Пасат B3, 2E странен проблем при подаване на контакт/палене
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Пасат B3, 2E странен проблем при подаване на контакт/палене
Колеги търсих доста с търсачката за подобен проблем, но не намерих нищо. B3, 2E, 1991 набор. От известно време започна да ми прави следния проблем: понякога при подаване на контакт дори и колата да е на свободна или с натиснат съединител, колата леко помръдва... и когато го направи това после при завъртане на стартера прави 1 оборот и забива. Връщам контакта и на втория път пали с около 2 секудни повече въртене на стартера от нормалното. Не го прави всеки път и няма значение дали е студена или загряла... Когато не го прави си пали напълно нормално още от първия път... Някой ако се е сблъскал с нещо подобно да помага.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Това ми прилича като на голямо предварение на мотора, но може и клеморед да е. Аз го имах същия проблем, но честно казано не помня след какво точно се оправи
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
За проба изключи канистъра(бензиновите пари идващи от резервоара).Ако имаш газова(не си споменал),може колектора да се пълни с газ,заради изпускащ клапан за високо налягане.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Какво значи "колата помръдва"?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Точно това значи, поне при мен беше така. Като дадеш контакт все едно буталото преборва ГМТ и мърда един зъб в скоростната кутия и прикляква, мръдва колата.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Добре де, ама колегата пише, че и на свободна го прави. Тогава как ще мръдне?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Мисля че се е заблудил, няма как да помръдва колата на свободна и с натиснат съединител, може двигателя да помръдне, ама колата
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Ами явно двигателя помръдва и от вибрацията ми се струва, че и колата леко мръдва... Колата няма газова, ще пробвам това с изпаренията...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
при даване на контакт комутатора пуска импулс ,от там и бобината пуска искра и зависи палеца в делкото накъде е завъртян и искрата отива в някой цилиндър и ако в този цилиндър има останала бензинова смес,недойзгоряла или изпускаща дюза или друго се получава детонация в този цилиндър и коляновия вал се завърта 1/2 оборот
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
Ритането го имах със сименсов комутатор, с бош такъв го нямаше, но и при двата ако веднага с подаване на контакт въртя двигателя забиваше в стил много предверение.
Понеже това го имаше на москвича когато направих делкото с датчик на хол, забелязах, че при подаване на контакт 2-3 секунди комутатора държи ток през бобината (по амперметъра на таблото ~5А, но той не е кой знае колко точен), при изчакване тока да падне нямаше проблем със забиването на стартера в стил много аванс.
За ритането, аудито (А80 Б3 1,8 карб) също го имаше от "ново", до колкото знам май още е така въпреки, че му отказа комутатора и го смениха.
Понеже това го имаше на москвича когато направих делкото с датчик на хол, забелязах, че при подаване на контакт 2-3 секунди комутатора държи ток през бобината (по амперметъра на таблото ~5А, но той не е кой знае колко точен), при изчакване тока да падне нямаше проблем със забиването на стартера в стил много аванс.
За ритането, аудито (А80 Б3 1,8 карб) също го имаше от "ново", до колкото знам май още е така въпреки, че му отказа комутатора и го смениха.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем при подаване на контакт/палене - B3, 2E
moimoimoi написа:при даване на контакт комутатора пуска импулс ,от там и бобината пуска искра и зависи палеца в делкото накъде е завъртян и искрата отива в някой цилиндър и ако в този цилиндър има останала бензинова смес,недойзгоряла или изпускаща дюза или друго се получава детонация в този цилиндър и коляновия вал се завърта 1/2 оборот
Колега, явно това е обяснението... И без това някой път ми гасне с детонации, явно дюзите ми са за почистване или направо за смяна...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта