на третата снимка ...
интересува ме какъв е този бял маркуч или е тръба която минава отляво и завива на 90 градуса до въздушния филтър ?
Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
passenger написа:на третата снимка ...
интересува ме какъв е този бял маркуч или е тръба която минава отляво и завива на 90 градуса до въздушния филтър ?
Тръба е. За климатроника. На нея има око на което се вижда, като се движи газта, а до въздушният филтър има клапани, от които се пълни системата и се проверява налягането.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
dj_tuhla написа:Сори ако ставам досаден, ама що не казваш нищо за ефекта от почитването и дали си си решил проблема ??
Съжалявам, ама още не съм я изпробвал. 1. Събота и Неделя не съм ходил никъде. Днес също съм си в къщи, пазя децата, че детската градина е във ваканция. 2.Утре / Вторник / съм на работа, в Сряда се прибирам / а тогава ми се очертава да покарам доста по София / и ще споделя какъв е ефекта. 3. И най-важното, като стане по-топло времето, тогава ще се разбере най-добре.
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
колеги и аз имам съштия проблем но при мен работата е така че и двата радиатора съм изчистил,двата датчика съм сменил на радиатора и на фланеца отпред и проблема си оства да държи 110 градуса и нямам никаква представа какво може да се направи освен да се сигне до смяна на табло но на дали проблема ще е в това!!!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
Измери си в казанчето температурата с термометър, може и с мултицет, и ако има разминавания с таблото, може да ги напаснеш с един резистор последователно на датчика. Но ако е самия датчик съществува вероятност да ти лъже компютъра че колата е загряла, преди да е в действителност. Той спира да го гледа след 50 градуса, така че не е чааак кой знае какъв проблем. Ти не написа за кой двигател говориш и дали датчиците са 2 или двоен в един корпус, но съпротивлението им трябва да е в съотношение точно 2/1. Освен това не казваш дали си сменил термостата - от там би трябвало да започнеш по принцип! Или е той или датчика е менте, или в таблото е проблема в този ред. Другите работи са с по-малка вероятност според мен.
Последна промяна от dj_tuhla на Пон 26 яну 2009 8:04, променено общо 1 път.
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
dj_tuhla : термостат го смених преди има няма 1000 км! говоря за дизелов 1.6 ТДИ датчика на радиатора е сменен датчика на фланеца! когато я запаля и я изчаквам да загрее меря в/у радиатора но на казанчето не съм мерил и на радиятора си показва нормална температура докато жътре се качва! и ако вън показва 80-88 в1тре е 110! и не моа да разбера какъв е проблема!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
Ами първо мери вътре в казанчето, само внимавай около 90 градуса че може да почне да излиза.
Второ при 30, 50, 80 градуса в казана замери съпротивлението на датчика и на двете двойки и пусни тука колко е. Ще се види къде е проблема - или е самия датчик, или вътре в таблото. И в двата случая може да се "реши", по-скоро да се вкара в нормата стрелката със корегиращо съпротивление, в тоя случай последователно на едната жица на датчика.
Второ при 30, 50, 80 градуса в казана замери съпротивлението на датчика и на двете двойки и пусни тука колко е. Ще се види къде е проблема - или е самия датчик, или вътре в таблото. И в двата случая може да се "реши", по-скоро да се вкара в нормата стрелката със корегиращо съпротивление, в тоя случай последователно на едната жица на датчика.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
По принцип стрелките имат вътре джаджи за регулиране и оттам може да се компенсира....разбира се те се заляти с някаква си смола и са чак вътре в таблото на самите стрелки ама съм го правил и не е нищо сложно...отнема 10-тина минути.Стрелката може да се калибрира да показва доста точно.Важно е да отбележа,че стрелката след калибрирането не е точна при всички температури - дъни се при по-ниски и при по-високи.Аз лично си я нагласих да показва най-точно при 95 градуса за да лъже най-малко в най-честия диапазон на работа (90-100).В другия не е толкова важно какво показва ако охладителната система е изправна....при показание от 70 реалната температура беше около 63 градуса.При показание 110 градуса реалната температура беше 114....което е малко отклонение според мен.Между 80 и 100 градуса беше значително по-точна.
На сегашния ми Пасат не се е налагало да я калибрирам ама не съм сменял датчика за течността....както си дойде колата така си е и мери доста вярно
На сегашния ми Пасат не се е налагало да я калибрирам ама не съм сменял датчика за течността....както си дойде колата така си е и мери доста вярно
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
Колеги и аз правих тази процедура преди месец(почистване на радиаторите) и определено има ефект. Колата се охлажда по-добре и трудно достига 95 градуса с климатик в града. Така, че не се колебайте, а е хубаво да си направите тази профилактика.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 10:03
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
И аз имах същия проблем на другата кола, един майстор ми каза за тази процедура да изчистя между двата радиатора, свалих ги, направих ги като нови, ефект нямаше. Преди това смених термостат, закачих я на комп, температурни датчици, обиколих сумати сервизи и никой не можа да открие проблема. Накрая като сменях ремъци и ролки се оказа водната помпа, която беше останала без нито една лопатка, след смяната ѝ проблема се реши. А бе викам аз на майсторите да не е от водната помпа, а те "Не може да е водна помпа", нито един не ми каза, че може да е от помпата.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата
При теб със сигурност е проблема в таблото. Ако перката върти, колкото и мръсен да е радиатора няма начин да дигне 110 градуса. И на моя пассат беше така и отидох при един майстор-еладжия, който ми го препоръча един приятел автомонтьор. Оказа се таблото. Без да разглобява нищо друго- първо свали таблото. Оправи го за 5 мин.със поялник нешо смени вътре в него и ми взе 20лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade и 22 госта