С какво да развия масления филтър?(справих се на ръка)
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
С какво да развия масления филтър?(справих се на ръка)
Пичове с какво си развивате масления филтър? Заради радиатора на климата мястото е много тясно. Предния път си купих скоба с лента но тя не може да се побере и голям зор видях, трябваше да бия с един дълъг секач за да го развия
Последна промяна от K22 на Пон 09 окт 2006 7:20, променено общо 1 път.
На мен ми дават да ползвам (само за услуга) един ключ собствено производство. Направен е от стара верига от някаква машина. Тази верика я омотаваш около филтъра. Ключът има едно приспособление, с помощта на което на веригата не и се позволява да се разхлабва и така го развивам масления филтър. Това приспособление ти дава и рамото на ключа.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
passi1 написа:На мен ми дават да ползвам (само за услуга) един ключ собствено производство. Направен е от стара верига от някаква машина. Тази верика я омотаваш около филтъра. Ключът има едно приспособление, с помощта на което на веригата не и се позволява да се разхлабва и така го развивам масления филтър. Това приспособление ти дава и рамото на ключа.
Значи самат аверига се хваща около един четриграм на който се мушка удължение на гидор и с въртока си готов за нула време
kaloyan22 написа:... но и веригата и приспособлението с лента които се продават не мога да се поберат.....
kaloyan22, как този радиатор за климата ти е ограничил толкова много мястото, че дори и верига да не можеш да промуши??? Пробва ли да я качиш на канал? Ако се пробваш да бръкнеш отдолу може да го отвиеш по-лесно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19572
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Бааааааааси! Добре, че знам къде трябва да седи този филтър, иначе щях да ти кажа, че не се вижда на снимката! А той наистина не се вижда, де!
Не знам каква марка бяха, но си спомням, че на едни филтри имаше едни пластини отдолу, които бяха като шлиц на отверка, но много големи и можеха да се отвият с някакво парче твърда ламарина, която да исползваш като отверка. Може би за в бъдеще не е лоша идея да ползваш някакъв такъв... че да можеш да си го развиваш!
А за този... май само отдолу, на канал ще имаш някакъв достъп...
Не знам каква марка бяха, но си спомням, че на едни филтри имаше едни пластини отдолу, които бяха като шлиц на отверка, но много големи и можеха да се отвият с някакво парче твърда ламарина, която да исползваш като отверка. Може би за в бъдеще не е лоша идея да ползваш някакъв такъв... че да можеш да си го развиваш!
А за този... май само отдолу, на канал ще имаш някакъв достъп...
radotom написа:Бааааааааси! Добре, че знам къде трябва да седи този филтър, иначе щях да ти кажа, че не се вижда на снимката! А той наистина не се вижда, де!
Ако не беше снимката, нямаше да повярвам, че е толкова труден за смяна , и аз не го видях отначалото. Наистина май трябва да видиш отдолу. А защо не се поразтърсиш и по руските форуми? Там също има много работи . Това е връзката http://volkswagen.msk.ru/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта