Работа на 3 цилиндъра при палене на Passat - 92г. с мотор 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
syncrony_x
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Работа на 3 цилиндъра при палене на Passat - 92г. с мотор 2Е

Мнениеот syncrony_x » Пет 26 май 2006 10:02


След като 2-3 пъти ми направи този номер, аз смених палец, дистрибуторна капачка, кабели и свещи с доказан произход.
Останах доволен и наистина има видим резултат при вървежа на колата, но лошто е ,че това нещо взе да се повтаря от време на време при първо палене на двигателя или след определено време престой.
Установих, че след като изфорсирам мотора до 5-6000 оборота, всичко се нормализира и колата си върви много добре.
Някой досеща ли се какъв може да е проблема???...и възможно ли е да е някоя дюза на инжекциона???
Сигурен съм,че ако я закарам на диагностика , точно тогава тя ще работи безупречно и само ще ми наговорят куп клупости!!!




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 26 май 2006 10:22


Ами може и дюза да е.
На мене обаче по ми се струва да е повдигач, който не може да държи масло в себе си и като я изфорсираш /по-високо налягане в системата/ да се пълни и да заработва. Това е само предположение!!!!


Потребителски аватар
sokura
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas Passat B3 2E 115cc syncro Голф 3 1.6
Контакти:

Мнениеот sokura » Пет 26 май 2006 14:53


Моята ми го направи този номер и се оказа че е дебитомера. Сега търся да го сменям но цифрата е направо убииствена 685 еуро.


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Пет 26 май 2006 20:20


sokura написа:Моята ми го направи този номер и се оказа че е дебитомера. Сега търся да го сменям но цифрата е направо убииствена 685 еуро.


Евтино си го намерил - в Юнитрейд цената е 1660 лв. :shock
Чудех се дали да ги попитам как вървят продажбите на този дебитомер ... :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13444
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 28 май 2006 14:36


Като палиш има ли причукване ?? Характерно е притракването като на дизел дкато напълни с масло хидравличният повдивгач. Но и повдигача трака и н ПХ при ниски обороти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19565
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 авг 2006 12:14


За да не пълня с нова тема, да се впиша тук!!
Сутринта, като врътнах, не запали от първия път. При второто завъртане запали, но работеше на 3 цилиндъра. Проверих свещите, визуално са на ред! Дистрибуторна капачка и палец: УЖАС!!! От как е кола, едва ли са сменяни! Купих нови, след малко главоблъсканица с подредбата на кабелите я запалих, но ефект никакъв! Пак на 3 цилиндъра. Сложих си старите (износени, но работещи) свещи.. същото. Нови кабели BOSH (128 кинта-Ауто+ ) Без разлика... Не работи 2 цилиндър. Махаш или слагаш лулата, няма значение. Махнеш ли друг кабел, вече не пали. Искра от свещта излиза, може да е малко слабичка, но едва ли... все пак е доста светло и не мога да преценя със сигурност Аз пак слизам да се боря на фронта с дюзите ли, що ли... Не усещам да има причукване за повдигач, но не съм кой знае колко добър диагностик...
Свещта на втори цилиндър сутринта поне ми беше влажна, така, че предполагам, че дюзата все пак работи...
Баси, че то какво остана тогава...
Ако някой се сети нещо, моля да свирка... периодично ще идвам да поглеждам.
Благодаря!
Опа.. за малко да забравя! Пассат В3, 2Е мотор, Digifant система.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19565
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 авг 2006 13:36


БА... Ма..У! Е те такъв бунак не знаех, че съм!
Подредил съм кабелите, все едно разпределителя върти ОБРАТНО на часовниковата стрелка, а то върти ПО часовниковата стрелка!
Раменени кабели на 2 и 3 цилиндър!
Оправих си ги, всичко заспа!
Е, поне вече всичко там ми е сменено и ново! Само дето съм 160 кинта вътре ... Здраве да е..
Ха наздраве на всички! :beer :beer :beer


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Съб 12 авг 2006 13:53


хехехе :lol:


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Съб 12 авг 2006 14:23


Същата работа с голфа на един колега - работи на 3 цилиндъра (особено при първо палене - винаги) и след време или форсиране,се включва четвъртия. По същото време забелязахме, че и нивото на антифриза пада.След смяна на гарнитура на главата,всичко си дойде на мястото.Оказа се,че старата гарнитура си е заминала и пропуска охлаждаща течност вътре в цилиндъра. Та виж как ти е нивото на водата.Ако пада - работата е ясна.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта