Някой може ли да помогне за инсталирането на ел.седалки в пасат 5.
Колата е 3b5 комби седалките в момента седалките са обикновени без нищо.
Новите са с подгрее и ел. Настройки въпроса е дали е достатъчно за взема само седалките с букисте и копчетата за подгрее или има и някакви пилета към тях от таблото
Седалките са от пасат 5 седан
Благодара
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- VW експерт
- Мнения: 12816
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:а преди това с какво масло си я карал и имаше ли пак проблеми ? По принцип мисля, че твоето масло е 5w30 edge .
Грешиш, точно 5/40 е правилното.
-
- VW експерт
- Мнения: 12816
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: lz2aii
lz2aii написа:Като разменяхме Дюзите, забелязахме, че разпределителния вал е с поизносени гърбици. Може и това да е проблема.
viewtopic.php?f=24&t=461671
Я виж тук.
Не е същия проблем, но пак вала е изнесен.
Тепърва ПД моторите ще стават трудни за поддръжка.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тази тема я следя с интерес от както я има и чакам да видя какъв ще е резултата след смяната на вала. Направи ми впечтление, че и колегата само печка клони към този проблем. Май и аз съм на това мнение, но да видим.
Edit: За 5 години каране, колкото и да не ми се ще да го казвам, стигам до извода, че ПД технологията е едно голямо недоразумение...
Edit: За 5 години каране, колкото и да не ми се ще да го казвам, стигам до извода, че ПД технологията е едно голямо недоразумение...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Zdravko Zankov написа:DoH_KuXoT написа:а преди това с какво масло си я карал и имаше ли пак проблеми ? По принцип мисля, че твоето масло е 5w30 edge .
Грешиш, точно 5/40 е правилното.
може, погледнах в каталога на тотал за AVF и ми даде
Quartz INEO Long Life 5W - 30
Quartz INEO MC3 5W - 30
Quartz INEO MC3 5W - 40
http://www.total.co.uk/lubricants/automotive/lub-advisor.html
после и кастрол каталога за AVF дава
EDGE 5W-30 LL
http://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=volkswagen-(eu)-(vw)&model=passat-b5-3b-(1996-2005)&modelType=passat-1-9-tdi-(96-kw)-(2000-2005)
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да де,ама аз съм с AVB.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ок, не налагам мнение, но и за AVB маслата са същите според тези каталози. Сега влязох и по рама на едно AVB и пак ми дава 5w30 и 5w40.
п.с. за вала няма ли някъде инфо какви са размерите на профила на гърбицата и да се направи съпоставка с твоите ? Това е една много вероятна причина.
п.с. за вала няма ли някъде инфо какви са размерите на профила на гърбицата и да се направи съпоставка с твоите ? Това е една много вероятна причина.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
lz2aii
Ами може и някъде да има такава информация, но моя вече го затворихме и заради това не ми се иска пак да отваряме мотора. Ще следя темата на колегата, дето ще пробва с друг вал и ще си сверя часовника по него.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сега пък ПД технологията била недоразумение......
Недоразумението идва от годинките на колата и навъртяните километри. Тоест като купиш Брак неможе да очакваш да караш нова кола.
Както ПД износва Валове, така и 90 коня може да ги износи на 1 мил км. На Брат ми старата В4 ка постоянно надуваше-гарнитура глава и всички части по охладителната се смениха и пак ....... Сега много по сложният 1,8 Т няма никъкви пролеми. С Червеният антифриз я взе и нее пипал нищо за сега по мотора.
Ама едната е била на 400 хил, а другата е на 100 хил примерно.
DoH_KuXoT, за масалата на моята ПВЦ кора върху казанчето за хидравлична течност на волана има лепенка на която са упоменати маслата за няколко модела мотори. За Помпа Интериора от Италиански е казано- 5В40 - 505.01 !
Карам с Кастрол, а Брат ми за 1,8 Т кара 5В40 Мотул мисля, но не е 505,01, а 00 мисля. При него не го и пипа.
Недоразумението идва от годинките на колата и навъртяните километри. Тоест като купиш Брак неможе да очакваш да караш нова кола.
Както ПД износва Валове, така и 90 коня може да ги износи на 1 мил км. На Брат ми старата В4 ка постоянно надуваше-гарнитура глава и всички части по охладителната се смениха и пак ....... Сега много по сложният 1,8 Т няма никъкви пролеми. С Червеният антифриз я взе и нее пипал нищо за сега по мотора.
Ама едната е била на 400 хил, а другата е на 100 хил примерно.
DoH_KuXoT, за масалата на моята ПВЦ кора върху казанчето за хидравлична течност на волана има лепенка на която са упоменати маслата за няколко модела мотори. За Помпа Интериора от Италиански е казано- 5В40 - 505.01 !
Карам с Кастрол, а Брат ми за 1,8 Т кара 5В40 Мотул мисля, но не е 505,01, а 00 мисля. При него не го и пипа.
- samo_pechka
- Мнения: 8417
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В други теми съм коментирал. ПД технологията е много добра за много големи кубатури и ниски обороти. Т.е. за камиони , кораби , локомотиви и т.н. за леки коли обаче....
Косис не ми казвай, че си видял ПД мотор на 1мил.км просто няма такъв . И да е имало , ще е сменил поне два пъти мотора или най-малкото цялата му карантия. Докато с ГНП- роторно , преспокойно има на по половин мил.км, като нерядко и с оригиналните му дюзи ! И колата си е добре! Забележи разликата!
Защо според теб "тъпча" на едно място със стара техника ( с коли с роторно ГНП ) ? Дали щото не мога си купя с ПД ?! Че аз само мотоциклета си да продам ( от подписа ми ) , ще ми "останат" дори пари... ( Пу дан' случа на душегупка с 1.9 ПД )
За мен след 2000 година стана "преломна" откъм качество и ресурс. В смисъл влоши се де...
П.п. това с вала ( замяната му ) е едно от решенията . Лошото е, че няма как да се разбере дали ще се оправи на 100% , докато не се смени. Износения вал поражда една камара проблеми и влошава работата на колата като цяло. Защото налягането на впръскване, се влияе и от вала... Има и други причини разбира се, но износен ли е вала, има един "праг" така да се каже , оттам надолу...каквото и да правиш, каквото и да сменяш няма се оправи докато не се замени с нов самият вал.
Ще потърся инфо допълнително..
kossis написа:Както ПД износва Валове, така и 90 коня може да ги износи на 1 мил км.
Косис не ми казвай, че си видял ПД мотор на 1мил.км просто няма такъв . И да е имало , ще е сменил поне два пъти мотора или най-малкото цялата му карантия. Докато с ГНП- роторно , преспокойно има на по половин мил.км, като нерядко и с оригиналните му дюзи ! И колата си е добре! Забележи разликата!
Защо според теб "тъпча" на едно място със стара техника ( с коли с роторно ГНП ) ? Дали щото не мога си купя с ПД ?! Че аз само мотоциклета си да продам ( от подписа ми ) , ще ми "останат" дори пари... ( Пу дан' случа на душегупка с 1.9 ПД )
За мен след 2000 година стана "преломна" откъм качество и ресурс. В смисъл влоши се де...
П.п. това с вала ( замяната му ) е едно от решенията . Лошото е, че няма как да се разбере дали ще се оправи на 100% , докато не се смени. Износения вал поражда една камара проблеми и влошава работата на колата като цяло. Защото налягането на впръскване, се влияе и от вала... Има и други причини разбира се, но износен ли е вала, има един "праг" така да се каже , оттам надолу...каквото и да правиш, каквото и да сменяш няма се оправи докато не се замени с нов самият вал.
Ще потърся инфо допълнително..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:DoH_KuXoT, за масалата на моята ПВЦ кора върху казанчето за хидравлична течност на волана има лепенка на която са упоменати маслата за няколко модела мотори. За Помпа Интериора от Италиански е казано- 5В40 - 505.01 !
не отричам 5w40 , казвам два пъти , че 5w30 също е правилно масло
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вярно че на ПД моторите се носи слава че са много по трошливи от колкото по старите Дизелови с ротационна помпа и поради това са спрели производството им. И това е вярно, че се носи славата на новите модели коли че са все по трошливи.
Проблема е че един стар Дизел с ГНП рано или късно се амортизира. Изгнива и отива за скраб. Е вярно че може да му се навъртят и 1 мил км през това време.
Но също не е ясно реално на какви километри са и нашите ПД мотори . Знае ли човек каква кола точно кара и на колко км е тя.
Идеята ми е че дори 90 коня Моно инжекция може да създава доста пролеми през цялата си експлоатация когато е поддържана лошо.
А това до какви километри изкарват ПД моторите никои не знае със сигурност.
Ще ги видиме и Комън рейлите колко струват след време. Уж по добри......
Те и Ладите с ангренажна верига бяха с много прост и евтин мотор за поддръжка, но отдавна станаха рядкост по пътищата.
Проблема е че един стар Дизел с ГНП рано или късно се амортизира. Изгнива и отива за скраб. Е вярно че може да му се навъртят и 1 мил км през това време.
Но също не е ясно реално на какви километри са и нашите ПД мотори . Знае ли човек каква кола точно кара и на колко км е тя.
Идеята ми е че дори 90 коня Моно инжекция може да създава доста пролеми през цялата си експлоатация когато е поддържана лошо.
А това до какви километри изкарват ПД моторите никои не знае със сигурност.
Ще ги видиме и Комън рейлите колко струват след време. Уж по добри......
Те и Ладите с ангренажна верига бяха с много прост и евтин мотор за поддръжка, но отдавна станаха рядкост по пътищата.
- samo_pechka
- Мнения: 8417
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Ще ги видиме и Комън рейлите колко струват след време. Уж по добри......
Няма се учудя ако дадат случаен "отказ" над 160-180к.км, а над 250-300 к.км ще бъде лудост да се купуват ... Програмираното остаряване на стоки и предмети...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
проблема не, е че даден мотор не изкарва милион, няма двигател изчисляван да изкарва толкова освен камионските и друг вид транспортни машини. Леките коли имат гаранция до 2-3 години и до 100000км в масовия случай, после им се радваме ние. И ги плюем, земи си го нов, карай го 150-200хил и го хвърли, едва ли ще ти създава каквито и да било проблеми. Имам приятели италиянци, т не сменят масла, карат докато почне да прави проблеми колата и я продават на някой търгаш. Скоро на едно ауди а3 8P с 2000сс помпа дюза му отваряхме мотора и като свалихме капака на клапаните не се виждаха валовете и дюзите, все едно бяха под слой графитна грес... Та тоя мотор, нито мазане е имал, нито охлаждане, взима го мераклията и почват ядовете... Кофтито на цялата ситуация, е че българите много ги разбираме и обсъждаме колко са търошливи и докато другите ги карат и им се радват ние ги мислим и накрая като се наканим взимаме изхвърлена кола без ресурс.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Така де.
Точно това имам и аз в предвид. Купуваш 3 цедка и получаваш точно това.
А този мотор сигурно е каран 200 хил без смяна на масло. За да стане на грес почти. И после не били здрави.......
Точно това имам и аз в предвид. Купуваш 3 цедка и получаваш точно това.
А този мотор сигурно е каран 200 хил без смяна на масло. За да стане на грес почти. И после не били здрави.......
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта