Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 06 авг 2007 9:05


на третата снимка ...
интересува ме какъв е този бял маркуч или е тръба която минава отляво и завива на 90 градуса до въздушния филтър ?




Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Пон 06 авг 2007 9:27


passenger написа:на третата снимка ...
интересува ме какъв е този бял маркуч или е тръба която минава отляво и завива на 90 градуса до въздушния филтър ?

Тръба е. За климатроника. На нея има око на което се вижда, като се движи газта, а до въздушният филтър има клапани, от които се пълни системата и се проверява налягането.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 06 авг 2007 10:07


Сори ако ставам досаден, ама що не казваш нищо за ефекта от почитването и дали си си решил проблема ??


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Пон 06 авг 2007 10:44


dj_tuhla написа:Сори ако ставам досаден, ама що не казваш нищо за ефекта от почитването и дали си си решил проблема ??

Съжалявам, ама още не съм я изпробвал. 1. Събота и Неделя не съм ходил никъде. Днес също съм си в къщи, пазя децата, че детската градина е във ваканция. 2.Утре / Вторник / съм на работа, в Сряда се прибирам / а тогава ми се очертава да покарам доста по София / и ще споделя какъв е ефекта. 3. И най-важното, като стане по-топло времето, тогава ще се разбере най-добре.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 06 авг 2007 11:53


аха ясно, реших че аз съм загубил нещо ... :)
така де ... пропуснал съм климатика :)


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 06 авг 2007 21:39


passenger написа:аха ясно, реших че аз съм загубил нещо ... :)
така де ... пропуснал съм климатика :)


обикновенно като ми се качи стрелката .... при първото надолнище минавам една предавка надолу и пускам да се търкаля колицата без газ ... веднага стрелката се въща на 90 ...


BaT_BouKo
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 8:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот BaT_BouKo » Нед 25 яну 2009 19:36


колеги и аз имам съштия проблем но при мен работата е така че и двата радиатора съм изчистил,двата датчика съм сменил на радиатора и на фланеца отпред и проблема си оства да държи 110 градуса и нямам никаква представа какво може да се направи освен да се сигне до смяна на табло но на дали проблема ще е в това!!!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот dj_tuhla » Нед 25 яну 2009 19:56


Измери си в казанчето температурата с термометър, може и с мултицет, и ако има разминавания с таблото, може да ги напаснеш с един резистор последователно на датчика. Но ако е самия датчик съществува вероятност да ти лъже компютъра че колата е загряла, преди да е в действителност. Той спира да го гледа след 50 градуса, така че не е чааак кой знае какъв проблем. Ти не написа за кой двигател говориш и дали датчиците са 2 или двоен в един корпус, но съпротивлението им трябва да е в съотношение точно 2/1. Освен това не казваш дали си сменил термостата - от там би трябвало да започнеш по принцип! Или е той или датчика е менте, или в таблото е проблема в този ред. Другите работи са с по-малка вероятност според мен.

Последна промяна от dj_tuhla на Пон 26 яну 2009 8:04, променено общо 1 път.


BaT_BouKo
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 8:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот BaT_BouKo » Нед 25 яну 2009 21:01


dj_tuhla : термостат го смених преди има няма 1000 км! говоря за дизелов 1.6 ТДИ датчика на радиатора е сменен датчика на фланеца! когато я запаля и я изчаквам да загрее меря в/у радиатора но на казанчето не съм мерил и на радиятора си показва нормална температура докато жътре се качва! и ако вън показва 80-88 в1тре е 110! и не моа да разбера какъв е проблема!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот dj_tuhla » Пон 26 яну 2009 8:04


Ами първо мери вътре в казанчето, само внимавай около 90 градуса че може да почне да излиза.
Второ при 30, 50, 80 градуса в казана замери съпротивлението на датчика и на двете двойки и пусни тука колко е. Ще се види къде е проблема - или е самия датчик, или вътре в таблото. И в двата случая може да се "реши", по-скоро да се вкара в нормата стрелката със корегиращо съпротивление, в тоя случай последователно на едната жица на датчика.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот zfa159 » Пон 26 яну 2009 21:37


По принцип стрелките имат вътре джаджи за регулиране и оттам може да се компенсира....разбира се те се заляти с някаква си смола и са чак вътре в таблото на самите стрелки ама съм го правил и не е нищо сложно...отнема 10-тина минути.Стрелката може да се калибрира да показва доста точно.Важно е да отбележа,че стрелката след калибрирането не е точна при всички температури - дъни се при по-ниски и при по-високи.Аз лично си я нагласих да показва най-точно при 95 градуса за да лъже най-малко в най-честия диапазон на работа (90-100).В другия не е толкова важно какво показва ако охладителната система е изправна....при показание от 70 реалната температура беше около 63 градуса.При показание 110 градуса реалната температура беше 114....което е малко отклонение според мен.Между 80 и 100 градуса беше значително по-точна.
На сегашния ми Пасат не се е налагало да я калибрирам ама не съм сменял датчика за течността....както си дойде колата така си е и мери доста вярно love.vw


Потребителски аватар
puman
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот puman » Чет 11 юни 2009 21:31


Колеги и аз правих тази процедура преди месец(почистване на радиаторите) и определено има ефект. Колата се охлажда по-добре и трудно достига 95 градуса с климатик в града. Така, че не се колебайте, а е хубаво да си направите тази профилактика.


kixkz
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 10:03
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот kixkz » Чет 11 юни 2009 22:11


И аз имах същия проблем на другата кола, един майстор ми каза за тази процедура да изчистя между двата радиатора, свалих ги, направих ги като нови, ефект нямаше. Преди това смених термостат, закачих я на комп, температурни датчици, обиколих сумати сервизи и никой не можа да открие проблема. Накрая като сменях ремъци и ролки се оказа водната помпа, която беше останала без нито една лопатка, след смяната ѝ проблема се реши. А бе викам аз на майсторите да не е от водната помпа, а те "Не може да е водна помпа", нито един не ми каза, че може да е от помпата.


dejan_mimi
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ето как изчистих боклуците между радиаторите на Пасата

Мнениеот dejan_mimi » Чет 04 мар 2010 21:28


При теб със сигурност е проблема в таблото. Ако перката върти, колкото и мръсен да е радиатора няма начин да дигне 110 градуса. И на моя пассат беше така и отидох при един майстор-еладжия, който ми го препоръча един приятел автомонтьор. Оказа се таблото. Без да разглобява нищо друго- първо свали таблото. Оправи го за 5 мин.със поялник нешо смени вътре в него и ми взе 20лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade и 22 госта