juve имах предвид друго
за обезкрежаване съм виждал как хора редовно ги поливат с кофи топла вода.
А и доста случаи сме имали клиенти да ни питат как и дали може да сложиме нагревател вътре . БГ стаил :П
препоръчайте ми инверторен климатик до около 1600лв
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
За да не пускам нова тема искам да запитам специалистите в областа - имам Тошиба инвертор 12-ка закупен "втора употреба" и имам следния проблем - машината е пусната на отопление автоматичен вентилатор и температура 18 - 20 градуса. Стаята се е позатоплила - климатика почва да намаля мощността на отопление - извинявам се за некомпетентните изрази - в този момент вътрешното тяло започва да издава нисък бучащ звук, който е твърде дразнещ. От фирмата монтирала климатика казват, че това не е нормална температура за машината, тя влиза в резонанс и поради тази причина бучи - трябва да го включа на 24 - 28 градуса и така да го оставя да работи. До тук добре ама как се спи на 24 градуса? Климатика в другата стая работи на каквато температура го наглася без да бучи. Нормално ли е този шум?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Аз никога не съм се занимавал с 2 ра употреба на 110 волта - бягам от тях като от дявол от тамян обаче това може да е нормално за кратко време.... просто климата се мъчи да си намали оборотите за да си редуцира мощноста и започва да работи на 30 херца да кажем и може да "бръжди".... обикновенно това продължава различно време... ако скороста на загуба на топлина е равна на произведената от кллимата тогава може да продължи дълго.... не е зле да се поогледат тампоните на компресора и и като крайна мярка да се сложат тампони на самото външно тяло - обикновенно разцепват тътена на тялото и не думка по стената... ако го предава по тръбата обаче си е малаако по кофти и макар че има решение не е далавера.... ама все пак нека майсторите 2 ра ръка клими се произнесат....
- Popeto_89
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в колата
казват,че климатиците Митсубиши са С-класите на климатиците!
Малко по-скъпи са от Фуджитсу но си заслужава!
В Смолян повечето хора купуват Фуджитсу и също са доволни!
Ако ти требват повече данни ми пиши!На баща ми приятел има магазин за бяла техника,който се води,че от него най-много закупуват техника!
Малко по-скъпи са от Фуджитсу но си заслужава!
В Смолян повечето хора купуват Фуджитсу и също са доволни!
Ако ти требват повече данни ми пиши!На баща ми приятел има магазин за бяла техника,който се води,че от него най-много закупуват техника!
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само да поясня относно марката Митсубиши - Има две марки Митцубиши Хеви индъстри и Митсубиши Електрик. Най-доброто в климатизацията особенно централната е Митсубиши Електрик и Дайкин. Говоря за качество и икономичност - COP на отопление над 4, тоест плащаш 1 кВт ел. енергия получаваш повече от 4-ри, това е най - важното, ефективност, той всеки климатик мое да топли , но като ти харчи 1:2 каква е фаидата, по добре си включи печката.
Друго мноо важно нещо е шума на вътрешното тяло, да можеш да спиш на него, а не топло ми е, но не мога да заспя от дрънченето на вентилатора.
И трето да работи до -20 градуса на отопление без проблеми.
Та в крайна сметка малаизийския Панасоник е добра машина, мноо топли и е икономичен, но незнам само колко е тих, но аз лично не бих си купил такъв за тези пари.
Друго мноо важно нещо е шума на вътрешното тяло, да можеш да спиш на него, а не топло ми е, но не мога да заспя от дрънченето на вентилатора.
И трето да работи до -20 градуса на отопление без проблеми.
Та в крайна сметка малаизийския Панасоник е добра машина, мноо топли и е икономичен, но незнам само колко е тих, но аз лично не бих си купил такъв за тези пари.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
M4r1qn до колкото разбрах проблема с бученето идва от вътрешното тяло!?.Изпробвай следния вариант:
Пусни си го на желаната от теб температура, но вентилатора го остави на силен ( да не е на автоматичен ).Когато е на автоматичен с повишаване на температурата в стаята (режим отопление ) той си намаля оборотите.Сигурно има момент когато изпада в резонанс.
И един въпрос: Правена ли му е профилактика и чистен/смазван ли е вентилатора на вътрешното тяло?
Пусни си го на желаната от теб температура, но вентилатора го остави на силен ( да не е на автоматичен ).Когато е на автоматичен с повишаване на температурата в стаята (режим отопление ) той си намаля оборотите.Сигурно има момент когато изпада в резонанс.
И един въпрос: Правена ли му е профилактика и чистен/смазван ли е вентилатора на вътрешното тяло?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ако съм разбрал правилно подлагам тампони от вътрешна гума накамаз под краката на външното тяло ли???
ха не точно това ..... по принцип се слагат тампони от соц возила, че е най лесно... номера е да няма твърда връзка м/у тялото и стойката но както гледам на тебе не ти пречи "стенния " шум тогава .... колегата bobcho е прав - ако си с по високи вентилатори, това пречи на инвертора да минава на прекалено ниски обороти на компресора. тук обаче мисля, че профилактиката макар и необходима няма да помогне защото най- вероятно не се дължи на дисбаланс на турбината толкова, колкото до механичен шум , предаван по тръбите до изпарителя на вътрешното тяло . При "затягащ " вентилатор или замърсена турбина обикновенно е все едно на колко работи компресора даже и само на вентилатори да го пуснеш тялото , пак си трополясва.. така че 1 ва стъпка - слагаш го на максимални вентилатори, насочваш въздуха в пода и го мяташ на 18 градуса - да видим какво ще кажеш на 1 во време ....
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
От 08,11 съм настроил климата на постоянен минимален вентилатор и шумовете намаляха но не съвсем. Има разлика м/у минималните оборотите на вентилатора при автоматичен и ръчен режим и явно това влеяе в/у работата на вътрешното тяло поради причини описани от знаещите по горе. Обърнах по голямо внимание на шумовете които издава външното тяло - има тракащ звук но не е постоянен и се чува свистене от тръбите по които се движи фреона. Тракащия звук се предава до вътрешното тяло като се изменя в посока на още по неприятен звук.
Като цяло климите отопляват чудесно.
Като цяло климите отопляват чудесно.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта