Колега boar честио отстраняване на проблема :)
Бъдете сигурен че вече можете и знаете за електрическа страна на климатиците повече от по голямото количество монтажници на такива уредби :П
Въпрос за климатик Sanyo
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за климатик Sanyo
На мен това ми прилича на автотрансформатор, а не на разделителен.
- boar
- Мнения: 315
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за климатик Sanyo
777 написа:Не разбрах защо трябва да отбелязваш фаза/0 на щепсела и контакта? Точно затова има земя на отделна пластина, за да се свързва със земя/0 без значение как е обърнат щепсела. Иначе и аз имах проблем с биене на ток и се оказа, че в контакта пластините за земя бяха изкривени и реално не се допираха в съответното място на щепсела. Огънах ги малко и се оправи всичко.
Здравей колега! Пак казвам понеже съм бос потемата, така ми каза колега и аз го направих(отбелязването). Мен лично не ме притеснява да се знае кое е фаза и кое нула :). А относно пластинките цялата инсталация до контакта + контакта е нова , всичко едвам влиза, но е и проверено ;)
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за климатик Sanyo
Тези трансформатори не са разединителни а са автотрансформатори,и като всички такива са галванично свързани двете страни.Няма как със обикновен траф да изкарате такава мощност,не че няма но габарита ще е съвсем друг.По правило се свързва така-мрежовото 220 в се подава с трижилен кабел от щепсела с който ще се захранва с поне 1,5кв дебелина.Фаза и нула се свързват на двата края на трафа,ако има бележка където пише 220,ако няма където са единични жила.Имайте предвид че трафа трябва да има клема с четири извода,като единия най краен е свързан със болта който държи самия манитопровод.Там се свързва жълтозеления идващ от щепсела.След това от вътрешното тяло има един двоен кабел обикновенно със сечение 2,5кв.Той се свързва със същия по сечение кабел към средната точка на трафа,там където са два кабела на клемата,и със един от най крайните клеми (тази за заземяване не я броим)На този кабел няма фаза и нула и на двата е фаза .След това от заземителната крайна клема се пуска един проводник към заземителния болт на външното тяло.Тъй като двете тела имат комуникационен кабел между тях вътрешното също става заземено.