След като 2-3 пъти ми направи този номер, аз смених палец, дистрибуторна капачка, кабели и свещи с доказан произход.
Останах доволен и наистина има видим резултат при вървежа на колата, но лошто е ,че това нещо взе да се повтаря от време на време при първо палене на двигателя или след определено време престой.
Установих, че след като изфорсирам мотора до 5-6000 оборота, всичко се нормализира и колата си върви много добре.
Някой досеща ли се какъв може да е проблема???...и възможно ли е да е някоя дюза на инжекциона???
Сигурен съм,че ако я закарам на диагностика , точно тогава тя ще работи безупречно и само ще ми наговорят куп клупости!!!
Работа на 3 цилиндъра при палене на Passat - 92г. с мотор 2Е
- syncrony_x
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19565
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
За да не пълня с нова тема, да се впиша тук!!
Сутринта, като врътнах, не запали от първия път. При второто завъртане запали, но работеше на 3 цилиндъра. Проверих свещите, визуално са на ред! Дистрибуторна капачка и палец: УЖАС!!! От как е кола, едва ли са сменяни! Купих нови, след малко главоблъсканица с подредбата на кабелите я запалих, но ефект никакъв! Пак на 3 цилиндъра. Сложих си старите (износени, но работещи) свещи.. същото. Нови кабели BOSH (128 кинта-Ауто+ ) Без разлика... Не работи 2 цилиндър. Махаш или слагаш лулата, няма значение. Махнеш ли друг кабел, вече не пали. Искра от свещта излиза, може да е малко слабичка, но едва ли... все пак е доста светло и не мога да преценя със сигурност Аз пак слизам да се боря на фронта с дюзите ли, що ли... Не усещам да има причукване за повдигач, но не съм кой знае колко добър диагностик...
Свещта на втори цилиндър сутринта поне ми беше влажна, така, че предполагам, че дюзата все пак работи...
Баси, че то какво остана тогава...
Ако някой се сети нещо, моля да свирка... периодично ще идвам да поглеждам.
Благодаря!
Опа.. за малко да забравя! Пассат В3, 2Е мотор, Digifant система.
Сутринта, като врътнах, не запали от първия път. При второто завъртане запали, но работеше на 3 цилиндъра. Проверих свещите, визуално са на ред! Дистрибуторна капачка и палец: УЖАС!!! От как е кола, едва ли са сменяни! Купих нови, след малко главоблъсканица с подредбата на кабелите я запалих, но ефект никакъв! Пак на 3 цилиндъра. Сложих си старите (износени, но работещи) свещи.. същото. Нови кабели BOSH (128 кинта-Ауто+ ) Без разлика... Не работи 2 цилиндър. Махаш или слагаш лулата, няма значение. Махнеш ли друг кабел, вече не пали. Искра от свещта излиза, може да е малко слабичка, но едва ли... все пак е доста светло и не мога да преценя със сигурност Аз пак слизам да се боря на фронта с дюзите ли, що ли... Не усещам да има причукване за повдигач, но не съм кой знае колко добър диагностик...
Свещта на втори цилиндър сутринта поне ми беше влажна, така, че предполагам, че дюзата все пак работи...
Баси, че то какво остана тогава...
Ако някой се сети нещо, моля да свирка... периодично ще идвам да поглеждам.
Благодаря!
Опа.. за малко да забравя! Пассат В3, 2Е мотор, Digifant система.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19565
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
БА... Ма..У! Е те такъв бунак не знаех, че съм!
Подредил съм кабелите, все едно разпределителя върти ОБРАТНО на часовниковата стрелка, а то върти ПО часовниковата стрелка!
Раменени кабели на 2 и 3 цилиндър!
Оправих си ги, всичко заспа!
Е, поне вече всичко там ми е сменено и ново! Само дето съм 160 кинта вътре ... Здраве да е..
Ха наздраве на всички!
Подредил съм кабелите, все едно разпределителя върти ОБРАТНО на часовниковата стрелка, а то върти ПО часовниковата стрелка!
Раменени кабели на 2 и 3 цилиндър!
Оправих си ги, всичко заспа!
Е, поне вече всичко там ми е сменено и ново! Само дето съм 160 кинта вътре ... Здраве да е..
Ха наздраве на всички!
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Същата работа с голфа на един колега - работи на 3 цилиндъра (особено при първо палене - винаги) и след време или форсиране,се включва четвъртия. По същото време забелязахме, че и нивото на антифриза пада.След смяна на гарнитура на главата,всичко си дойде на мястото.Оказа се,че старата гарнитура си е заминала и пропуска охлаждаща течност вътре в цилиндъра. Та виж как ти е нивото на водата.Ако пада - работата е ясна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта