Не решим Проблем с климатроник!
Не решим Проблем с климатроник!
Здравейте колеги, имам следния проблем,става въпрос за пасат б5 2000г.климатроника миналата година работеше перфектно само му смених перката отпред и духаше жестоко, изкарахме сезона, перката се прецака и така, дойде момента за перка понеже имаше топли дни наскоро, взех перка втора употреба, монтирахме я, всичко беше наред, но на място изключваше понякога, в движение почваше да духа топло, изключваше компресора и я закарах на сервиз, уж топ сервиз но не правят електроника, смениха ми пресостат, филтърче, наляха ми 100гр.фреон, само толкова било нужно и така тествах колата всичко беше окей за момента, стигнах си в Лом, и на сутринта почна пак същата работа, с тази разлика че по някога духа малко по дълго студено и чак тогава изключва, звъннах на майстора посъветва ме да погледна датчици, понеже той принудително бил тестваш климатика и всичко работел като по часовник, качих я на диагностика и излезнаха грешки-ще прикача снимка за да видите, къде да търся проблема, и дали има общо този датчик, който дава грешка да цака климатроника и да не духа студено, климатроника се включва само и единствено след като го рестартирам, от дипслея преди да запаля колата!
- Прикачени файлове
-
- received_986052989198331.jpeg (37.46 KиБ) Видяна 570 пъти
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Не решим Проблем с климатроник!
Първата грешка е за проблем с имобилайзера или нещо което блокира запалването ,втората е температурен датчик на охладителната течност .Тези пасати трябва да имат скрито меню в климатроника за диагностика ,влиза се в него с комбинация от натиснати бутони на контролния панел.Там показва ако има грешки и проблеми ,потърси във форума как се активира .
Re: Не решим Проблем с климатроник!
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive
Possible Symptoms
- Difficulties with starting a cold engine.
- Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
- RPM at idle is irregular.
- With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
- With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
- Bad acceleration during warming up.
- Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
Possible Causes
- Wiring and/or connections faulty
- Moisture in wiring harness of G62
- Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
- Check wiring and connections
- Check / Replace Engine Coolant Sensor (G62)
Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Това ти е втората грешка и възможните симптоми и решения. Последният абзац казва, че при Европейските VW от 95-2002г има склонност да се поврежда този сензор и, че заводският е черен, а всички алтернативи за нов са зелени.
Накратко - смени си сензора за Т на антифриза, както и прегледай окабеляването към него.
Явно, че ти лъже колата каква е температурата и оттам всичко е следствие, защото тази Т определя кога и как да работят перките, както и климатроника.
Можеш да му видиш показанията през VCDS, климатроника няма да запали никога, ако сензора лъже, че Т е много ниска например, или ако изобщо не достига стойност за температурата до ЕКУ.
Possible Symptoms
- Difficulties with starting a cold engine.
- Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
- RPM at idle is irregular.
- With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
- With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
- Bad acceleration during warming up.
- Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
Possible Causes
- Wiring and/or connections faulty
- Moisture in wiring harness of G62
- Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
- Check wiring and connections
- Check / Replace Engine Coolant Sensor (G62)
Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Това ти е втората грешка и възможните симптоми и решения. Последният абзац казва, че при Европейските VW от 95-2002г има склонност да се поврежда този сензор и, че заводският е черен, а всички алтернативи за нов са зелени.
Накратко - смени си сензора за Т на антифриза, както и прегледай окабеляването към него.
Явно, че ти лъже колата каква е температурата и оттам всичко е следствие, защото тази Т определя кога и как да работят перките, както и климатроника.
Можеш да му видиш показанията през VCDS, климатроника няма да запали никога, ако сензора лъже, че Т е много ниска например, или ако изобщо не достига стойност за температурата до ЕКУ.
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Не решим Проблем с климатроник!
Към автора, писах ти лично съобщение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта