от Евро07 или Ауто+ след една година пак е за смяна лекинко убягва май. Айде стига с тея градски легенди и фенщина, не е полезно за никой.


Тебе май те кефи да сереш в всяка тема...
Не съм потдържал Мазда, но имам колега който има и лятото секи ден пътувахме с нея, вярно 140 коня е доста дърпа и само дотам нито возия нито стабилност това видях аз...не коментиряй в всяка тема моите мнения и не ми казвай кви части има в БГ за VW ,знам че има ментаци. Има магазин точно до нас,но знам и на какви цени са оригиналните не са чак толкова скъпи (сравнение с Маздата)фара оригинален е 150 лева... но както каза всеки един въпрос на вкус!!!

И още нещо не сменяш Всекиден фар но често сменяш по окачванията а я питаи какви са им цените там за Мазтиде като си ербап...

Прав си колега, частите са им - майка си трака :D


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 юни 2010 15:16


Мислех да не пиша повече, ама пак да питам - това от личен опит ли го казваш или пак ти не, ама приятеля на баджанака на вуйчото ти имал и казал че много скъпа поддръжката? Питам защото аз говоря от личен опит, и ви казвам че ментетата (555 и т.н.) в евро07 са на цени като ментетата за VW на същото място, читавите aftermarket и оригиналните от представителство са на цени подобни на читавите и от представителство за VW. Това е. Другото са градски легенди и щом ви харесва си вярвайте че карате най-извънземната и "последната истинска" кола, лошо няма. Също така между другото да вметна, че до момента не ми се е наложило да сменям нищо по окачването на сегашния ми японски автомобил (не е Мазда), нито на Маздата на баща ми за последните 2 години, докато на Б3-ката ми, която дойде с перфектно окачване от Швейцария за 3 години смених всичко, някой неща и по два пъти и накрая пак потракваше. Да не отварям дума за маслеене и течове на антифриз, термостати и датчици, че там VW пък нямат никъв шанс. Еле пък клима (ако има) и да работи повече от един сезон си е цяло чудо.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот Гергин » Чет 03 юни 2010 16:47


:roll: Лошото е, че Тухлата май има някакво право. :drinking:


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот escrime » Чет 03 юни 2010 16:50


escrime написа:dj_tuhla, а от към ръжда как стои въпросът?! :roll:


Повтарям се, но това ме интересува много живо, защото аз нямам лични наблюдения.

Всъщност не съм и поддържал японска кола. За това и не споря.
Не мога, обаче, да се съглася с наблюденията ти върху здравината на Б3. Моят опит сочи диаметрално противоположното.

П.П.: Прав си за това, че и според чичото на вуйната на приятелката ми и според моя баджанак грешиш. Те и двамата имаха японски автомобили, смениха ги с немски и са по-доволни.

П.П.2: Гергин, напълно възможно е dj_tuhla да е прав. Надявам се в спорът и обсъждането да се роди истината.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 юни 2010 17:01


Какво да ти кажа, по-податливи за на ръжда от B3/4 определено, най-вече задните вежди им е слабо място на повечето японски, но много зависи къде и как е карана колата, примерно френска и италианска част на Швейцария нямат или имат малко ръжда, австрииките са много зле в повечето случаи, от Германия според зависи от района, но моя Б3 също имаше ръжди тук там по калници и заден капак, на приятел Г3-то направо стана флинстоун в един момент, така че просто трябва да се гледа като се избира което важи и за VW ако си купуваш. Все пак не са толкова зле като Опелите <'97 и някой италиански, ако това питаш, но не са и на нивото на VAG определено. Ако избереш добре няма да ти се разпадне следващите 3-4 години докато е твоя mhihi, това ми е мнението.

escrime написа:Не мога, обаче, да се съглася с наблюденията ти върху здравината на Б3. Моят опит сочи диаметрално противоположното.


Ами аз съм малко болен сигурно и се опитвам да направя колата да стане като нова, което няма как да стане. В резултат се получаваше че все нещо се правеше по Б3то ми, дребно, но досадно и в един момент си ми писна. Иначе много си го обичах Б3-то, и аз и жена ми, а новия собственик ако го питаш мисля че и той ще е доволен и ще каже че са много здрави Б3 предвид състоянието в което го получи от мен :)

И наистина не искам да споря нито да навивам някой за това каква кола да кара или да харесва, истината е че не караме нови автомобили за съжаление и от подобни разговори винаги ми става малко тъжно.

Успех на всички колеги.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: От Б3 на Б4 ? Или...?

Мнениеот Гергин » Чет 03 юни 2010 17:12


Целта на "спорът" е да се роди истината. Радвам се, че мислиш така.
Аз не съм карал японска кола, но работех в фирма за автосервизно оборудване.
Като към нея имаше сервиз. Ми да ти кажа най много се правеха френски коли. После аудита и то все по новите :lol: , италянски, мерцедес , голфове и най, най малко влизаха японски и то за смешни работи. Наистина това не е обективна представа, но и инструментът който се продаваше показваше същото.
Може би има голямо значение и качеството на автърмаркет частите, но това съм видял. За ръжда не говоря. :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vaskoni80 и 42 госта