Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа нито от вътре - нито отвън. Палчетата за заключване не искат да излезнат и при опит за отваряне от вътре се връщат. Само шофьорската се отваря, бихте ли дали съвет къде може да е проблема ?
- vlladii
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Колега най-вероятно проблема ти е в конфорт модула или окабеляването до него под шофиорските крака, там много често изгниват инсталациите.
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Благодаря в кой сервиз могат да я оправят ?
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Пробвай преди сервиза да разкачиш акумулатора за 10-ина минути и виж какво ще стане. При мен не се заключаваха две врати и номера мина.
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Това с акумулатора не помогна. Днес блокира и шофьорската. Плс дайте идеи къде могат да я погледнат ?
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
Пробвай да ги отключиш от багажника.
Два пъти завърти ключа. И на мене ми блокират от време навреме и така се оправят.
Два пъти завърти ключа. И на мене ми блокират от време навреме и така се оправят.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13444
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b5 Блокираха ми 3те врати и не мога да ги отключа
1 голям бойлер нерви и огромно търпение.
Корите на задните врати се свалят без трошене , след сваляне на задната седалка и развиване на винтовете в долния край до плафонит. С тънък Т .да се приготви и дрелка със свредло ф 4-5 мм и 8мм - има по 1 нит на механизма за стъклото.От ламарината се свалят 2 гумени тампона с голям диаметър.Достъпа до възела моторче е свързан с доста обелване на кожата .
На блокиралата врата - скъсана пружинка в възела моторче.
Ако влезеш надигай мокета под водача и гледай за смрад - изгнили проводници, изгнили букси към модула , наводнен модул .
Поливай с маркуч отвън в двигателното - към сервото. Ако капе над педалите - уплътнението под кутията на компа.Провери и тампона на жилото за капака.
Корите на задните врати се свалят без трошене , след сваляне на задната седалка и развиване на винтовете в долния край до плафонит. С тънък Т .да се приготви и дрелка със свредло ф 4-5 мм и 8мм - има по 1 нит на механизма за стъклото.От ламарината се свалят 2 гумени тампона с голям диаметър.Достъпа до възела моторче е свързан с доста обелване на кожата .
На блокиралата врата - скъсана пружинка в възела моторче.
Ако влезеш надигай мокета под водача и гледай за смрад - изгнили проводници, изгнили букси към модула , наводнен модул .
Поливай с маркуч отвън в двигателното - към сервото. Ако капе над педалите - уплътнението под кутията на компа.Провери и тампона на жилото за капака.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 56 госта