Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Здравейте колеги ! Кантара на спирачките не ми работи и колата спира само с предните ! Искам да го махна, добра идея ли е ? Колата е с ABS и до отзад ходи само една тръба, мога ли да махна кантара и с някаква Y образно разклонение да свържа тръбите ? Какъв друг начин за справяне с проблема има ? Благодаря предварително !
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
На кола БЕЗ абс е доста лоша идея да се маха, щото може да те изпревари задницата при спиране в завой или по-екстремно. За кола С абс може и да е още по-лоша идея, знам ли...
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Предполагам че не би трябвало да има проблем! Само незнам как да свържа тръбичките ? Трябва май ръчно да се правят ? Или се продават и готови такива Y образни ?
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Ако беше така, немците щяха да си го спестят от завода още...
Иначе за тръбите - можеш да платиш на някой стругар да ти направи тройник с резба.
Иначе за тръбите - можеш да платиш на някой стругар да ти направи тройник с резба.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Колега така ще карам временно, докъто ми пристигне новия кантар ! Ще направя на стругар т образно разклонение ! Някой може ли да ми каже със сигурност каква е резбата ? Мисля, че е 10х1 но не съм сигурен ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Не е нужно стругар. Виж в района ти кой прави тръбички за спирачки и си купи от него :) Винаги има такива типове.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Колега аз си намерих готово въпроса е каква е резбата ? 10х1 ; 12х1 ; 10х1.25 ; 12х1.25 Това са възможностите, коя от тях е ?
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
http://www.partsbase.org/vw/passat-syncro-pasy-eu-1992-8350-brake-pipe-brake-hose/
Дават го М10х1 (поз.1,2 - преходник и поз.11,12 - тръбичките).
Кантара пробва ли да го регулираш в двете крайни положения?
http://www.partsbase.org/vw/passat-syncro-pasy-eu-1992-86-brake-force-regulator/
Ако имаш възможност - откачи му тръбичките и го продухай с компресор...
Дават го М10х1 (поз.1,2 - преходник и поз.11,12 - тръбичките).
Кантара пробва ли да го регулираш в двете крайни положения?
http://www.partsbase.org/vw/passat-syncro-pasy-eu-1992-86-brake-force-regulator/
Ако имаш възможност - откачи му тръбичките и го продухай с компресор...
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Благодаря колега !
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Извинявам се,че се намесвам в темата на колегата...но искам да попитам възможно ли е от кантара едно от задните колела да спира по-малко от другото?Питам защото вече доста време се чудя къде е проблема...не е от блокирало цилиндърче.Апарата се движи нормално.....Като минавам преглед има осезаема разлика в спирането на двете задни колела...
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Възножно е.. Обезвъздушено ли е като хората? Има вариант да е от въздух понеже системата ако не се лъжа е на отделни 4 или 2 кръга! Поправете ме ако бъркам.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Колега първо кажи дали колата е с ABS или без ? Защото има значение ! Ако е с ABS до отзад отива само една тръба, която се разклонява в кангара, ако е без ABS отиват две тръби (за всяка гума по отделно) !
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Кантара би трябвало да може да се регулира,а идеята му е да спира колата предимно с предните спирачки,за да няма занасяне.Съответно като се натовари багажника,пружината дърпа кантара и задните колелета ловят повече.Дали ти работи кантара-ами иди пак на прегледа,ама натоварен отзад и ще разбереш.
Кантара се сменя с трипътник,има ги готови,но не е добра идея.Знам и,че може да се регулира.
Кантара се сменя с трипътник,има ги готови,но не е добра идея.Знам и,че може да се регулира.
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Някои ползуват готови рестриктори на тръбите за течността към задните колела, но така пак спират само с една и съща сила, просто по-слабо, отколкото ако са без рестриктори.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8T G60 Махане кантар
Общо взето и според мен кантара при този конкретен Пасат не е особено нужен. Причините са, че първо има ABS (отделен е въпроса до колко е ефективен този точно ABS), втората е, че заводски отпред G60 е с по-големи спирачки, съответно по-ефективни и третата е, че при Teves MK II (въпросния ABS), ако задния мост е с дискове, както е при G60, заводски има поставен рестриктор отпред в началото на спрачната тръба към задните колела. Т.е. кантара го ползват за разклонение на тръбата и няма друга съществена функция, защото големите спирачки отпред, рестриктора и тежката задница на колата, намаляват шанса да блокира някое задно колело преди предните, стига колата да е с хубави гуми, но дори да се случи в определена ситуация, АБС-а ще го разблокира (т.е. ще разблокира и двете задни де, при Teves MK-II се разблокират заедно).
При Пасат Б4 дори да е с по-малки предни спирачки спрямо B3 G60 и дори да е с дискови спирачки отзад, ако има ABS, заводски не слагат кантар, защото рестрикцията на задните спирачки, е заложена в модула (както е външната за Teves MK-II) и разчитат на това, че дори да се получи ситуация, при която отзад да блокира дадено колело преди предните, ABS-a ще го разблокира.
При Пасат Б4 дори да е с по-малки предни спирачки спрямо B3 G60 и дори да е с дискови спирачки отзад, ако има ABS, заводски не слагат кантар, защото рестрикцията на задните спирачки, е заложена в модула (както е външната за Teves MK-II) и разчитат на това, че дори да се получи ситуация, при която отзад да блокира дадено колело преди предните, ABS-a ще го разблокира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 32 госта