Колеги, не бях палил колата около седмица - днес ми се наложи - давам контакт , въртя и никой.
Даже не се помъчва да завърти стартера.
Акумулатора има ток - даже го пуснах малко да се възбуди - в началото мислех, че е от него, но не.
Четох във форума за кабелите , които влизат в ключа ,дадох на контакт съединих червения и другия червен с черно , но същия резултат.
Въпросът ми е как да я запаля , за да я закарам на електричар да я види?
Дали е от ключа или от нещо друго??
Помагайте.
Отказа да запали. Дали е от ключа?? РЕШЕНО
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
A клемите, колега?Да не си мерил с уред директно на акумулатора?
Имам предвид клемите на акумулатора, подай плюс със кабел към шалтера на стартера.Ако завърти белята е другаде.Таблото светва ли, нещо случва ли се?
Имам предвид клемите на акумулатора, подай плюс със кабел към шалтера на стартера.Ако завърти белята е другаде.Таблото светва ли, нещо случва ли се?
Последна промяна от bobocamaro на Съб 09 окт 2010 18:19, променено общо 1 път.
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
На клемореда нищо не съм мерил,росто прочетох ,че тия кабели са за стартера - червените и затова пробвах да ги съединя двата.
Може би не правя нужното - не знам.
Таблото си свети нормално , даже не изгасва както при изтощен акумулатор.
Ще подам + към шалтера от акумулатора да пробвам.
Това след като е на контакт нали??
Ако изгори бобината , стартера върти ли??
Може би не правя нужното - не знам.
Таблото си свети нормално , даже не изгасва както при изтощен акумулатор.
Ще подам + към шалтера от акумулатора да пробвам.
Това след като е на контакт нали??
Ако изгори бобината , стартера върти ли??
Последна промяна от gr_kanev на Нед 10 окт 2010 10:31, променено общо 1 път.
Причина: Използвай бутона "Промени" вместо "Нов отговор" !
Причина: Използвай бутона "Промени" вместо "Нов отговор" !
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
Да, трябва да върти. Подаде ли плюс директно до стартера?
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
Сега ми е тъмно, утре сутрин ще го направя това и после ше напиша за резултата.
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
Нямах време да пища днес. И така:
Пуснах директно от акумулатора + към шалтера на стартера.
Ключа в положение на контакт.
Никакъв звук.
Това значи, че не е от ключа - така мисля.
И следва , че проблема е в стартера.
Мисля да я запаля с бутане и да я закарам до сервиз.
Правилно ли разсъждавам??
Пуснах директно от акумулатора + към шалтера на стартера.
Ключа в положение на контакт.
Никакъв звук.
Това значи, че не е от ключа - така мисля.
И следва , че проблема е в стартера.
Мисля да я запаля с бутане и да я закарам до сервиз.
Правилно ли разсъждавам??
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
Къде на шалтера подаде плюса? Ако си дал преди бобинката, редно е да опиташ и след нея - ако завърти направо шалтер.
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
На шалтера има един извод. Там се връзва дебелият кабел. И още едно тънко кабелче влиза с букса.
Аз подадох + към извода за дебелия кабел.Правилно ли е ?
Аз подадох + към извода за дебелия кабел.Правилно ли е ?
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
На шалтера има три извода - два дебели болта и малка буксичка - ти си подал + към горния болт който и без това си е вързан с дебел кабел към плюса. Подай плюс към малката буксичка и ако не завърти подай плюс към долния болт и пиши какво се случва.
Re: Отказа да запали. Дали е от ключа??
ktamen написа:На шалтера има три извода - два дебели болта и малка буксичка - ти си подал + към горния болт който и без това си е вързан с дебел кабел към плюса. Подай плюс към малката буксичка и ако не завърти подай плюс към долния болт и пиши какво се случва.
Колега , подадох + към другия дебел болт, подадох и към малката буксичка - резултатът е същия - нито звук.
Днес я запалих с бутане , закарах я в сервиз , отвориха стартера и видяха ,че 2 от четките въобще ги няма.
Сложиха нови четки, провериха втулките /били добре за сега/ , почистване , смазване каквото трябва и пална от раз.
Всичко е ок!
Благодаря за мненията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта