Здравейте,имам проблем с колата.
Записва грешка бедна смес на празен ход на бензин понякога P2177и временно прекъсване на всички цилиндри.
По ламбда сонда като я гледам реална стойност,показва <1(0.98 или 14.4 кг кислород),че изгаря двигателя на празен ход.А заводско показание на ламбда е =1(14.7кг).
Днес подмених и последния възможен турбо път и не се оправи.
Дайте съвет какво да правя.
Ходил съм и димен тест,но проблема е че като правят теста не пускат и малко налягане 0.5 бара поне.Незнам защо не го правят така.И така напълнят само с дим и това е.Не иска да изпуши там където е проблема.
Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
Последна промяна от player1988 на Вто 09 апр 2024 2:18, променено общо 3 пъти.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
Да намериш майстор който разбира работата на широколентовата ламбда сонда е меко казано трудно, аз не съм такъв Показанията и работата на самата сонда са съвсем различни от стандартната сонда
Re: Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
Здравей. Имах подобен проблем с пасат 2.0 тси, бедна смес плюс прекъсване на цилиндри, оказа се PCV клапан.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
сменена. е картерната вентилация
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 1.4 twincharger cdga 2013 проблем
днес,след пътуване запалих отново колата и я превключих на бензин.Беше 60 гр на охл.течност като стартира двигателя.При тези градуси тресе двигателя доста,има силен мирис на бензин от изпускателната тръба.След 70 градуса заработва добре,форсира се.Забелязах че при тези 60 градуса има перфектно подналягане(каквото трябва)на празен ход. Но със покачване на температурата почна да слиза надолу.Стигна 280 мбар.Почти двойно падна.
От температурния датчик може ли да прави така.
От температурния датчик може ли да прави така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта