Водоструйка - муфиране маркуч.

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот Milanov » Пон 29 сеп 2014 9:01


Колеги Моля за следната помощ.
Спуками се пистолета на водоструката, машината е стар модел и няма налични.
Проблемът е че на по-новите модели, накрайника който се навива към пистолета и към машината е различен.
Тоест налага се да взема нов маркуч и пистолет, НО остава проблема с накрайника към машината.
Въпроса е дали мога да отрежа накрайците на маркуча, след което да ги разменя и муфирам.
Моля за идеи как или къде мога да муфирам маркучите, размера им е един и същ.
Благодаря

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот nasko1978 » Пон 29 сеп 2014 9:15


Взимаш парче медна тръбичка с подходящият диаметър,около 7-8см.Нахлузваш на нея двата маркуча,нагряваш внимателно и равномерно с пистолет за горещ въздух,после слагаш и някоя скоба за водно съединение и би трябвало да стане!
Такива тръбички имат майстор ВиК или такива ,които работят с климатици.
:th_up


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот fox_vt » Вто 30 сеп 2014 10:48


Със скоба за водно съединение нз дали ще стане камо ли да се снажда маркуча,това да не ви е градински маркуч на 1,5 бара :screwy Тука имаш минимум 100 бара налягане :mhihi


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот nasko1978 » Вто 30 сеп 2014 11:13


Фокси ,много добре знам колко бара има там,вервай ми! :c020
Предложих му най-евтиният вариант,не пречи да пробва.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3931
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот joro_kem » Вто 30 сеп 2014 17:17


в маркуча баровете са далеч по 100 - високото налягане идва след дюзата. най-добрия начин е кербовка на маркуча - струва 15-ина лева (за съжаление на пластмасов маркуч май не става по този начин).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот kris11 » Вто 30 сеп 2014 18:57


да отиде в ф-мите занимаващи се с хидравлични маркучи. За варна мога да дам насока , ама за неговия район пасс.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот Glove » Вто 30 сеп 2014 19:01


Първо ако имаш 100Bar налягане ще си имаш Джет за рязане не за миене!!!
Решението ти е стругар да ти направи преходници, слагаш глингеритови уплътнители, затягаш и си готов.

Последна промяна от Glove на Вто 30 сеп 2014 19:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6171
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот ktamen » Вто 30 сеп 2014 19:04


В София е пълно с табели за хидравлични маркучи, колегата да попита Гугъл и готово. Обаче не съм убеден, че така ще се реши проблема.
Аз бих направил преходник на струг, който да се завива на машината и от другата страна да пасва на новия маркуч.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот toshara » Вто 30 сеп 2014 19:41


Според мен стругар би ти свършил най-добре работа :smile И за друг път ако сменяш маркуч,вадиш и слагаш с преходника :smile


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот fox_vt » Вто 30 сеп 2014 19:53


Какво искате да кажете с това че няма 100 бара в маркуча или че ще режеш метал с нея?Ти знаеш ли че машина за водно рязане е с минимум 1300 бара и отиват към 5000 бара.Вие наясно ли сте с това колко точно са 5000 бара-това реже 30 санта желязо като масло.Налягането от 100 бара е във целия маркуч от помпата до дюзата и точка по въпроса.Маркуча е специален усилен като хидравличен маркуч.Смешно е да се твърди че със две скоби от 20 ст ще стане работата.Иначе колегите са го казали кербовка или преходник.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3931
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот joro_kem » Вто 30 сеп 2014 20:37


fox_vt написа:Налягането от 100 бара е във целия маркуч от помпата до дюзата и точка по въпроса.

пак твърдя, че това не е вярно!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот nasko1978 » Вто 30 сеп 2014 20:45


Като махна накрайника сдюзата на моята евтина водоструйка,налягането е супер слабо! icon_idea
Така,че колегата над мен е прав 100%.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот fox_vt » Вто 30 сеп 2014 20:51


Абе хора кат осе махне накрайника налягането е слабо това е факт.Дюзата трябва да я има за да има налягане.Като отвориш крана на водата у вас налягането спада :wink .joro обоснови се ако обичаш,това
пак твърдя, че това не е вярно!
са думи на вятъра.И като пише че една водоструйка е например 100 бара то къде точно според вас са тия барове?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот phantom_ » Вто 30 сеп 2014 21:02


По целия мaркуч е нaлягaнето колеги не се лъжете.Нямa кaк дa е сaмо нaкрaя(дюзaтa),a кaто извaдите дюзaтa и го нямa товa нaлягaне,то е зaщото водоструйките имaт някaкъв дебит,a той е много мaлък и без дюзaтa не може дa го достигне :c020 Инъче изключвaнето нa моторa е нaпрaвено когaто достигне мaксимумa от нaлягaне (когaто пуснете спусъкa)с пресостaт :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Водоструйка - муфиране маркуч.

Мнениеот muns61 » Вто 30 сеп 2014 21:12


joro_kem написа:
fox_vt написа:а.

пак твърдя, че това не е вярно!

Ще измислиш нова хидравлика! :biggrin
Науката имам предвид...



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта