Здравейте,
По празниците пътувах до Троян (от Варна) и на връщане ми се появи следния проблем с климатроника:
В един момент в зоната на шофьора започна да духа много топло. В другите зони си духаше въздух с нормална температура (според зададената). Когато започнах да задавам по-ниска температура за моята зона започна да духа още по-силно топлото - направо стана горещо и започна да се усеща дори на задната седалка. Отбих, спрях и изключих двигателя - когато рестартирах всичко се оправи. По-късно, около решетките на духалките (и по-точно там където има шарнири за мърдане на клапите наляво-надясно и нагоре-надолу) забелязах някакви малки капки (на пипане леко мазна и лепкава течност). Днес ходих до Фолксваген - казаха че проблема с духането на топло вероятно е софтуеърен, а капките вероятно са смазка "технически вазелин/ грес" (но не направиха никаква диагностика). Казаха ако се повтори - тогава ще го закачат за диагностика. Аз също се съмнявах за подобна причина (смазка) за капките (или някакъв конденз тъй като след топлото пуснах студено да проверя как работи климатика-макар че конденза не би следвало да е мазен и трябваше да се изпари) - честно казано преди това не бях се вглеждал навътре в духалките и не съм забелязал дали има някаква смазка. Оттогава климатизацията работи нормално, но не знам дали да настоявам за някакъв по-сериозен преглед. Ако някой има някакъв подобен опит, моля да сподели.
Предварително благодаря.
Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Редно е да закачат колата и да и направят диагностика, нали затова сте си закупили чисто нов автомобил от тях. Ако е имало грешка на някой датчик, тази грешка ще да се е записала и няма да се налага да се хвърля боб. Предполага ли че проблема бил софтуерен, ами да вземат да проверят и след това да докладват на производителя. Като се съберат повечко такива доклади, ФВ може и да ревизират софтуера. Не мога да ги разбера тия дилъри, никакво обслужване .....
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 28 дек 2012 21:39
- Автомобил: vw passat B8
- Двигател: 2015
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Колега в кой сервиз те обслужиха по този начин. За мен това е супер несериозно .
Сега гледах на моя В8, но подобни следи по въздухотворите не видях. Сухо си е.
Сега гледах на моя В8, но подобни следи по въздухотворите не видях. Сухо си е.
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
съгласен съм че е несериозно.автосервиза е автотрейд варна - официалния дилър. като гледам какво пишат колегите из форумите - май проблема с дилърите в Бг е повсеместен...ако някой знае читав официален сервиз за гаранционно обслужване в Бг ще съм благодарен ако сподели
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Абе колеги мен ми продават масло от Порше София запад на цена петролка минерално. Източват ти 2л вместо всичките 4 примерно и наливат 2 и е напред с 2 за една кола...После на близки майстори който пазаруват редовно части продават.Не ми се говори за други неща.Нова кола и да имам пари няма да си купя освен ако нямам мнооого пари за да може след 3г да я сменя с новата излязла.
съжалявам за офф топика.
съжалявам за офф топика.
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
technopolis написа:Абе колеги мен ми продават масло от Порше София запад на цена петролка минерално. Източват ти 2л вместо всичките 4 примерно и наливат 2 и е напред с 2 за една кола...После на близки майстори който пазаруват редовно части продават.Не ми се говори за други неща.Нова кола и да имам пари няма да си купя освен ако нямам мнооого пари за да може след 3г да я сменя с новата излязла.
съжалявам за офф топика.
Ако имаш доказателства може да се сезира КЗК ?!
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Plehi написа:technopolis написа:Абе колеги мен ми продават масло от Порше София запад на цена петролка минерално. Източват ти 2л вместо всичките 4 примерно и наливат 2 и е напред с 2 за една кола...После на близки майстори който пазаруват редовно части продават.Не ми се говори за други неща.Нова кола и да имам пари няма да си купя освен ако нямам мнооого пари за да може след 3г да я сменя с новата излязла.
съжалявам за офф топика.
Ако имаш доказателства може да се сезира КЗК ?!
комисия за защита на конкуренцията
По темата, най-вероятно някоя от клапите е останала отворена. При диагностика, ще покаже грешка в моторчето на съответната клапа. Наблюдавай дали проблема няма да се появи отново. Ако се случи пак отиди и настоявай за диагностика, и вземане на решения. Тия клапи са си проблемни на всички VAG group от 2005 насам
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Извинявам се , КЗП
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
В тоя ред на мисли моя се разтропа и разсвири. Оказа се, че това е тампон на мотора + бюлетин от Германия за гаранционна подмяна на ангренажен ремък и обтяжна ролка. В следствие няколко дни преди записания час за отстраняване на тези проблеми ми светка "airbag check" заедно с индикираща лампа за непоставен колан при определен градус в завой надясно. Та се оказаха дефектирали датчици,еърбези и т.н. При разглобяване за смяна на ремъка вече имаме сълзяща водна помпа.... хайде и на нея смяна ... и така :)
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
plarus написа:Здравейте,
По празниците пътувах до Троян (от Варна) и на връщане ми се появи следния проблем с климатроника:
В един момент в зоната на шофьора започна да духа много топло. В другите зони си духаше въздух с нормална температура (според зададената). Когато започнах да задавам по-ниска температура за моята зона започна да духа още по-силно топлото - направо стана горещо и започна да се усеща дори на задната седалка. Отбих, спрях и изключих двигателя - когато рестартирах всичко се оправи. По-късно, около решетките на духалките (и по-точно там където има шарнири за мърдане на клапите наляво-надясно и нагоре-надолу) забелязах някакви малки капки (на пипане леко мазна и лепкава течност). Днес ходих до Фолксваген - казаха че проблема с духането на топло вероятно е софтуеърен, а капките вероятно са смазка "технически вазелин/ грес" (но не направиха никаква диагностика). Казаха ако се повтори - тогава ще го закачат за диагностика. Аз също се съмнявах за подобна причина (смазка) за капките (или някакъв конденз тъй като след топлото пуснах студено да проверя как работи климатика-макар че конденза не би следвало да е мазен и трябваше да се изпари) - честно казано преди това не бях се вглеждал навътре в духалките и не съм забелязал дали има някаква смазка. Оттогава климатизацията работи нормално, но не знам дали да настоявам за някакъв по-сериозен преглед. Ако някой има някакъв подобен опит, моля да сподели.
Предварително благодаря.
Има технически бюлетин за определена версия софтуер,ъпдейтва се и проблема е решен. Пробвано-работи.
п.п.Проблема го има само при първите бройки , след това ползват новия софтуер.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Plehi написа:В тоя ред на мисли моя се разтропа и разсвири. Оказа се, че това е тампон на мотора + бюлетин от Германия за гаранционна подмяна на ангренажен ремък и обтяжна ролка. В следствие няколко дни преди записания час за отстраняване на тези проблеми ми светка "airbag check" заедно с индикираща лампа за непоставен колан при определен градус в завой надясно. Та се оказаха дефектирали датчици,еърбези и т.н. При разглобяване за смяна на ремъка вече имаме сълзяща водна помпа.... хайде и на нея смяна ... и така :)
и на колко км.всичко това колега
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
Ами значи колегата с проблема в климатроника да ходи до Автотрейд и да им каже да си прочетат бюлетина :) и да му осъвременят софтуера.
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B8 2.0 TDI(2015) "проблем" с климатроника
На около 30 000км .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 57 госта