Предстои ми поставяне на електромотор и батерии на моя т3 1.6д от 86г.
Идеята е да се отърва от слабия двигател и охлаждащата система
Ориентирал съм се към електромотор 90 kWatt.
Моля за мнения от хора компетентни по темата.
VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
- ivan_lv_bg
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
- Прикачени файлове
-
- Т3 el
- 386653434_3585395235067262_2753433031473369516_n.jpg (58.7 KиБ) Видяна 3544 пъти
- ivan_lv_bg
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
Може да си спестите замяната на изгърмелия двигател с вътрешно горене, и вместо него да сложите електромотор....
Замяната на двигателите е доста често срещана модификация, но пълното премахване на двигателя с вътрешно горене все още e доста рядко срещано. Болшинството от големите производители вече се ориентираха към пускането на хибридни модели подпомогнати от батерии и електромотор, или напълно независими електрички. Много фенове любители също са привлечени от тази възможност – да имат електромотор. За доста хора това изглежда като светотатство, но смяната на двигателя с електромотор има своите предимства
Ключът e в простотата. Всичко което изисква мощност от двигателя не е желано. Хидравлика и система за подпомагане на спирането не ви трябват. Нуждаете се от кола с аналогови системи за тази цел. Излишното тегло също трябва да се избягва, защото това ще доведе до ненужно натоварване на и без това тежкото возило след слагането на батерии и електромотор. Без електрически стъкла, без подгряване на седалките и каквито и да било екстри.
Замяната на двигателите е доста често срещана модификация, но пълното премахване на двигателя с вътрешно горене все още e доста рядко срещано. Болшинството от големите производители вече се ориентираха към пускането на хибридни модели подпомогнати от батерии и електромотор, или напълно независими електрички. Много фенове любители също са привлечени от тази възможност – да имат електромотор. За доста хора това изглежда като светотатство, но смяната на двигателя с електромотор има своите предимства
Ключът e в простотата. Всичко което изисква мощност от двигателя не е желано. Хидравлика и система за подпомагане на спирането не ви трябват. Нуждаете се от кола с аналогови системи за тази цел. Излишното тегло също трябва да се избягва, защото това ще доведе до ненужно натоварване на и без това тежкото возило след слагането на батерии и електромотор. Без електрически стъкла, без подгряване на седалките и каквито и да било екстри.
- MamaMy
- Мнения: 896
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
А какво ще стане ако буса си остане с ДВГ, но на другия мост се монтира диференциал и електромотор. Не е ли много по-фенско? Отделно ще е бегачка.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
Ще се купува готов кит за конверсия или ще си подбирате сам компонентите? Идеята е много добра. Може да се премине също от хидравлично подпомогнат волан към електрически. Сервоусилвателя също може да се замени с електрически.
- MamaMy
- Мнения: 896
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
Много съм мислил по тази идея. Ако паднат едни пари от небето може и да го осъществя на Галакси-то. Заден диф. от БМВ525 с цялото окачване и спирачки. Там е направен мост от ферми на което е прикачено всичко. Направо плаче за присаждане отзад. Връзката с кардана е гумено каре. Идеално за връзка с електромотор. Знаем, че всичко това е много държеливо. Носи на натоварване и не е скъпо за ремонт. Лесно се намира по моргите. На задната страна на електромотора, удължение и две помпи една след друга. Една хидравлична и една вакум помпи. Може и с ремъчна предавка. Не е нещо непостижимо. Задните спирачки на БМВ-то са дискови с челюсти за ръчната. Проста и надеждна система. Всичкото това може да се монтира на мястото на резервоара и резервната гума. Идеята е да може да се използва и по отделно с двата мотора и заедно за удвоена мощност.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW T3 с електрически двигател 90 kwatt
А резервоара къде ще го преместиш за да е 2 двигателен вана ?
Върни се в “VW Bus Club Bulgaria”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта