препоръчайте ми инверторен климатик до около 1600лв

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Съб 04 ное 2006 18:26


juve имах предвид друго

за обезкрежаване съм виждал как хора редовно ги поливат с кофи топла вода.

А и доста случаи сме имали клиенти да ни питат как и дали може да сложиме нагревател вътре . БГ стаил :П




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 04 ное 2006 19:15


редовно ги поливат с кофи топла вода.

леле мале не ми говори за кофи, че като си спомня някои модели в гаранция как съм ги посещавал хората по различно време и толкова често, че даже на моменти си мислих да се преместя да живея у тях ( особенно ако има някоя млада щерка там....оф какви ги говоря :wink: :oops: )


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 06 ное 2006 21:11


За да не пускам нова тема искам да запитам специалистите в областа - имам Тошиба инвертор 12-ка закупен "втора употреба" и имам следния проблем - машината е пусната на отопление автоматичен вентилатор и температура 18 - 20 градуса. Стаята се е позатоплила - климатика почва да намаля мощността на отопление - извинявам се за некомпетентните изрази - в този момент вътрешното тяло започва да издава нисък бучащ звук, който е твърде дразнещ. От фирмата монтирала климатика казват, че това не е нормална температура за машината, тя влиза в резонанс и поради тази причина бучи - трябва да го включа на 24 - 28 градуса и така да го оставя да работи. До тук добре ама как се спи на 24 градуса? Климатика в другата стая работи на каквато температура го наглася без да бучи. Нормално ли е този шум?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 06 ное 2006 21:28


Аз никога не съм се занимавал с 2 ра употреба на 110 волта - бягам от тях като от дявол от тамян обаче това може да е нормално за кратко време.... просто климата се мъчи да си намали оборотите за да си редуцира мощноста и започва да работи на 30 херца да кажем и може да "бръжди".... обикновенно това продължава различно време... ако скороста на загуба на топлина е равна на произведената от кллимата тогава може да продължи дълго.... :wink: не е зле да се поогледат тампоните на компресора и и като крайна мярка да се сложат тампони на самото външно тяло - обикновенно разцепват тътена на тялото и не думка по стената... :wink: ако го предава по тръбата обаче си е малаако по кофти и макар че има решение не е далавера.... ама все пак нека майсторите 2 ра ръка клими се произнесат.... :wink: :wink:


Потребителски аватар
Popeto_89
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в колата

Мнениеот Popeto_89 » Пон 06 ное 2006 21:37


казват,че климатиците Митсубиши са С-класите на климатиците!
Малко по-скъпи са от Фуджитсу но си заслужава!
В Смолян повечето хора купуват Фуджитсу и също са доволни!

Ако ти требват повече данни ми пиши!На баща ми приятел има магазин за бяла техника,който се води,че от него най-много закупуват техника!


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 06 ное 2006 21:57


juve написа:... да се сложат тампони на самото външно тяло ...:


ако съм разбрал правилно подлагам тампони от вътрешна гума накамаз под краката на външното тяло ли???


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Пон 06 ное 2006 21:59


Само да поясня относно марката Митсубиши - Има две марки Митцубиши Хеви индъстри и Митсубиши Електрик. Най-доброто в климатизацията особенно централната е Митсубиши Електрик и Дайкин. Говоря за качество и икономичност - COP на отопление над 4, тоест плащаш 1 кВт ел. енергия получаваш повече от 4-ри, това е най - важното, ефективност, той всеки климатик мое да топли , но като ти харчи 1:2 каква е фаидата, по добре си включи печката.
Друго мноо важно нещо е шума на вътрешното тяло, да можеш да спиш на него, а не топло ми е, но не мога да заспя от дрънченето на вентилатора.
И трето да работи до -20 градуса на отопление без проблеми.

Та в крайна сметка малаизийския Панасоник е добра машина, мноо топли и е икономичен, но незнам само колко е тих, но аз лично не бих си купил такъв за тези пари.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 06 ное 2006 23:11


M4r1qn до колкото разбрах проблема с бученето идва от вътрешното тяло!?.Изпробвай следния вариант:
Пусни си го на желаната от теб температура, но вентилатора го остави на силен ( да не е на автоматичен ).Когато е на автоматичен с повишаване на температурата в стаята (режим отопление ) той си намаля оборотите.Сигурно има момент когато изпада в резонанс.
И един въпрос: Правена ли му е профилактика и чистен/смазван ли е вентилатора на вътрешното тяло?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 07 ное 2006 0:48


ако съм разбрал правилно подлагам тампони от вътрешна гума накамаз под краката на външното тяло ли???

ха не точно това ..... по принцип се слагат тампони от соц возила, че е най лесно... номера е да няма твърда връзка м/у тялото и стойката но както гледам на тебе не ти пречи "стенния " шум тогава .... колегата bobcho е прав - ако си с по високи вентилатори, това пречи на инвертора да минава на прекалено ниски обороти на компресора. тук обаче мисля, че профилактиката макар и необходима няма да помогне защото най- вероятно не се дължи на дисбаланс на турбината толкова, колкото до механичен шум , предаван по тръбите до изпарителя на вътрешното тяло . При "затягащ " вентилатор или замърсена турбина обикновенно е все едно на колко работи компресора даже и само на вентилатори да го пуснеш тялото , пак си трополясва.. така че 1 ва стъпка - слагаш го на максимални вентилатори, насочваш въздуха в пода и го мяташ на 18 градуса - да видим какво ще кажеш на 1 во време ....


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 11 ное 2006 21:14


От 08,11 съм настроил климата на постоянен минимален вентилатор и шумовете намаляха но не съвсем. Има разлика м/у минималните оборотите на вентилатора при автоматичен и ръчен режим и явно това влеяе в/у работата на вътрешното тяло поради причини описани от знаещите по горе. Обърнах по голямо внимание на шумовете които издава външното тяло - има тракащ звук но не е постоянен и се чува свистене от тръбите по които се движи фреона. Тракащия звук се предава до вътрешното тяло като се изменя в посока на още по неприятен звук.
Като цяло климите отопляват чудесно.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 17 юни 2008 9:51


хайде да ъпна малко темата - сега говорих с Климаком, искат ми 300лв за монтаж на едно Мицобуци което мисля да купя от тях.
това много ли е или малко?
някви съвети? има ли друг вносител/дилър на мицубиши?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 17 юни 2008 9:57


Daikin 12-ка


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 17 юни 2008 10:04


откъде и за колко
не искам 12ка щото помещението е 18 квадрата
давайте цени ако знаете и адреси телефони в софия


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 17 юни 2008 10:08


nii написа:откъде и за колко
не искам 12ка щото помещението е 18 квадрата
давайте цени ако знаете и адреси телефони в софия


Toshiba SUZUMI Инвертор RAS-10SKV-E - 1351лв. с ДДС
200лв. монтаж до 3м. тръбен път с консумативи, без ДДС
:)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 17 юни 2008 13:21


последата оферта е за DAIKIN FTX25GV1B инвертор за 1300 кинта с монтажа :roll:
ако никой не ме разубеди утре ще го купя



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта