Въпрос за климатик Sanyo

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
petrushkov
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за климатик Sanyo

Мнениеот petrushkov » Пон 11 юли 2016 18:11


Колега boar честио отстраняване на проблема :)
Бъдете сигурен че вече можете и знаете за електрическа страна на климатиците повече от по голямото количество монтажници на такива уредби :П




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за климатик Sanyo

Мнениеот vladovelin » Пон 11 юли 2016 21:18


На мен това ми прилича на автотрансформатор, а не на разделителен.


Потребителски аватар
boar
Мнения: 315
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
Автомобил: Golf III
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за климатик Sanyo

Мнениеот boar » Сря 13 юли 2016 8:19


777 написа:Не разбрах защо трябва да отбелязваш фаза/0 на щепсела и контакта? Точно затова има земя на отделна пластина, за да се свързва със земя/0 без значение как е обърнат щепсела. Иначе и аз имах проблем с биене на ток и се оказа, че в контакта пластините за земя бяха изкривени и реално не се допираха в съответното място на щепсела. Огънах ги малко и се оправи всичко.

Здравей колега! Пак казвам понеже съм бос потемата, така ми каза колега и аз го направих(отбелязването). Мен лично не ме притеснява да се знае кое е фаза и кое нула :). А относно пластинките цялата инсталация до контакта + контакта е нова , всичко едвам влиза, но е и проверено ;)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за климатик Sanyo

Мнениеот fox_vt » Пон 22 авг 2016 19:57


Тези трансформатори не са разединителни а са автотрансформатори,и като всички такива са галванично свързани двете страни.Няма как със обикновен траф да изкарате такава мощност,не че няма но габарита ще е съвсем друг.По правило се свързва така-мрежовото 220 в се подава с трижилен кабел от щепсела с който ще се захранва с поне 1,5кв дебелина.Фаза и нула се свързват на двата края на трафа,ако има бележка където пише 220,ако няма където са единични жила.Имайте предвид че трафа трябва да има клема с четири извода,като единия най краен е свързан със болта който държи самия манитопровод.Там се свързва жълтозеления идващ от щепсела.След това от вътрешното тяло има един двоен кабел обикновенно със сечение 2,5кв.Той се свързва със същия по сечение кабел към средната точка на трафа,там където са два кабела на клемата,и със един от най крайните клеми (тази за заземяване не я броим)На този кабел няма фаза и нула и на двата е фаза :exclaim .След това от заземителната крайна клема се пуска един проводник към заземителния болт на външното тяло.Тъй като двете тела имат комуникационен кабел между тях вътрешното също става заземено.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v, Stivi, tomata и 33 госта