Свети лампичката на акумулатора преди запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Свети лампичката на акумулатора преди запалване

Мнениеот doktora » Чет 31 авг 2006 21:06


Колеги,моля помагайте.Предполагам че нещо не е наред, но какво и защо? :?: :roll: Значи когато дам контакт, лампичката на таблото за акумулатора светва но не угасва.След като запаля двигателя, няма светеща лампичка на таблото. Как мислите, за какво става дума?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 31 авг 2006 21:10


ама докторе-ти нещо вече съвсем спря да мислиш!
какво индикира тая лампичка-липса на заряд от алтернатора нали?
ее!?
като не работи мотора-откъде заряд?
айде сега-малко от малко... :roll:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 31 авг 2006 21:26


Леле докторе,цъ-цъ-цъ,ти ме смая бре :gruebel :dontknow:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 31 авг 2006 21:26


Добре Васко, съгласен съм с теб.Не съм престанал да мисля колкото и да ме е пекло слънцето, защото поразсъждавах наистина над това доста преди да пусна темата. Според твоя отговор, означава че е нормално да свети преди запалване, :arrow: но ако преди месеци не е светела?!Или май аз съм станал някакъв маниак да се взирам в пустите лампички на таблото, заради разни проблеми и съм забравил/изключил как беше с тази лампичка?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 31 авг 2006 21:29


doktora написа:Добре Васко, съгласен съм с теб.Не съм престанал да мисля колкото и да ме е пекло слънцето, защото поразсъждавах наистина над това доста преди да пусна темата. Според твоя отговор, означава че е нормално да свети преди запалване, :arrow: но ако преди месеци не е светела?!Или май аз съм станал някакъв маниак да се взирам в пустите лампички на таблото, заради разни проблеми и съм забравил/изключил как беше с тази лампичка?

Бате винаги светва като дадеш на контакт,като запали завърта алтернатора и акумулатора вече е спокоен че нема да дава ток от негоси демек алтернатора -генератора създава необходимото напрежение което черпат системите .Спре ли да бачка той,започва да се черпи ток само от акумулатора и тая лампа светва като индикация че нещо нети работи 2 източник на ток. :D


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 31 авг 2006 21:36


MITKO_DVD написа:Леле докторе,цъ-цъ-цъ,ти ме смая бре :gruebel :dontknow:

Без такива изказвания, Моля!!!!!!!! Нека не се обиждаме :!: Явно имам някакви опасения за да пусна тази тема.
Преди седмица имах проблем с кабелите на датчика на радиатора за вентилатора ( поради което не ми включваше първата степен на вентилатора ) и кабелите на левия фар, които започват да вървят заедно някъде под акумулатора и бяха дали накъсо. Опасявам се да не би да продължава някъде да дава накъсо и поради това да свети лампичката?!


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Чет 31 авг 2006 21:39


Твоето нищо не е...ами при мен като включа фаровете без да съм дал на контакт се сменят дълги и къси.и си светят все едно е запалена колата..и това се случва от няколко дена


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 31 авг 2006 21:45


doktora написа:
MITKO_DVD написа:Леле докторе,цъ-цъ-цъ,ти ме смая бре :gruebel :dontknow:

Без такива изказвания, Моля!!!!!!!! Нека не се обиждаме :!: Явно имам някакви опасения за да пусна тази тема...........

Докторе извинявай човече но не съм искал да се засягаш,ако е так аизвинявай ,това не е място където трябва да се обиждаме.Колкото до тази лампа просто неможе да не ти е правило впечатление,че свети винаги при даване на контакт.Колкото до проблема ако те притеснява че има късо някъде просто ще имаш отечк ан аток някъде и акумулатора ще ти се разрежда когато колата не ти е в движение,така че по добре хвани си мерни отечката на акумулатора ,когато колата не е запалена и няма никъкви консуматори.Успех


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 31 авг 2006 22:24


MITKO_DVD, радвам че се поправи, вместо да "размахаш томахвката" както правят повечето.
Сигурно ми е много тъп въпроса с лампичката, но не ти пожелавам да изкачваш Стара планина на 2-ра предавка и в този момент да ти откаже първата степен на ветнилатора, да ти светнат първо фаровете постоянно на дълги, а след това да угаснат и за капак на всичко да ти изчезнат всякакви индикации на таблото!И всичко това заради късо съединение.
Определено в един момент много лампички взеха да светят на таблото при контакт ( температурата, маслото, акумулатора, ръчна спирачка, ABS ) и след проблема с късото съединение нещо съм се ошашкал. Та цялата тази дандания която вдигнах, беше заради опасения дали случайно лампичката за акумулатора да светва и заради някакъв друг проблем по ел. инсталацията, като късо съединение в случая.Това всъщност е въпрос - само когато не се зарежда акуто, тогава ли свети лампичката?

Stefanoz, тези номера с къси и дълги кога ти ги прави колата - след като дадеш на габарити или къси?Провери си кабелите от фаровете ( къси и дълги ) дали не са оголени някъде и да се опират един в друг! При мен, проблема беше идентичен - нямах къси светлини а само дълги когато дам ключа на габарити или на фарове


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 31 авг 2006 22:29


doktora написа:.........Това всъщност е въпрос - само когато не се зарежда акуто, тогава ли свети лампичката?

...........................

ДА


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Чет 31 авг 2006 23:15


може преди да не ти е светела лампата на акумулатора при даден контакт и не запален двигател поради лоши връзки - мен така на стария опел ми правеше и лампата светеше когато си иска като дам на контакт но при запален двигател никога (понеже не ми се е скапвало динамото де)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 01 сеп 2006 10:24


Има и друг вариант - тази лампа светва когато напрежението е под някаква критична стойност (11.5 - 12 В, Ваското да каже), а като заработи алтернатора изгасва. Ако си бил с нов акумулатор, той държи добро напрежение и системата не задейства - не свети. след време обаче почва да не е толкова нов и се държи "нормално" - при контакт консуматорите свалят напрежението под границата и всичко сработва, както се предполага. Това е нормално. Притеснително е ако след заработване на двигателя продължи да свети повече от 4-5 сек.
Моя съвет е да си обслужиш акумулатора (вода, гъстота, заряд на външно зарядно, добро измиване отвън против пълзящи токове) и да си зачистиш и смажеш клемите. Освен това си проследи кабела за масата дали е добре стегна, както и + кабела до стартера - лошите връзки дават пад на напрежение и загуби.
Накрая хвани някой приятел с Мултицет - Амперметър да провери за утечки - при изваден контактен ключ каква ти е консумацията - добре е да откачиш алармата и да са изгасени всички плафони - това може да ти точи акумулатора.
Уффф, балдисах от писане! Дано да ти е от полза и пиши за резултата


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 01 сеп 2006 10:27


Това за алармата и плафоните е само при измерването!


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 01 сеп 2006 10:36


Аз имам борд компютър и понякога като паля ми угасва и всичко се нулира !! Ядосва ме,но явно трябва да свиквам ...... :(


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 01 сеп 2006 10:42


Н'са притеснявай, на 90% от колите в света така прави точно тази лампа. Останалите 10% са коли които нямат такава лампа или им е разкачено нещо по таблото.
Съжелявам за късото :(



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта