Passat B9
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B9
Да R-ката е все едно друга кола! Надявам се и с по-високото ниво на оборудване да е така, защото в този вид новия Супърб печели с по-ниска цена.
- Stivi
- Мнения: 8306
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B9
Е добре де, как можаха да му сложат волан от Дачия
- Прикачени файлове
-
- 20240219_132440.jpg (67.46 KиБ) Видяна 1637 пъти
-
- 81180296_2599319866970466_4979292501220261888_n.jpg (51.37 KиБ) Видяна 1637 пъти
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B9
Екстериорно е ок, но отново е въпрос на вкус. Но интериора просто е ... Вижте снимката с Артеона, обаче. Смятам е ясно коя е по-красива.?
- alpinab
- Мнения: 575
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B9
Вчера имах възможност около час време да поразгледам Б9тка демо кола в Порше Изток.
За външния вид на живо изглежда много по-добре отколкото на снимка. Не беше Р-Лайн. Въпрос на вкус си е. Определено за мен няма тази нахъсана линия, която имаха предишните модели. Муцуната не прелива към купето а седи като клюн. Това го отдават дизайна за пониженото специфично съпротивление от 0.23. Което е забележително ако е истина. Цитирам данни предоставени от консултанта.
Вътре колата за моите разбирания няма уюта и линията на предишните модели. Някак си хаотично е таблото. Модерна - да, големи дисплеи да и дървена. Лявата ръчка на паяка е натъпката с функции обединени с екс-дясната. А дясната като на Мерцедес само скоростите на автомата.
Много твърди и неудобни седалки(пълна кожа с мемори). За мен беше все едно съм наказан зад волата. Изкуствената кожа можеше да е по-добра. Много се доближа като на Суперб.
Като седнеш отзад не си личи защо колата е пораснала 10см. и горница спрямо Б8. Но за сметка на това пространството под предните седалки където идват краката на задностоящия е силно смалено и последния не се чувства комфортно със стиснати крака. Визирам най-ниско на Б8 с най-ниско на Б9 предна седалка. Може би на обикновения салон без пълен ел. пакет да е ок.
Багажника типично е огромен.
Дръжката за отваряне на вратите е боядисана пластмаса спрямо алуминиевата на предишните модели. Крачка назад и прилика с евтиния братчет от Чехия. Вече няма и конзолката с пияно лак.За сметка на това някаква светеща декорация. Що не.
Няма декоративен праг под вратите. Колата завършва като Голф и Октавия с р-ната ламарина с нанесено антикорозионно покритие. Типичен праг за евтин клас кола. Предшествениците имаха декоративен праг над описания. Р-лайна има праг и отваря колата като визия още повече.
За щастие са върнали копчетата на волата и това недоразумение с тъч бутони го няма.
Обещали са ми тест следващите 2 седмици, ще допълня и как се държи малкия 150 дизел.
За външния вид на живо изглежда много по-добре отколкото на снимка. Не беше Р-Лайн. Въпрос на вкус си е. Определено за мен няма тази нахъсана линия, която имаха предишните модели. Муцуната не прелива към купето а седи като клюн. Това го отдават дизайна за пониженото специфично съпротивление от 0.23. Което е забележително ако е истина. Цитирам данни предоставени от консултанта.
Вътре колата за моите разбирания няма уюта и линията на предишните модели. Някак си хаотично е таблото. Модерна - да, големи дисплеи да и дървена. Лявата ръчка на паяка е натъпката с функции обединени с екс-дясната. А дясната като на Мерцедес само скоростите на автомата.
Много твърди и неудобни седалки(пълна кожа с мемори). За мен беше все едно съм наказан зад волата. Изкуствената кожа можеше да е по-добра. Много се доближа като на Суперб.
Като седнеш отзад не си личи защо колата е пораснала 10см. и горница спрямо Б8. Но за сметка на това пространството под предните седалки където идват краката на задностоящия е силно смалено и последния не се чувства комфортно със стиснати крака. Визирам най-ниско на Б8 с най-ниско на Б9 предна седалка. Може би на обикновения салон без пълен ел. пакет да е ок.
Багажника типично е огромен.
Дръжката за отваряне на вратите е боядисана пластмаса спрямо алуминиевата на предишните модели. Крачка назад и прилика с евтиния братчет от Чехия. Вече няма и конзолката с пияно лак.За сметка на това някаква светеща декорация. Що не.
Няма декоративен праг под вратите. Колата завършва като Голф и Октавия с р-ната ламарина с нанесено антикорозионно покритие. Типичен праг за евтин клас кола. Предшествениците имаха декоративен праг над описания. Р-лайна има праг и отваря колата като визия още повече.
За щастие са върнали копчетата на волата и това недоразумение с тъч бутони го няма.
Обещали са ми тест следващите 2 седмици, ще допълня и как се държи малкия 150 дизел.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 40 госта