Здравейте, имам 2004 Passat GLS 5 скорости с етап 2 тунинг и K04 и работи с тестова тръба. Взех колата с вече свършена работа и се захванах с някои дейности по поддръжката и ремонта.
Проблемът, който имам, е, че повишаването на налягането достига около 18 psi и след това спада до 5 psi на около червената линия. Това се случва постепенно с увеличаването на оборотите. Така че на първа предавка той спада доста бързо, а с преминаването през останалите предавки повишаването на налягането продължава да спада, но по-бавно. Няма кодове. Някой има такъв опит или има представа какъв е проблемът?
Проблем с падането на буталото 2004 Passat GLS 5
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с падането на буталото 2004 Passat GLS 5
Предположение:
Нехерметичност на турбопътищата
Нехерметичност на турбопътищата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 32 госта